Data e postimit: 2015-11-10 18:43:23
Lexime: 63584
liria ime fillon aty ku mbaron liria e tjetrit
Autori: enxhi
Lloji: Ese shpjeguese
Tema: liria
Shkolla: andon zako cajup[i
Klasa: viti i 2 ne gjimnaz
Qyteti: tirane
E-mail: Email eshte i fshehur!


Ne ditet e sotme qenia njerezore dhe e drejta e tyre nuk respektohet nga te gjithe . E drejta ime fillon aty ku mbaron e drejta jote dhe mbaron aty ku fillon edrejta e tjetrit . Sikur te gjithe njerezit ta respektonin kete gje lufta do ishte vetem nje fjale . Te gjithe njerezit lindin te lire e te barabarte . Te drejtat e njeriut jane te njejta per te gjitha qeniet nerezore , pavaresisht nga raca , gjinia , feja apo nga prejardhja kombetare apo shoqerore dhe pavaresisht te gjitha ketyre te gjithe jemi njerez dhe te gjithe kemi te drejta te barabarta . Sikur te gjithe njerezite te ishin modest aq sa jane injorues , do te kishim jetuar pa frike dhe me me shume qetesi.

Vepra te ngjashme
Autori: Baki Imria · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Per Kosoven tone te bukur
Kosova tash eshte vendi me i kriuari ne bote.Ne vitin 90-99 shkollat tona oretpolicore nuk lin te mesonin ne gjuhe shqipe.Sebret e kishin quar nje kusht qe te mesonin ne shkollat tane.Qe te mesonin ne gjuhen e tyre.Por shqipetaret nuk pranuan qe te mesoni...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Teatri dhe jeta
Jeta dhe teatri kanë një lidhje mjaft të ngushtë.Qysh në kohërat abtike është vënë re një paralelizim mes jetës dhe teatrit.Kjo gjë vihet re qartë nga çdokush.Tragjedia tregon përmes aktorëve sprovat që lalon çdokush për të vënë dre...
Autori: Emili Capi · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Stina e vjeshtes
Vjeshta, një stinë ku ngjyra e gjelbër merr fund. Kjo stinë stinë e bukur, e cila natyrës i jep ngjyrën e bukur prej ari. Stina e vjeshtës na sjell një mot jo shumë të preferushëm për fëmijët, të cilët nuk janë adhurues të shiut dhe fil...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Si do ishte bota jonë pa ligje
Siç e dimë,ligji është drejtuesi i mënyrës sonë të jetesës dhe i mënyrës sonë të të menduarit.Shoqëria i ka krijuar ligjet si një mekanizëm rregullues i shoqërisë sonë që të garantojë vazhdimësinë e saj.Ato janë krijuar nga përf...
Autori: Edmond Dema · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Dashuria per nenen
Nena a ka fjal me te madhe se nena dashuria dhe kuptimi i kesaj Bote prej teje nene e mesova jeten prej teje mesova se qka do te thote jeta nene shpirti im bukuria e dynjas nene ime me ate buzqeshje qe me shuan hidherimet inatet dhe nese jam i semur me bu...
Autori: miri · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: te jesh i dashuruar...
te jesh i dashuruar do te thote te shohesh vetem nje person ajo , ajo dhe vetem ajo , te duket gjithcka ne syte e tu . Te ndihesh ndryshe dhe te mendosh gjate gjithe kohes se si ta besh te lumtur personin qe dashuron ne te gjitha menyrat , te mendosh cdo...
Autori: Willi gam · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Mjedisi
Mjedisi eshte ambienti ku ne jetojme,lindim,rritemi dhe vdesim.Ajri qe thithim eshte dhurate e natyres dhe ne e pranojme kete.Ne e dime se cndodh rreth nesh cdo dite,shkaterrimi i zonave me gjelberim,prerjen e pyjeve,ndotjen e ajrit,tokes etj e deri tek h...
Autori: Fabiana Gjoci · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Shumica e njerezve nuk e duan vertet lirine,sepse liria kerkon pergjegjesi dhe shumica e njerezve kane frike te marrin pergjegjesi.
Shumica e njerezve nuk e duan vertet lirine,sepse liria kerkon pergjegjesi dhe shumica e njerezve kane frike te marrin pergjegjesi. Liria eshte simboli dhe virtyti i nje jetese te mire dhe plot shendet midis nje komuniteti apo nje grupi.Per te fituar li...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Atdheu
Shqipëria,ndonëse një vend i vogël ka arritur të përballojë shumë armiq.Më përpara populli shqiptar bëhej bashkë dhe luftonte me një trimëri të madhe.Në mënyrë që brezi i ri të lindte i lirë.Popullin shqiptar gjithmonë e ka mbajtur g...
Autori: Dorina. D · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Padrejtesia e Jetes
Je duke qare? Pse po qan? Cfare po ndodh me ty? Oh, une e di cila eshte arsyeja qe ti qan me kaq ngasherim. Ti vetem do te kesh nje iphone te ri, nje makine te re dhe nje garderobe krejt ndryshe nga rrobat qe ke. Je shume I shqetesuar dhe I acaruar se...
Autori: Åĺï§ · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Kultura
Njeriu merr kulture gjate gjithe jetes se tij qe kur lind e deri diten qe ndahet nga jeta. Marrja e kultures nis qe nag vatra familjare dhe me pas ne shkolle, por pjesen me te madhe e merr gjate jetes.nje njeri nuk quhet i kulturuar thjesht sepse ka mbaru...
Autori: Elda J.P. · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Adoleshenca
Cdo te thote te jesh adoleshent? (Nese lexoni tekstin ne vijim, mendimet mund te duken te paverteta, por jam perpjekur ta perafroj realitetin me ato qe perjetoj, sepse fatkeqesisht s’e kam mundesine te hyj ne mendjen e te tjereve.) Te jesh adoleshent ...
Autori: Donita Gavazi · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Epopeja e UÇK-SE
Marsi,ne te gjithe boten eshte vetem nje muaj si gjithe muajt e tjere te vitit por, ne Kosove marsi ka qene gjithmone muaj i perbashket e i sakrifikices se familjes Jashari. Ishte viti 1998 kur shtepia e familjes Jashari u sulmua nga serbet,ata u tortur...
Autori: GISELDA XHELILI · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: DETI I KUJTIMEVE
Deti I Kujteses... Si qenie njerezore qe jemi ne trurin tone te vockel 'depozitohen' kaq shume kujtime te bukura , te mrekullueshme , te paharrueshme qe qendrojne gjere e gjate ne ate hapesire te vockel por qe ndonjehere kujtimet e shumta nuk mund te fsh...




Komentet e fundit!

Emri: Skacatduhet
Email: Skacatduheter@gmail.com
Komenti: Ishte shum Po shum vl mrpsh 👍🏻 I rrkk q e ka shkr kt se besoj se munet me qen ese me 3 vargje mrpsh shum Po shum vk❤️

Emri: Lola
Email: Lolarose5@gmail.com
Komenti: Më ndihmoi për detyrat por ishte pak e shkurtër.

Emri: popo
Email: kalpatisi2005@gmail.com
Komenti: se pari late nam me kete te shkruar se dyti ca eshte kjo ese dhe mos thoni se ju ndihmoi, se lesht ju ka ndihmuar thjesht po beni si te dashur

Emri: eraldo lusha
Email: eraldolusha@gmail.com
Komenti: Very nice .... super

Emri: yt
Email: ut@gmail.com
Komenti:

Emri: lol123
Email: lol123@yahoo.com
Komenti: Shume e bukur dhe ndihmuese. Mu me ndihmoi shume per detyren e qytetaris. (ISHTE PAK E SHKRURTER)

Emri: popopopopo eeeee
Email: popo.eeeee@gmail.com
Komenti: m like

Emri: kelvi
Email: kelvi.tukali@gmail.com
Komenti: shum mire pergezime

Emri: ana
Email: mucaana@yahoo.com
Komenti: shume shume shume e bukur

Emri: ledia muca
Email: mucaledia@yahoo.com
Komenti: shume bukur por pak me e gjate ndoshta


Emri: Marsela
Email: marsela.tahiraj@yahoo.com
Komenti: e bukur por duhet te ishte me e plote. Me pelqen kuptimi i fjaleve qe ka zgjedhur. Pergezime!

Emri: jojo
Email: endritgashi@live.se
Komenti: palidhje

Emri: 123456
Email: malvina.i@yahoo.com
Komenti: Shume bukur

Emri: hahaha
Email: hahaha.ha@hotmil.it
Komenti:

Emri: hahaha
Email: hahaha.ha@hotmil.it
Komenti:

Emri: Azemi
Email: azem.aliu.gr@hotmail.com
Komenti: Nice. No bed girl

Emri: Amarda
Email: amarda.rexhi@yahoo.com
Komenti: Ne fakt nuk esht e trajtuar dheaq mir

Emri: 44444
Email: 4444.4555@yahoo.com
Komenti:

Emri: ledia
Email: lediacapo@hotmail.com
Komenti: Interesante

Emri: lllllllll
Email: aurela.ndoci@yahoo.com
Komenti:


Emri: pia mia
Email: piamia@yahoo.com
Komenti:

Emri: Abri
Email: abari@hotmail.com
Komenti:

Emri: Ardi
Email: Ardiolshahu@outlook.com
Komenti: Nice

Emri: inaina
Email: GEZIM.BERCAJ@HOTMAIL.COM
Komenti:

Emri: pia mia
Email: piamia@yahoo.com
Komenti: Shume e bukur

Emri: ajo goca
Email: ajo-goca@yahoo.com
Komenti:

Emri: lllllllll
Email: aurela.ndoci@yahoo.com
Komenti:



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com