Data e postimit: 2020-04-16 23:47:22
Lexime: 2090
Jeta ne ditet e sotme
Lloji: Analize letrare
Tema: Ky tekst na tregon se te ardhmes nuk i dihet
Autori: Eraa
Shkolla: Shkolla "Elena Gjika"
Klasa: Klasa e 8D
Qyteti: Prishtine
E-mail: zakuiseini@gmail.com


N'Kosovë...Dikund afër 65 mungesa pa arsye, djal i zhurmshëm, nga ai ankohen gjithë profesorët në gjimnaz. Njëher ka qenë në para përjashtim se desh e pat rre profesorin që nuk lejojke me hy në shkollë pa uniformë. Përdorus javor i marihuanes.

Nëse nuk besoni, mjafton me hy në WC të shkolles edhe t'kaplon era bari. Në fund, ky djal bëhet maturant edhe vjen në mbramje t'matures me një Audi Q7, me qiken ma t'mirë t'klasës. Nëse nuk ndryshon mendjen, ma vonë regjistrohet edhe në fakulltet edhe e vazhdon jetën normal.

Një vajzë, gati asnjë mungesë. I ka pas dy mungesa,po e pat pru arsyetimin e mjekut. Nxënëse e urtë, fliste atëher kur duhet folur. Puntore dhe të gjitha 5, shembull nga profesorët dhe shoqet e veta. Të gjithë t'familjes dhe rrethit i thonin që ti ki me mbrri shumë, se je shumë e zonja në Kimi. Të gjithë i than që duhesh me regjistru Kiminë kur ta kryesh gjimnazin.

Por....kjo nuk mundet me kry gjimnazin.

Se e perjashtojn prej shkolles për shkak se ka shami në kokë...!

Vepra te ngjashme
Autori: xhyljeta ibrahimi · Lloji: Pershkrim · Tema: per shkolla
Dikun ne nje shkoll te gjimnazit ne Kosov,nje djal zhurmagji, kishte shum mungesa te pa arsyeshme, nje her ishte edhe paraperjashtim , sepse tentoi qe ta rrihet profesorin per arsyen se aj nuk e lejoi te hyj ne shkoll pa uniform, ai ishte konsumues i alko...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Poezi lirike · Tema: shoqërore
Në klasën e parë Në fshatin tim Esht një djal I cili shkon Në klasë të parë Emri i tij Quhet Blend Ai kthen koken kushdo që thërret Ai është djal i zgjuar Shumë mirë me mësime I sjellshëm I...
Autori: Anna Cani · Lloji: Ese filozofike · Tema: Uniformat
Për mendimin tim është më mirë të kesh uniformë shkolle sesa të mos kesh. Nëse pyesni pse,ka disa arsye si psh.: -nuk mendon se çdo veshësh çdo ditë apo se çfarë modeli do i bësh flokët sepse ke uniformë shkolle që mund ts veshësh çd...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Poezi lirike · Tema: shoqërore
Djal i mirë Jam i urtë S'jam i vështirë Mua më thonë : Je djal i mirë S'je gënjeshtar Po i sinqertë Je një djal serioz Me të vërtetë S'je i mallkuar Por i bekuar ...
Autori: Anonim · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Kush jam une?
Unë quhëm Frenci ...., por që të gjithë që më njohin më thërrasin Enco. Jam 15 vjeç dhe njëkohësisht vëllai më i vogël. Jam shumë i lidhur me të gjithë anëtarët e familjes. Jam një adoleshent i zakonshëm njëlloj si të gjithe t...
Autori: Armela Reshiti · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Të ndryshëm , por gjithëashtu të barabartë
A është e vërtetë që të gjithë jemi njësoj? Apo jemi të gjithë të ndryshëm? Njerëzit duket se argumentojnë pafund për këtë temë. Merrni parasysh skenarët e mëposhtëm: “Ai thotë se nuk dëshiron vëmendje. Por a ia shikonit f...
Autori: Orgita · Lloji: Poezi personale · Tema: Mërzia
Kam një dhimbje mu në zemër Se besoj ta ketë cdo femër Ndihem shumë keq ,shumë përtok’ Me keq se sa të kisha marrë drog’ Më vjen aq turp nga vetja Cdo fjalë ,që them janë të vërteta Shumë vendime ,pa u menduar kam marr’ ...
Autori: Brikena · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Mesuesi njeriu me i shtenjte pas familjes
Një mësues është dhuratë e çmuar nga Perëndia për ne. Një mësues është si një Perëndi që Perëndia është ndërtues i tërë gjithësisë megjithatë një mësues është konsideruar të jetë ndërtues i një kombi të mirë. Mësuesit ja...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Poezi lirike · Tema: shoqërore
Në klasën e shtatë Në klasën e shtatë Shkon një djal me emrin Floriani Familja shpesh e thërrasin Jani ,o jani E tani për një mend Unë do t'iu tregoj Floriani është i sjellshëm Të gjithë e donë Ai k...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Leter · Tema: Letër vetes sime 8 vjeç
I dashur Kevin ! Po ta shkruaj këtë letër ,duke shpresuar që ta lexosh me vëmendje dhe pa lënë asnjë rresht pa lexuar,siç e ke zakon.Do përpiqem të të them ngjarjet që do të të shënjojnë jetën tënde gjatë këtyre 8 viteve.Por edhe dis...
Autori: ervehe bala · Lloji: Ese pershkruese · Tema: mesuesi im i pare
Më kujtohet mësuesi im i parë Isha shumë e njomë kur pata kuptuar se duhej që të shkoja në shkollë, ku do të mësohesha të shkruajë e të lexojë nga mësuesi. Dhe, shpesh mendoja se si do të dukej mësuesi im i parë. Si duket, ai? Është,...
Autori: Liridona Isufaj · Lloji: Ese argumentuese · Tema: kur të vdes një ditë!
Pas një kohe kur unë më s’do jem, do jetë ajo ditë kur gjithçka e mbetur nga unë do jenë vetëm kockat, e mishi do të jetë tretur e do jetë bërë një me dheun, ashtu si hi i njëtrajtshëm. Mbi kockat e mia do kalojnë qindra njerëz, e ku...
Autori: Ensar Iljazi · Lloji: Hartim · Tema: Pa arsim s'ka perparim
Këtë shkrim do ta filloj me një thënie të Nelson Mandelës me një fjali të thjeshtë që ka shumë domethënie , ai thotë “Arsimi është arma më e fortë të cilën mund ta ndryshosh Botën” . A mund të thotë dikush se nuk është ashtu? ...
Autori: Diellza · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Semi-Maturantat
e ulun n`fund t;klases tu menu per at koh, ku per PROFA e per MSIME sna ka ni as ni trOH smuj mi harru shokt e shoqet e mija , Qe mas ores 6-të s`dishum me shku te shpija . Menimi per ket fund nuuk koka i let... Mo nuk na bashkon mengjesi ores 8 n`oborr ...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com