Data e postimit: 2014-04-02 20:56:16
Lexime: 12897
"E verteta vret por ama eshe ajo qe duhet " ....... !!!
Autori: ERVISA FUSHA
Lloji: Ese shpjeguese
Tema: "E verteta vret por ama eshe ajo qe duhet " ....... !!!
Shkolla: "K.Manastirit"
Klasa: IX-B
Qyteti: Tirene
E-mail: Email eshte i fshehur!


Ne qofte se une nuk zgjohem per dy ,,, tre ,,, kater ,,, minuta dijeni se kam vdekur. Une gjalle jam por nuk po arrij t'i hap dot syte , nuk po arrij t'i hap dot syte nga genjeshtrat qe mi kane mbyllur ato . Jetojme ne nje bote ku asgje nuk eshte ashtu sic duhet . Ne nje bote ku te gjithe preferojme se pari te degjojme nje genjeshter pasi ajo na ngushellon shpirtin sesa nje te vertet e cila per momentin mund te ma merzis , ama pritja eshte ajo cka te vret deri sa te mesosh te verteten . Preferojme te gjithe te qeshim me zemer te thyer vetem per te mos i bere qefi te tjerve pavaresisht se jemi me zemer te thyer . Preferojme te qeshim per inatin e te tjereve per te mos treguar qe e verteta na vret por ama na vret te gjitheve dhe skemi pse te bejme gjerat vetem per shaka te te tjereve te genjejme veten sikur jemi mire per shkak se e "VERTETA NA VRET " . Ne fund te fundit duhet te lendohemi qe te rritemi , duhet te humbasim qe te fitojme duhet te zhgenjehemi per te mesuar dhe te gjitha keto behen vetem ne qofte se ne dime te verteten . E verteta te hap syte edhe ne momentet me te erreta , eshte si nje drite ne mes te humbneres , eshte si nje dore qe te ndihmon te ngrihesh pas cdo rrezimi dhe zhgenimi qe peson prej te gjitheve . " E VERTETA DO TE MBETET GJITHMONE AJO CKA NE KERKOJME NGA KJO JETE PAVARESISHT SE AJO NE FILLIM TE GJITHEVE NA VRET "

Vepra te ngjashme
Autori: Anxhela Hasankolli · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Grate qe konsiderohen si kukulla ne duart e burrit te tyre.
Gruaja,nje qenie njerezore,nje nene e palodhshme dhe nje shoqe jete.Nje person qe te drejtat e saj nuk kane gjetur zbatim ne jeten e perditshme.Nje person qe gjendet e ofenduar akoma edhe perballe familjes se saj.Nje person,qe ne kete rast kerkon ngrohtes...
Autori: Rina Cakrani · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: TE NJOHESH VETVETEN
‘Armiku me I rrezikshem eshte vetvetja’. Kjo eshte shprehja qe me vjen ne mendje shpesh sa here qe dikush thote se eshte e rendesishme te njohesh vetveten.Nese s’e njeh mire vetveten,ajo mund te te behet pengese,por nese e njeh mire ate,ajo do te te...
Autori: Ardijona Tahiri · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Ja Si eshte jeta
Thjesht Jeta Jeta mund te jet e shemtuar mund te behet e bukur. Jeta mund te jet zjarr por mund te shuhet. Jeta mund te jet e hidhur mund te behet e lumtur. Jeta mund te jet lule me gjemba por mund te beht lule e brisht. Jeta mund te jet e keq...
Autori: Samina Beqiraj · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Frika
Frika eshte nje reagim emocional I fuqishem perballe perceptimit te nje rreziku te vertet apo imagjinar . Eshtë një ndjenjë shqetësimi e thellë kur jemi përpara një rreziku që na kanoset drejtpërdrejt a përpara një rreziku të ardhshëm, p...
Autori: Blerina · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Interneti
Interneti ka ndikuar ne aspekte te ndryshme te shoqerise. Eshte e rendesishme qe te kuptojmese cilat jane pasojat e perhapjes dhe perdorimit te larte te Internetit per jeten e njerzeve.Interneti mundet apo edhe nuk mundet te izoloj njerzit nga bota reale ...
Autori: enxhi · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: liria
Ne ditet e sotme qenia njerezore dhe e drejta e tyre nuk respektohet nga te gjithe . E drejta ime fillon aty ku mbaron e drejta jote dhe mbaron aty ku fillon edrejta e tjetrit . Sikur te gjithe njerezit ta respektonin kete gje lufta do ishte vetem nje fja...
Autori: Edwrado Hoxha · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Ku jeni o trima!?
Ku jeni o trima? Pse sot nuk jeni ne mesin tone? A nuk po e shihni qe ne sot kemi feste? A nuk e dini qe sot shqiperia ka ditelindjen? A nuk keni deshire te kenaqeni sic po kenaqemi ne? Phhhh... c'po them dhe une, ju luftuat me mish e shpirt per kete dite...
Autori: esti es · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Karakteri romantik i vepres “Romeo & Zhuljeta”
Romeo dhe Zhuljeta eshte veper e shkrimtarit humanist te shekullit te kaluar “William Shekspeare”, qe mbahet si mbretereshe e veprave romantike. Saktesisht eshte nje drame tragjike , ne te cilen gershetohen me nje harmoni te cuditshme ndjenja e dashur...
Autori: Donita Gavazi · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Epopeja e UÇK-SE
Marsi,ne te gjithe boten eshte vetem nje muaj si gjithe muajt e tjere te vitit por, ne Kosove marsi ka qene gjithmone muaj i perbashket e i sakrifikices se familjes Jashari. Ishte viti 1998 kur shtepia e familjes Jashari u sulmua nga serbet,ata u tortur...
Autori: Dorina. D · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Heroizmi i Vertete
Heorizmi eshte nje perpekje e shquar qe tregon guxim dhe virtyte. Heroizmi I ben njerezit qe te kryejne akte te jashtezakonshme ne sherbim te Zotit, njerezve ose vendit. Sot, heroizmi eshte konsideruar te kete nje qenie fantastike brenda tij qe eshte sup...
Autori: A.G@ñgstã ßøy · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Vesi,nje semundje e pasherueshme
Te pasurit nje ves do te thote te kesh nje te mete te madhe,te cilen eshte thuajse e pamundur ta eleminosh.Vesi ndikon shume keq ne personalitetin dhe ne kulturen e cdo njeriu.Shume njerez kane vese,te cilat i shtyjne ata drejt veprimeve te gabuara dhe te...
Autori: Rina Cakrani · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: sociale
Vetmia.Nje prej ndjenjave te cilave njeriu u trembet me shume.Nje njeri I vetmuar nuk eshte vetem ai qe nuk ka asnje prane.Dikush mund te jete I rrethuar nga njerez,por prapeseprape,mund te ndihet I vetmuar ne shpirt,sikur s’mund t’ia shprehe askujt m...
Autori: Madita ,Majlinda,Doresa,Era · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Dimri ne fshatin tim
Dimri ne fshatin tim Pas diteve te ftohta me shi,erdhen ditet acar te dimrit,i cili e ka shtrir pushtetin e vet deri ne pranver.Por bardhesis me se shumti i gezohen femijet.Kete stine ata e presin me padurim.Nje mengjes me zgjoi nje e trokitur ne dere...
Autori: Elda J. Pere · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Diktatura
LIRIA E INDIVIDIT NE KOHEN E DIKTATURES Dilni ne rruge dhe therrisni me sa ze keni. Ju ndalon njeri? Jo. Shko thuajini mesuesit qe nuk ju pelqen teksti. Ju shan je? Jo. Thuajini policit aty afer se jeton ne nje shtet koti. Do te te beje gje? Jo… Per k...




Komentet e fundit!

Emri: 1234
Email: 1234@ymail.com
Komenti: shum emocionnuse te lumt ervisa

Emri: no name
Email: ghjghjx@gmail.com
Komenti: cili eshte kriteri i perzgjedhur

Emri: 123456
Email: 123456@hotmail.com
Komenti: wowww shum e bukur kjo ese bravoo

Emri: ajo goca
Email: ajogoca@live.com
Komenti: Shum e bkrr

Emri: hati
Email: fadhgdg@hdgdvb.net
Komenti: bravo sinqerisht shume e bkr me beri per te qareeeeeee

Emri: anna d
Email: an.feel@tre.net
Komenti: bravo! no koment

Emri: katerina mucka
Email: alesio_rika@live.com
Komenti: shum shum e bukur kjo ese

Emri: Ana Xhihani
Email: anna.xhihani@hotmail.com
Komenti: Kjo ese me preku shume sepse dhe une kam genjyer ne jeten time por tani fale kesaj eseje jo me....

Emri: medina shijaku
Email: medina.titi@hotmail.com
Komenti: me pelqeu shume por dhe me preku thelle ne zemer bravooooo ti meriton te fitosh

Emri: 1234
Email: 1234@ymail.com
Komenti: shume e bukur dhe e vertete te lumte



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com