Data e postimit: 2016-01-03 13:12:23
Lexime: 12020
Kush pret nje peme, pret nje jete!!!
Lloji: Analize letrare
Tema: Kush pret nje peme , pret nje jete!!!
Autori: Selina Temko
Shkolla: Sotir Gura
Klasa: klasa e 7
Qyteti: Korce
E-mail: SelinaTemko123@hotmail.com


Eh, e cfare jane pemet per ne? Sigurisht qe pemet jane gjeja me e rendesishme e jetes sone sepse pa to ne nuk do mund te jetonim. Pemet na falin qetesi dhe per me teper nje butesi te paharrueshme.Ne kurre nuk duhet ti presim pemet sepse pemet jane burim i jetes sone.Kohet e fundit njerezit kani filluar ti presin pemet per nevojat e tyre.Ne Shqiperi prerja e pemeve ndodhe per qellime perfitimi dhe me pas per ndonje shkak tjeter.Disa njerez nuk e dine se ca do te thote te presesh nje peme, ndaj dhe presin peme pa kriter,por une edhe pse jam ne nje moshe jo shume te madhe perseri e di cdo te thote te presesh nje peme ndaj dhe e mbyll me nje fjeli te vetme e cila eshte:"Kush pret nje peme, pret nje jete"...

Vepra te ngjashme
Autori: KLAJDIMETA · Lloji: Analize letrare · Tema: TE MBAJME PASTER MJEDISIN
mjedisi eshte jeta jone . ne duhet ta mbrojme ate sepse po u ndot mjedisi jemi ndotur edhe ne .mjedisi eshte gjysma e jetes sone .disa rregulla per mbrojtjen e mjedisit jane= 1=te mos hedhim mbeturina ne toke 2=te mbjellim sa me shume peme 3=te mos p...
Autori: Lola Tahiri · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Pranvera
Ne pranvere lilezojne lulet.Dielli vizellon.Lulet jane te bukura.Pemet lulezojne.Pranvera fillon me 21 mars dhe mbaron me 22 Qershor.Pemet zbukurohen bukur.Ne pranvere femijet luajne.Ne pranvere moti nuk eshte edhe shume i nxehte eshte edhe pak i ftohte.A...
Autori: Fatjana · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Pyelli I lulezuar
Ne duhet te kujdesemi sa me shume per pyjet 🌳🌳. Duke mos i prer sepse pyelli eshte oksigjeni jone ,ne qoft se pyelli do ishte I masakruar nk do mirrja sot fryme .Mos I prisni pemet sepse eshte vendbanimi i shume gjallesave 🦜🐓🕊🐲🐕.Na...
Autori: Paula Ceci · Lloji: Analize letrare · Tema: Lufta
Ese:Lufta,fataliteti i jetes njerezore. Lufta.Perfytyrimi i pare qe na vjen ne mendje eshte shkaterrim,arme,gjak dhe kasapane e madhe. Te gjithe e dime qe per te filluar nje lufte nuk duhet shume mundim,por per t’iu shmangur ketij konflikt...
Autori: Xheisa Kore · Lloji: Tekst pershkrues · Tema: natyra
Po gjendem perpara nje natyre te qete te mrekullueshme… hap syte dhe shikon vetem bukuri te tille… gjelberim …bari I thate pemet e gjelberta…kane krijuar nje harmoni shume te bukur ndermjet tyre..ne kodrat siper shikon peme te tjera te cilat lev...
Autori: Jonart Hadri · Lloji: Poezi peizazhi · Tema: Peizazh ne vjeshte
Flladi I bute mberriti ne qytet e gjethen qe varej ne peme lehtesisht e ledhatonte, Ajo me heshtjen u tret, u shkeput nga dega e mbi toke qendronte Vec fishkellimes se eres nuk degjohej asgje, As zogjte nuk guxojne te cicerojne Tani diell...
Autori: Argita Nerpjetri · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Perrallat pasqyre e jetes sone
Qe kur keni qene te vegjel ne jemi ndeshur me perrallat sepse prinderit dhe gjysherit tane na i tregonin ato cdo dite. Perrallat jane pasqyre e jetes sone ne te ardhmen. Gjithashtu ne marrim nje mesazh qe mund te na duhet gjate gjithe jetes. Nga perrallat...
Autori: F.T · Lloji: Ese e krahasim-kontrastit · Tema: Stinet
Pranvera eshte nje nga stinet me te bukura dhe me te hareshme te vitit.Ne kete stine celin lulet,dallendyshet kthehen nga shtegtimi dhe pemet lulezojne.Petku i bardhe i debores ia le vendin qilimit te gjelber te lendinave.Me pak fjale,natyra transformohet...
Autori: Ersi · Lloji: Pershkrim · Tema: Dimri
Ditet e para te dimrit erdhen me te ftohtin qe karakterizon kete stine. Pemet pothuajse jane zhveshur nga gjethet e fundit. Temperaturat e uleta, ererat e ftohta dhe reshjet e shiut jane dukurite natyrore te kesaj stine. Por gjeja me e bukur sidomos per t...
Autori: arta klaiqi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: era e fuqishme
Nje dite duke qendruar brenda ne shtepi,dikush po trokiste ne dere.Trokiti aq fort sa une fillova te friksohesha.Dola te hapja deren,po c`te shihjeishte nje ere e madhe dhe e fuqishme qe gati me mori edhe mua. Mua me dridheshin kembet e duart nga fr...
Autori: Loris Mehmeti · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Prinderit
"Bashkeudhetaret e rruges sone!" Ne vijme ne jete me te qarat e nje femije qe kerkon nje strehe prane familjes se tij. Familja eshte ajo qe na mbeshtet gjithmone ne kete udhetim te gjate qe na pret. Udhetimi me i gjate eshte jeta,nje loje sfiduese e vi...
Autori: klara · Lloji: Ese argumentuese · Tema: prinderit
"Bashkeudhetaret e rruges sone!" Ne vijme ne jete me te qarat e nje femije qe kerkon nje strehe prane familjes se tij. Familja eshte ajo qe na mbeshtet gjithmone ne kete udhetim te gjate qe na pret. Udhetimi me i gjate eshte jeta,nje loje sfiduese e vit...
Autori: Egiol Hoxha · Lloji: Ese informuese · Tema: Mjedisi
Mjedisi eshte dicka shume e rendesishme per ne , ai eshte gjithckaa qe na rrethon.Mjedisi eshte vendi ku ne jetojm.Ai eshte dicka shume e bukur,njeriu ka nderhyr ne mjedis.Njeriu ne mjedis ka ndikuar per mir edhe per keq.Mjedisin duhet ta ruajme sepse p...
Autori: fioralba bardhoshi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: vjeshta
sa me pelqejne ditet e embla te vjeshtes.vendi ka veshur nje kemisheze te arte.pemet kane marre ngjyre vezulluese qe pasqyrohet ne ujin e liqenit.pemet me miliona gjethe krijonin nje qilim ngjyrash.shushurima e gjetheve qe binin dukeshin te mrekullueshme...




Komentet e fundit!

Emri: fan
Email: fan156@gimail.com
Komenti: me pelqen shume

Emri: fan
Email: fan156@gimail.com
Komenti: Edhe une mora 10 ne klase sepse bera esen tende! Kisha tere diten qe kerkoja nje ese!

Emri: esklajda.esi
Email: era.esklajda@hotmail.com
Komenti: shummmmmmmmmm eseee e mire... flm me ndihmuat per ne shkolle mora noten 10!!!! flmmmm!!!

Emri: redi.redi
Email: redi.redi@yahoo.com
Komenti: shum ese e bukur...thnx

Emri: Romina
Email: Rominaromi@hotmail.com
Komenti: shume e bukur.

Emri: Delina
Email: delina@hotmail.com
Komenti: shume ese e bukur dhe e thjeshte...flm selina.

Emri: Sajmir
Email: Sajmir@yahoo.com
Komenti: shume ese e bukur.. bravo

Emri: redinela
Email: redinela@yahoo.com
Komenti: shum flm me ndihmove vertet shume, ishte shume e bukur...



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com