Data e postimit: 2015-12-23 18:08:11
Lexime: 6379
Dhuna ndaj nenave
Autori: Klea
Lloji: Ese shpjeguese
Tema: nena
Shkolla: 31 Korriku
Klasa: 9-B
Qyteti: Burrel
E-mail: Email eshte i fshehur!


Jeta aq e bukur por edhe aq mizore.Qenia e bukurise dhe e dashurise eshte nena po e keqja qe vret?Dora qe ngrihet ne te,cdo shenje ne trupin e saj,cdo plagosje cdo lot I saj .Te gjithe e kemi nje nene .ne,femijet, prinderit tane madje edhe zogjte.Nena eshte drita e shtepise .Pa diell nuki ka lule,pa dashuri nuk ka lot, pa grua nuk ka dashuri por pa nene ska as poete e as heronj.Barku I heshtjes na a mbuluar te gjitheve por sot kjo heshtje do te m,baroje sepse duhet te mbaroje .
Gazi ne buze po flet per ju sot.Zemra e nenes eshte si nje lugine e thelle ne fun te se ciles do te gjeni butesi dhe falje .Ajo dore qe ka tundur djepin e cdokujt prej nesh a mund te lendohet?Ju lutem, o njerez ceshte kjo mizori.Fati yne I ardhshem eshte vepra we nens sone .Po si mund te bejme fat kur shohim dhune ndaj nenave tona .Kur cdo lot I saj hap nje vrime ne zemren tone .Kush eshte ai I pashpirt qe na plagosi trupin e nenes sone , qe na prishi thurjen e endrrave,ai qe na rrezoi?Bucit moj jete ,pse sme flet?
Per ju nena qe deri me sot keni lotuar ne do tua ndricojme jeten.Nuk do te jeni me te vetme.Do te jemi te gjitha bashke.E e gjitha kjo mizori do te perfundoje.Ju lutem nena bashkohuni per ti ndaluar keto lot,per ti sheruar keto plage.Mos qani se deri me sot jeni rrezuar ne jete por qeshni se sot do te ngriheni.Cdo dreq do te perfundoje. Se bashku do te jemi vete dielli hena, qielli ,e pamposhtja.

Vepra te ngjashme
Autori: Elisa Dushkaj · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Liria e fjales
Te gjithe njerezit lindin te lire e te barabarte . Te flasim ate cka ne mendojme,pra te kemi liri fjale eshte nje nga gjerat me te rendesishme ne shoqeri. Liria e fjales eshte e drejta e komunikimit dhe e te dhenjes se opinioneve e ideve pa pasur friken...
Autori: pak rendesi ka · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: dua te jem i lire te flas
te gjite jemi individe dhe duam te jemi te lire te flasim, shpesh kjo e drejte na cenohet dhe ndonjehere ne nuk e shprehim mendimin tone . Por kjo gje nuk eshte e drejte sepse te gjithe jemi te barabarte pavarsisht nga mosha, gjinia, feja,ngjyra ose nga r...
Autori: Donita Gavazi · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Epopeja e UÇK-SE
Marsi,ne te gjithe boten eshte vetem nje muaj si gjithe muajt e tjere te vitit por, ne Kosove marsi ka qene gjithmone muaj i perbashket e i sakrifikices se familjes Jashari. Ishte viti 1998 kur shtepia e familjes Jashari u sulmua nga serbet,ata u tortur...
Autori: kejsi · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: atdheu
dielli po ndricon ne bote e kudo po ty o nena ime ska nevoje ky diell te te ndricoje
Autori: titilja · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Individualizmi
Individualizmi shfaqet ne menyra te ndryshme ne rende te ndryshme shoqerore.Diku me e kontrolluar dhe ne dukje e injoruar dhe diku me e theksuar dhe e jetesuar. Shembuj te ketyre rasteve jane e para sistemi shoqeror qe kaluam ku me ngulm kerkohej nga...
Autori: Arbenita Gecaj · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Kujtimet e se kaluares
Filloj te futem ne kujtime e te mendoj te kaluerën .çastet e mira e ato te keqija ,ato per mua kurr nuk mund te harrohen sepse ato ma kujtojne femijrine time te cilen kam kaluar dhe çastet e mëparshme te cilat i kam kaluar !Ndonjeher them se ato çast...
Autori: Erza Breznica. · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: abuzimet dhe llojet e saja.
Abuzimet : LLOJET E SAJA JANË : Abuzimet fizike ,adoleshente ,fëmijët dhuna në familje, dhuna dhe seksuale . Abuzimet fizike janë : Rrahja e adoleshentëve ,dhuna në familje . Abuzimet fizike Rrahja me rrip/thupërr/këpuc/dhe me gjëra t...
Autori: Visarda Marku · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: si nje liber,filem,kenge ndikon ne jeten tone...
Jeta e njeriut eshte gjithmone e fokusuar ne idhujt apo shembujt qe ne ndjekim per te krijuar te ardhmen.Duke u bere pjese e llojeve te ndryshme te librave,filmave apo kengeve ne mesojme shume nga jeta dhe ndodhite e saj.Keshtu nganjehere mundohemi te n...
Autori: pamela pami · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: emancipimi qe duhet te beje shoqeria ne menyre qe individi te mos ndihet i vetmuar, por te gjeje hapesirat e nevojshme pe t'u ndier pjese organike e mire-funksionimit te saj.
NË SHOQËRINË e sotme shumë njerëz ndihen të vetmuar. Vetmia mund të prekë njerëz të të gjitha moshave, racave, shtresave shoqërore dhe besimeve fetare. A je ndier ndonjëherë i vetmuar? Ç’është e vërteta, të gjithë kemi pasur raste ku...
Autori: Elsika Murrizi · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Bibliografia
Bibliografia nga greqishtja e lashte per pershkrimin e librave , ne fillim merrej si i gjithe mesimi nga permbajtja e librit, sot me kete shprehje nenkuptohet deftimi i mesimeve nga regjistart e librave apo literatura(mesimmbi libra). Bibliografia eshte p...
Autori: Dorina.D · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Jul Cezari
Ne opinion tim nje lider I madh eshte I perbere nga tre karakteristika; ka nje aftesi per te treguar nje paraqitje te jashtme sa me te mire, ka aftesine per te folur ne publik dhe nje maredhenie te shkelqyer me njerezit. Personazhi kryesor ne vepren e ...
Autori: Egzon Hajdari · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: sjellja e qytetarit
Rruga, trajektorja qe ne bejme cdo dite, qe ecim mbi te. Ne kete e quajme gjithmone pozitive pa rreziqe por ky eshte gabimi me i madh qe bejme. Kur ecim ne rruge ne duhet ti mendojme te gjitha. Ne duhet te jemi zoteruesit e rruges. per kete sjellja jone d...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Atdheu
Shqipëria,ndonëse një vend i vogël ka arritur të përballojë shumë armiq.Më përpara populli shqiptar bëhej bashkë dhe luftonte me një trimëri të madhe.Në mënyrë që brezi i ri të lindte i lirë.Popullin shqiptar gjithmonë e ka mbajtur g...
Autori: Diellza Kllokoqi · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Historia
Historia na ndjek pas Nganjehere...ulem prane dritares dhe mundohem te kujtoj historin e te klauares sime po ashtu edhe te popullit tim.Ulem dhe mendohem ...papritmas me bien ndermend nga te degjuarit dhe rrefimet e gjyshes dhe gjyshit po ashtu tor...




Komentet e fundit!

Emri: Elda
Email: Hatixhed@hotmail.com
Komenti: Shummm bukur❤️dhe une kam kete talent👌.....

Emri: 0.0.0.
Email: aaa111@gmail.gr
Komenti:

Emri: ......
Email: ina.ina@hotmail.com
Komenti: ❤️❤️❤️❤️❤️😀😍😍😍👌🏻

Emri: anja
Email: anjakleo@hotmail.com
Komenti: flm se me ndihmove me detyrat e shteise hhhahhah sh sh e bkr

Emri: ana
Email: anaaa@gmail.com
Komenti: sh e bkr



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com