Data e postimit: 2015-01-29 18:23:10
Lexime: 4998
mitrovica ime
Lloji: Analize letrare
Tema: vendlindja ime
Autori: Fotesa jelliqi
Shkolla: ISMAIL QEMAILI
Klasa: VII-1
Qyteti: mitrovic
E-mail: FORTESA-TESA@HOTMAIL.COM


Nje qytet me vlera te larta me kutura te vjetra dhe tradita te ndryshme.Minjera e Trepqes e cila ne qytetin ton sjell shum turista te cilet e vizitoj ate e kemi edhe ure e ibrit e cila e ndan kete ,qytqet te bukur ne dy pjes.Kemi parkun me te bukur ne Mitrovic i quajtur ''TJEGOLLORJA''.Natyrisht se nuk mund ta harojm fshatin BOLETIN fshati i te ndjerit dhe trimit te kombit shqiptar ISA BOLETIN.Kemi shum qka qe mundemi me shkru per kete qytet por une po shkruaj vetem kaq . MITROVICA ka qen do jet dhe do mbetet gjithmon ne zemrat e secilit

Vepra te ngjashme
Autori: Fortesa Jeliqi · Lloji: Analize letrare · Tema: Prizreni
Qyteti me i bukur i KOSOVES natyrisht qe bahet fjal per qytetin e Prizrenit.Ka shume gjera te bukra qe duhet mej permend por vetem disa .Ne shesh esht shadervani i bukur i njohur nga te gjith pastaj edhe ura e gurit por pjesa kryesore te ky qytet eshte,ku...
Autori: anjeza zhitia · Lloji: Tregim · Tema: fshat
fshati im esht shum i bukur dhe ka fusha pyje male ky esht fshati im ne luajm vrapojm por ka edhe kafsh te cilat te gjith njerzit i duan ato jan lopa kali qeni macja e ka shum eshum te tjera ne tegjish e dum fshatin ton sepse ka lule pem dhe shum e...
Autori: Romina Pulaj · Lloji: Ese e krahasim-kontrastit · Tema: Jetesa ne fshat dhe jetesa ne qytet
Jeta ne fshat dhe jeta ne qyteta kane nje ndryshim te madh nga njera-tjetra , por ky ndryshim varet dhe nga sa te afte jemi ne te pershtatemi. E perbashketa midis jetes ne fshat dhe jetes ne qytet eshte se te dyja mund te sigurojne nje jetese te mire edh...
Autori: Eridona Xhari · Lloji: Ese e krahasim-kontrastit · Tema: "Fshati dhe Qyteti"
Cdonjeri kudo qe ndodhet e ka nje prejardhje dhe jeton ne nje vend. Dallimi eshte vendi ku jeton ai.Mund te jete nje qytet apo nje fshat. Dy vende qe ndryshojne plotesisht nga njeri-tjetri.Sigurisht se mendimet lidhur me kete teme jane nga me te ndryshm...
Autori: F.SH · Lloji: Poezi dashurie · Tema: Dashuria
Rrugeve duke ecur ne kete qytet Rrugeve duke ecur ne kete qytet, Ndalem e mendoj, Zemra m'dridhet porsi termet Pres zerin te t'a degjoj Rrugeve duke ecur ne kete qytet Sdi pse kujtoj kohen tone Zeri yt m'duket se m'therret thote:"vec dy minut...
Autori: Anonim · Lloji: Thirrje · Tema: Kombi
Miq dhe vellezer, Hidhni nje sy anembane botes e vrojtoni! Cdo vend karakterizohet nga dicka. Po ne? Nuk kemi dicka ndryshe nga te tjeret? Patjeter qe po! Kemi visaret e pacmueshem te kombit tone! Kemi nje folklor teper te pasur e te bukur qe kushdo do ...
Autori: valdete thaqi · Lloji: Pershkrim · Tema: trendafili i kuq
lulja ime e preferuar meq ne pranver kemi lule te llojllojshme me shum ngjyra qe disa prej tyre jan luledielli lulevjololce trendafili i kuq e shum te tjera .Njera qe me pelqen me se shumti eshte trendafili i kuq sepse ka nje arom shum te mir dhe n...
Autori: Ardit · Lloji: Analize letrare · Tema: Vlora
Vlora mbetet një nga qytetet bregdetare më te bukura.Shumë pushues nuk kanë hezituar të vijnë në qytetin e bukur për shumë arsye. Për rivierën e mrekullueshme, ujin e kristaltë, historikun e qytetit.Bregdedi i Blores eshte i gjithi i paster ...
Autori: Adea Salihi · Lloji: Analize letrare · Tema: Ofendimet e botes karshi njerzve
Leter Botes..! A ka problem bota me ne, apo ne kemi problem me boten! Gjdo njeri i ben vetes kete pytje, duke u lodhur nga ofendimet e tjerve, duke mos patur vullnetin e vet per te vazhduar jeten por pse oj bote je kaq, e brishter pse o njerez je...
Autori: agnesa sejdiu · Lloji: Ese vleresuese · Tema: qytet tjeter
Nje dit ne nje qytet te panjohur Afer nje lugin kalova pyllin dhe dola ne nje qytet ku gjitqka ishte me ndryshe dh me e panjohur. Psa asaj hyra ne ate qytet dhe pash shu gjera qe nuk i kisha par kurr atehere thash me vete oh sa manitshem qenka ky vend...
Autori: Armonda · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Emri me i vequar ne familje.
Prinderit-jan ata te cilet na keshillojn per rrugen e drejt.Ndonjeher ata marrin vendime shum te veshtira per te miren ton,por disa nuk ua din vleren atyre. Ata japin nje kontribut shume te madh qe ne te kemi nje jet me te mir ,me te miren e mundshme. K...
Autori: Erimelda Karaj · Lloji: Thirrje · Tema: Kombi
Te nderuar motra e vellezer, burra dhe gra, te moshuar e femije! Jeni ju ata qe duhet te mbroni thesaret e kombit tuaj! Vetem ju duhet te kujtoheni se kombi ku jetoni nuk duhet te cenohet! Te gjithe se bashku me krenari mbi supe duhet ta ruajme kete gje...
Autori: Armondaa · Lloji: Ese argumentuese · Tema: kjo dhimbje e thell mund te sjell fryte paqeje
Qfardo qe kemi perjetuar ka qen e dhimbshme,por kjo dhimbje beri qe sot fjala pavarsi te mbizotroj ne vendin ton. Deshmoret jan ata te cilet sollen ket fjal ketu ,ata kaluan shum sfida,sfida te cilat nuk jan te lehta per tu perballur, ata madje dhan jet...
Autori: YLLKA ALIU · Lloji: Ese pershkruese · Tema: bukurit e fshatit tim
FSHATI IM fshti im eshte nje fshat shume i bukur.Ai ka nje ambient freskues,ky eshte nje fshat ku te njerzit jan shum punetor ata mbjellin ;patate,domate,tranguj,karrota,speca,lakra etj.... Kurse femijet e ketij fshati mesojn sh...




Komentet e fundit!

Emri: vesa
Email: vesa-bytyqi@live.com
Komenti: 3+9=12

Emri: fortesa
Email: fortesa.tesa@hotmail.com
Komenti: Faliminderit e nderuar per kete koment

Emri: Arlinda
Email: Arlinda-muli@live.com
Komenti: Shum bukur fortesa bravo



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com