Data e postimit: 2016-01-05 19:42:14
Lexime: 19049
MOTRA
Autori: BLERTA SINANAJ
Lloji: Ese shpjeguese
Tema: DASHURIA NDAJ MOTRES
Shkolla: DITURIA
Klasa: 6\1
Qyteti: Prishtine
E-mail: Email eshte i fshehur!


MOTRA PERSONI ME I MIRE QDO SEKRET MUND TJA TREGOSH SEPSE AJO ESHTE E SINQERTE E MIRE ME MUA ..SOT PO FLAS PER TE ME NJE NDJENJE MOMENTALE POR TE PAHARRUESHME BUZEQESHJA E SAJ TE DHURON LUMTURINE E ZEMRES QE NUK NDALET ASNJEHERE. ZJARRI I SE VERTETES QE TREGON AJO NUK SHUHET KURRE SEPSE ESHTE YLL , ESHTE ZEMER TE FRYMEZON DHE TE KESHILLON QDOHERE , KUR PERMENDET FJALA MOTER SHPIRTI IM NDJEN KENAQESI, AJO SHFAQET NE SHUME ENDERRA TE BUKURA.MOTRA ESHTE GJITHQKA PER MUA .SEPSE EMRI I SAJ DO RRJEDH GJITHNJE SI UJVARE NE ZEMREN TIME.

Vepra te ngjashme
Autori: kiara · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: te jetosh ne paqe
Te jetosh ne paqe Paqa eshte si je rreze drite e cila sa me shume perhapet ne bote aq me shume ndricon. Edhe sot ka shume vende te cilet jane te perfshire ne lufte dhe fjala paqe per ta eshte si nje mrekulli e cila eshte e pamundur te realizohet. Paq...
Autori: LEA · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: ME LEJO TE FLAS
Me lejo te flas ,pse me mundon !Eshte e drejta ime ajo qe me ben te bertas dhe cdo gje brenda meje ta zbras.Me lejo te flas ,pavaresisht deshirave dhe qellimeve. E cfare me pengon mua te flas?Ato ,ato gojet intriguese me gjuhe te helmuar;syte qe nuk me...
Autori: Elidona Duraku · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Bukuria e fshehur
Të kaluar dhe të pranishëm, antik dhe modern, të rinj dhe të vjetër, musliman dhe të krishterë, të pasur dhe të varfër, veri dhe jug, urban dhe rural, monarkist dhe socialist: ekstremet e shoqërisë shqiptare janë të gjalla, tensionet janë ...
Autori: Edisona pnishi-Viola Murati · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Vendlindja
Vendlindja ime Vendlindja ime Te dua shumë Gjithmon me ty Kam mbërritur unë, Ishe me Mua Aq sa ke qenë VENDLINDJA IME Ish per te medhenjë, Vendlindja ime Mos më harro Një pikë loti për mua Për ty është si përrua Me...
Autori: Baki Imria · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Per Kosoven tone te bukur
Kosova tash eshte vendi me i kriuari ne bote.Ne vitin 90-99 shkollat tona oretpolicore nuk lin te mesonin ne gjuhe shqipe.Sebret e kishin quar nje kusht qe te mesonin ne shkollat tane.Qe te mesonin ne gjuhen e tyre.Por shqipetaret nuk pranuan qe te mesoni...
Autori: Xheni Miho · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Dashuri midis njerzve
Vijmë në këtë botë te madhe si qenie shumë te vogla. Krejt të paditur, hedhim hapat ngadalë. Buzët fillojnë e flasin fjalët e para që zemra i krijon me dashuri. Shikojm qiellin plotë re duke i quajtur pambuk që rrin në ajër, kupën qiellor...
Autori: Aleksandra Skenderaj · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Per shkollen
PASIGURIA Tani mendoj te pershkruaj se per qfar fillova te ndihem e pasigurt 20 dit para se te fillonte prap shkolla ne shtator 2012 pra kete vit. Kur ishte dita e fundit une dhe miqt e mi ishim gezuar se do pushonim dhe sdo ...
Autori: Roberta · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Rinia
Komunikimi virtual Komunikimi është veprimtaria kryesore e njerëzve, e cila ka evoluar me kalimin e viteve.Duke nisur që nga letra, e cila ka qenë një ndër format më të vjetra të komunikimit me të shkruar, duke shkuar drejt humbjes së realit...
Autori: Donita Gavazi · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Epopeja e UÇK-SE
Marsi,ne te gjithe boten eshte vetem nje muaj si gjithe muajt e tjere te vitit por, ne Kosove marsi ka qene gjithmone muaj i perbashket e i sakrifikices se familjes Jashari. Ishte viti 1998 kur shtepia e familjes Jashari u sulmua nga serbet,ata u tortur...
Autori: Elda J. Pere · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Shtepia...
I’M COMING HOME - P. Diddy Shume pak njerez e kuptojne se c’do te thote te largohesh nga shtepia; e kur them “shtepi” nuk dua te kumtoj thjesht nje vend me 4 mure, sepse shtepia nuk eshte shtepi pa njerezit qe do, pa kujtimet e dikurshme, pa...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Teatri dhe jeta
Jeta dhe teatri kanë një lidhje mjaft të ngushtë.Qysh në kohërat abtike është vënë re një paralelizim mes jetës dhe teatrit.Kjo gjë vihet re qartë nga çdokush.Tragjedia tregon përmes aktorëve sprovat që lalon çdokush për të vënë dre...
Autori: Drisela · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: "E ardhmja"
Sa do te doja te dija se c'do te ndodhe ne te ardhmen! Sa do te doja te dija cfare do te ndodhe me mua pasi te mbaroj shkollen! Jeta eshte si oqeani Paqesor: i madh e me shume ishuj. Secili ishull ka portin e vet dhe varkat e veta. Ne duhet vetem te zg...
Autori: miri · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: te jesh i dashuruar...
te jesh i dashuruar do te thote te shohesh vetem nje person ajo , ajo dhe vetem ajo , te duket gjithcka ne syte e tu . Te ndihesh ndryshe dhe te mendosh gjate gjithe kohes se si ta besh te lumtur personin qe dashuron ne te gjitha menyrat , te mendosh cdo...
Autori: orgeta · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: ndjenja
Ehte ajo qe vjen papritur si ne stuhi e furishme qe te perplas e te hedh diku tutje.Nje stuhi e paperballueshme qe shpeshhere te duket sikur te ndal dhe frymen.Eshte e veshtire kur vjen papritur e te perqafon per here te pare,e here te tjera kur ti je mes...




Komentet e fundit!

Emri: flora
Email: florathaqi17@gmal.com
Komenti: Edhe un jam duke pergatitur per motren nje ese ksgtu dun motra

Emri: hhahajaj
Email: hahjajak@gmail.com
Komenti: kot fare

Emri: Blerta \ Liridona ....
Email: blertasinanaj@hotmail.com
Komenti: i love you soumuch my BFF , my heart my star and my sister

Emri: Blerta \ Liridona ....
Email: blertasinanaj@hotmail.com
Komenti: i love you soumuch my BFF , my heart my star and my sister

Emri: Liridona
Email: liridona@hotmail.com
Komenti: is so beautiful my friend. Well done

Emri: Liridona
Email: liridona@hotmail.com
Komenti: is so beautiful my friend. Well done



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com