Data e postimit: 2016-01-20 17:59:53
Lexime: 16835 |
Gëzuar Kosova unike sepse tani padrejtesite , torturat vuajtjet kane marre fund,jeto ne liri jeten tende plote drite!
Shkurti ky muaj kaq historik e me sakte data 17 shkurt, date kjo qe la shenje ne te gjithe zemrat e shqiptareve anambane. Date histori...
|
Flladi I luftes per liri i terhoqi drejt sofres se bashkuar per clirim e atdheut.I terhoqi duke iu treguar shkembin e larte ku duhet te arrinin.Atje ku shqiponjat mund perqafonin lirine.Lufta nuk njohi moshe,fe apo dallime.Ajo u be pikesynimi e qellimi I...
|
E Ardhmja Ime
Filloj te mendoj,Qfar te mendoj ku ende nuk dihet per te ardhmen time!Jam ende e vogel keshtu me thone te gjithe por po mendoja me vete si eshte jeta te ben te mendosh per disa gjera qe ende nuk i ke menduar.Po cekja te ardhmen~ Ahh E ar...
|
ne jete meson te lind ,meson te jetoj dhe gjat gjith jetes time , une kam nevoj te di kuptimin e vertete te jetes. por cdo njeri lind ne nje familje ku aty mesoj te edukohem mesoj te eci ne rruget e jetes,qe shpesh here me ve ne prove. dhe keto prova jan ...
|
7 marsi eshte nje dite e veqante per mesuesit tane.
me 7 mars 1878 u hap shkolla e pare shqipe ne korqe.mesuesi i pare ne kete shkolle ishte Pandeli Sotiri.
Poahtu me 5,6,7 mars u vra familja e komandantit legjendar adem jashari.Kjo familje u vra per hi...
|
Me mire femije apo i rritur?! Kjo eshte nje dileme, e cila shpesh here na ben te mendojme periudhen e femijerise, dhe te parashikojme te ardhmen, me te papriturat dhe pengesat qe na ofon.Shpesh here mundohemi tu japim kuptim pyetjeve te cilat jo rastesish...
|
FAMILJA IME JU JENI GJEJA ME E SHTRENJET PER MUA JENI GJYSMA JETES TIME JENI QDO GJE PER MUA DHE ASNJEHER UN NUK DESHIROJ QE TE LARGOHEM NGA JU DHE SHPRESOJ QE TE JEM ME JU NE QDO MOMENT JU DUA SHUM JU JENI MBROJTESIT E MI NGA QDO GJE.
|
Je 16vjece sot.Shtaza ime je rrit xp
E di ?! Je dikush qe do te te beja gjithcka per te ose te pakten do mundohesha!Kaloj ore e ore te tera me ty dhe gjithcka me duket e bukur dhe pa djallezi ashtu sic je dhe ti vet nje engjell.Tokes i mungonte ky engjel...
|
Nuk e di se sa vler ka fjala "mami",ne jeten e shume persona te tjere,por ne jeten time vlen shume.Kur goja ime pershperit fjalen "mami",zemra ime mbushet me gezim.Mami eshte gjithcka per mua.Eshte universi im e cdo gje tjeter qe mund te ekzistoje ne ket...
|
Shpresoj qe kjo leter te jete nje nga kujtimet me te bukura per ty Baba. E bej kete gjest edhe pse cdo dite te shoh por me pelqen te shprehem nepermjet fletes.
Prandaj doja te thoja qe te dua shume e je krenaria dhe shpresa ime.Kur te shoh aq te lum...
|
Atdheu.....Ne kete vend, ne kete atdhe kemi kaluar plot kujtime, hidherime e shume gjera te tjera ama keto kujtime s I kemi kaluar askund tjeter. Ne kete atdhe; te ky dhe; te ky bar qe kemi perqafuar ndjenjat e kujtdo, te cileve i kemi miq ende ne zemren ...
|
Perse jetojme?
A lindim perfekt apo rritemi bashke me gabimet qe jeta te ben te perjetosh?Apo mos ndoshta rritemi nga dhuna prej te tjereve?
Sa absurde!
Tek degjoj keto fjale me vijne mendime nga me te cuditshmet!Pse valle ,a nuk jemi te lire?!
Te lir...
|
Femijet jane bota per cdo prinder. Syte e tyre ndricojne si xixellonja kur marrin per here te pare ne krahe femijen e tyre. Sado qe femijet te bejne gabime ata perseri jane tri fjale per cdo prinder : jete , engjell , drite qe ndricon rruget e erreta te j...
|
Erdhi perseri kjo dit qe me zor e kam prit.Erdhi kjo dit si lulja qe qel ne pranvere.Nuk edi pse me vjen cudi?Qe kete dite ta quaj dita kuq e zi?
Te gjithe te veshur kuq e zi,shikojne Flamurin me shume kenaqesi,dashuri dhe krenari.
Ishte ai Ismail Qemal...
|