Data e postimit: 2011-11-14 13:55:04
Lexime: 63641
Efektet e internetit tek ne
Lloji: Ese shpjeguese
Tema: Interneti
Autori: Blerina
Shkolla: Emin Duraku
Klasa: I X
Qyteti: Tirane
E-mail: ermifh@gmail.com


Interneti ka ndikuar ne aspekte te ndryshme te shoqerise. Eshte e rendesishme qe te kuptojmese cilat jane pasojat e perhapjes dhe perdorimit te larte te Internetit per jeten e njerzeve.Interneti mundet apo edhe nuk mundet te izoloj njerzit nga bota reale duke u varur ne ate se siata e perdorin Internetin. Nga ana tjeter, Interneti eshte duku ju ndihmuar njerzit per te bere lidhje personale me te forta duke mbetur ne kontakt me ta pa ndonje dallim ne gjini, shtrirje gjeografike, race ose ndojne pengese shoqerore. Nuk eshte vetem duke i ndihmuar njerzit qe telidhjen ne nje miqesi, por gjithashtu eshte shfaqur edhe si burim per te kaluar neper lloje tendryshme te njerzve qe prej nga niveli me i ulet e deri tek ai me i larti.

Interneti vazhdon të jetë shumë i shfrytëzuar edhe nga fëmijë të moshave shumë të reja.
Specialistët thonë se pavarësisht efekteve negative që mund të ketë interneti te fëmijët, përfitimet janë shumë të mëdha.

Ata sugjerojnë që të ushtrohet një kontroll me i madh për faqet që shfrytëzojnë ata, por në asnjë rrethanë nuk këshillojnë që t'u ndalohet interneti.
Në një biseda me nxënës, ata thonë se janë të familjarizuar krejtësisht me botën e internetit. Këta fëmijë thonë se megjithëse të shumtën e kohës e harxhojnë për t’u argëtuar, janë të vetëdijshëm se nga interneti jo gjithmonë kanë dobi, disa prej tyre madje edhe thonë se i dinë efektet pozitive dhe negative të tij.

Endriti, nxënës në klasën e gjashtë, thotë se pothuajse gjithë kohën që e kalon në internet, e kalon duke luajtur “Unë herë hyj në facebook, herë në messenger, herë luaj lojëra, dhe mendoj se interneti ka ndikim pozitiv, sepse edhe prej lojërave marrim informata të ndryshme. Kohën më të madhe e shfrytëzoj duke luajtur lojën Farmville në Facebook.”

Kurse Sara, nxënëse në klasën e tetë, thotë se megjithëse mëson shumë, i mbetet edhe shumë kohë për t’u argëtuar në internet “Internetin për shkollë e shfrytëzoj vetëm një orë, sepse nuk na japin shumë detyra që lidhen me të. Unë edhe rri shumë në internet, por edhe mësoj shumë, prandaj mendoj se interneti sjell edhe efekte pozitive edhe negative.”

Vepra te ngjashme
Autori: Goialda Hysa · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Ne dhe interneti
Interneti ka ndikuar ne aspekte te ndryshme te shoqerise. Eshte e rendesishme qe te kuptojmese cilat jane pasojat e perhapjes dhe perdorimit te larte te Internetit per jeten e njerzeve.Interneti mundet apo edhe nuk mundet te izoloj njerzit nga bota reale...
Autori: Unejsi Muca · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: INTERNETI
Interneti ka ndikuar ne aspekte te ndryshme te shoqerise. Eshte e rendesishme qe te kuptojmese cilat jane pasojat e perhapjes dhe perdorimit te larte te Internetit per jeten e njerzeve.Interneti mundet apo edhe nuk mundet te izoloj njerzit nga bota reale ...
Autori: Mario Cake · Lloji: Analize letrare · Tema: Interneti
nterneti ka ndikuar ne aspekte te ndryshme te shoqerise. Eshte e rendesishme qe te kuptojmese cilat jane pasojat e perhapjes dhe perdorimit te larte te Internetit per jeten e njerzeve.Interneti mundet apo edhe nuk mundet te izoloj njerzit nga bota reale d...
Autori: Ted Reka · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Shkarkimi i këngëve në internet apo blerja e tyre?
Ne të gjithë jemi prezent kur një shoku jonë, ose vetë ne shkarkojmë këngë nga interneti. Por a do të na leverdiste më shumë ti blenim ato neper dyqane ku shesin disqe me një ose edhe një album të tërë brënda? Shkarkimi i këngëve nga in...
Autori: lulzim · Lloji: Ese krahasuese · Tema: libri apo interneti
Shume njerez jane shume te varur nga interneti ,shume po shume te varur . Libri mirse te bene te varur por ne menyren me te mire na jep shume dije.Jeta nuk eshte gjithom internet,internet dhe internet edhe une qe e kam shkruar kete ese jo se rri ne inter...
Autori: Iris · Lloji: Ese argumentuese · Tema: per Alden
Ndikimi i intenetit ne detyrat e shtepise Kush eshte ai nxenes qe eshte ulur per te bere detyrat dhe nuk e ka hapur fare internetit??? Edhe une e kam bere kete gje. Nuk kam pse e mohoj. Ne momentin qe ulem per te bere detyrat hap kompjuetrin ...
Autori: Rei Myrteza · Lloji: Poezi lirike · Tema: Kompjuteri (interneti)
Teknologjia kohet e fundit shume ka perparuar. Ne nje menyre apo ne nje tjeter ajo te terheq. Mjaft njerez ka pervetesuar, sepse ne shume menyra veten mes saj e gjen. Interneti ne nje kohe shume te shkurter te ben per vete. Mbase rrjesh nga avantaz...
Autori: Dolores Alla · Lloji: Rrefenja · Tema: Autizmi
Unë jam një fëmijë me autizem. Jeta ime ka qenë e mbushur me situata të pakuptueshme dhe ndoshta edhe të çuditshme. Gjithmonë jam ndjerë ndryshe, pavarësisht pamjes time fizike që është thuajse e njejtë me atë të moshatarëve të mi. Kam ...
Autori: Ted Reka · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Perdorimi i internetit ne detyrat e shtepise
Kush nuk e ka perdorur internetin si burim per te bere detyrat e shtepise? Normalisht eshte nje avantazh per brezin e sotem, qe fatkeqesisht brezat e tjere nuk kane mundur dot ta perdorin kete burim kaq te rendesishem. Por a eshte kaq i leverdisshem inter...
Autori: Roberta · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Rinia
Komunikimi virtual Komunikimi është veprimtaria kryesore e njerëzve, e cila ka evoluar me kalimin e viteve.Duke nisur që nga letra, e cila ka qenë një ndër format më të vjetra të komunikimit me të shkruar, duke shkuar drejt humbjes së realit...
Autori: Xhesilda Paja · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Femijeria
Fëmijëria , shpirti im rebel . Fëmijëria është stacioni më i bukur në udhën sa të gjatë por dhe të shkurtër të jetës. Është pranvera e shpirtit, është përjetimi më njerëzor i kësaj bote , të cilën e kujto...
Autori: Kledisa Kryeziu · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Interneti
Adoleshentet sot nuk jetojne dot po internetin dhe shpenzojne shume kohe me te .Po a eshte nje gje e mire kjo ? Interneti eshte i dobishem ..ne aty mund qe te marrim informacione ,na ndihmon ne shkolle ,per projekte, etj. Ne anen tjeter kemi anet ne...
Autori: Elmedina Deda · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Librat
Të ikësh larg e larg nga realiteti me të cilin përballemi,të udhëtosh në një përrallë të bukur të humbasësh pas bukurisë së rrallë që ka,të humbasësh e të mos dëshirosh për tu kthyer më,të përjetosh qetësinë të cilën kemi nevo...
Autori: Elmedina Deda · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Librat
Të ikësh larg e larg nga realiteti me të cilin përballemi,të udhëtosh në një përrallë të bukur të humbasësh pas bukurisë së rrallë që ka,të humbasësh e të mos dëshirosh për tu kthyer më,të përjetosh qetësinë të cilën kemi n...




Komentet e fundit!

Emri: jennie e blackpink
Email: xhenisaku4@gmail.com
Komenti: interneti esht aq kot ndonjehere saqe sgjejm dot nje ese te gatshme tja cojm zyshes jqj per 1 gje sjeni

Emri: iljas
Email: ilipema@hotmail.com
Komenti: ??????????

Emri: ana
Email: ana2020@gmail.com
Komenti: /

Emri: Lindi
Email: WWW.orlindi20@gmail.com
Komenti: Fuck you man wtf is this , this is not essay:

Emri: Armanda rrucaj
Email: Armanda rrucaj@gmail.com
Komenti: Une interneti ne shumicen e rasteve e perdor per detyrat mesimore por nk ngelet pas dhe kumonikimi me te afermit e mi..

Emri: regina
Email: reginaina@gmail.com
Komenti: kompjuteri sherbene per shume gjera sidomos lojra

Emri: ANXHI
Email: ANXH@GMAIL.AL
Komenti: UNE E PERDOR INTERNETIN PER CDO GJE ,

Emri: ANXHELINA
Email: ANXHELINA@GMAIL.COM
Komenti: INTERNETI ESHTE NEGATIV POR NE PRAPE NU E LEME DOT

Emri: anxhela
Email: anxhi-anxhela@gmail.com
Komenti: interneti te sherben per gjithcka, por ne e perdorim vetem per rrjetet sociale

Emri: leasja
Email: lovelylovely223@gmail.com
Komenti:


Emri: samir
Email: girl-three@hotmail.com
Komenti: vetem per fb

Emri: samir
Email: girl-three@hotmail.com
Komenti: vetem per fb

Emri: kalesh
Email: kaleshspata@hotmail.com
Komenti: E perdor internetin per te par porno dhe xnxx hohoho sa qef , o roft ai qe e ka shpik internetin oohohoho

Emri: kalesh
Email: kaleshspata@hotmail.com
Komenti: E perdor internetin per te par porno dhe xnxx hohoho sa qef , o roft ai qe e ka shpik internetin oohohoho

Emri: bla
Email: blabla@hotmail.com
Komenti:

Emri: Miley
Email: mileycyrus@hotmail.com
Komenti: internetii asht negativv por eshte deshira qe te terheq te qendrosh ne internet

Emri: Tina
Email: girl-three@hotmail.com
Komenti: per muu interrneti osht ni sen me efekt pozitiv sidomos facebook qe tbon tnjofshum :P



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com