Data e postimit: 2016-02-11 19:02:33
Lexime: 7664
Bota i perket atij qe guxon
Lloji: Ese shpjeguese
Tema: Ndikimi i guximit dhe frikes ne jeten tone
Autori: E.C
Shkolla: Sami Frasheri
Klasa: 12
Qyteti: Tirane
E-mail: elma.cara@outlook.com


“Bota i perket atij qe guxon”
“E vetmja menyre per t’ia dale mbane eshte te vazhdosh se ecuri perpara“. Eshte kjo shprehja qe me futi thelle ne mendime pikerisht atehere kur ndjesia e mposhtjes me kishte pushtuar dhe erresira kishte zhdukur cdo grimce drite ne shpirtin tim. Ne nje moment te tille te veshtire, fale ketyre fjaleve kuptova se gjendesha perballe nje udhekryqi dhe se duhet te vendosja. Ekzistonin vetem 2 mundesi: te ndaloja se perpjekuri e te zhytesha ne oqeanin e thelle te frikes dhe deshtimit ose te ringrihesha e te luftoja perseri me guximin si mburoje. Duhet te merrja nje vendim.
Sigurisht qe alternativa me e rehatshme dhe momentalisht me e sigurta eshte te dorezohesh. Ne ato momente kur bota duket sikur po shembet nen kembet e tua, kur drita ne fund te tunelit nuk duket gjekundi dhe ti mbetesh ne erresire, pa ditur si te orientohesh apo ku te mbeshtetesh dhe atehere kur askush nuk te ndihmon dot pavaresisht klithmave te heshtura per ndihme, pikerisht ne keto momente shpresa duket se vdes. Dhimbja pushton shpirtin, deshira per te uleritur eshte me e forte se kurre, lote lendimi, zhgenjimi e zemerimi rreshkasin papushim... Si pasoje fillojme te mendojme se cfaredo qe bejme, sado te mira te jene shanset qe na jepen, gjithmone do te deshtojme. Mbase sepse thjesht nuk mund t’ia dalim dot, mbase sepse nuk jemi aq te afte sa mendojme se jemi. Ky ze i brendshem, i ushqyer nga energji negative gjithmone ne rritje na bind, na ben te besojme se kjo eshte e verteta, e hidhur por e pandryshueshme. Ai eshte pergjegjesi per rritjen e frikes, qw sjell paralizim dhe strukje ne vetvete, ndalimin e perpjekjeve dhe se fundmi mposhtjen.
Zgjidhja tjeter eshte pikerisht ajo qe fillimisht duket e pamundur. Sfida me e madhe eshte mposhtja e ketij zeri dhe lenia e mendimeve pozitive te mbizoterojne ne mendje dhe shpirt. Funksionon me te vertete keshtu, cfaredo qe t’i thuash vetes dhe sado e parealizueshme te jete ajo, fillon te shnderrohet gradualisht ne dicka te besueshme.
Natyrisht qe mendimet pozitive nuk mund te vijne menjehere pas nje gjendjeje ne te cilen ndihesh i lenduar dhe i mposhtur, por ne vend qe te mendosh se je i paafte, pse te mos mendosh se ky rrezim te ben me te forte dhe per pasoje me te suksesshem ne te ardhmen? Pse te stepesh dhe te izolohesh nga frika e nje deshtimi te ri, kur kjo do te sillte vetem nje humbje te radhes dhe per me teper, aspak zhvillim? Pse te mos marresh guximin per t’u ngritur e per ta provuar perseri e perseri derisa te arrish ate cka deshiron? Dhe sa duhet te gjakoset gjuha jote, para se te ndalosh se kafshuari ate? Perse duhet ta burgosesh zemren dhe deshirat e saj pas hekurave te frikes se deshtimit? Mos e ler zjarrin e brendshem te shpirtit te fiket nga lotet e zhgenjimit. Ngrihu dhe lufto nese deshirat dhe endrrat e tua jane aq te forta sa te mposhtin friken. Kjo nuk do te te siguronte fitoren e menjehershme, por heret apo vone cdo lodhje shperblehet.
Keshtu, mendimet negative do te veniteshin pak nga pak dhe te gjitha qendrimet apo veprimet do t’I pergjigjeshin endrres me te cilen fle dhe zgjohesh cdo dite. Atehere kupton se nuk ishte aq e veshtire sa mendoje, nese e le veten te lirshem dhe te pakontraktuar nga komplekset dhe frikerat qe kane te bejne jo vetem me deshtimin por dhe me ate cka te tjeret mendojne per ty. Lufta e perditshme te sjell lumturi, sepse sado sfiduese te jete ajo, nuk mund te jete kurre me e veshtire se lufta me vetveten, lufta ndermjet asaj qe je dhe asaj qe deshiron te behesh, sfide te cilen tashme e ke fituar. Dhe pikerisht guximi per te hedhur hapat e pare te con drejt kesaj fitoreje, drejt nje bote te re, e cila i perket vetem atij qe guxon.

Vepra te ngjashme
Autori: Hygerta Uruci · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Te falesh
Koha sheron gjithçka. Dhimbjet, plaget, te meson te kerkosh falje, te meson tefalesh. Por kur dhimbja te pushton shpirtin te falesh te duket e pamundur. Thonese te gabosh eshte njerezore por te falesh eshte hyjnore. Dhe nese ti e do vetentende aq pak sa ...
Autori: RINIS CANI · Lloji: Ese filozofike · Tema: MENDIMET QE S`PERENDUAN KURRE.
Rinis Cani FJALE PREJ SHPIRTIT. ILUZIONI I PADITURISE Cila ere do ti furnizoje mushkerite tona?cili gjak do te buroje ne vena dhe arterje?valle,cila arme do te na zgjoje nga narkoza e u...
Autori: ina · Lloji: Ese argumentuese · Tema: deshtim nuk do te thote te rrezohesh po te rrefuzosh te ngrihesh ♥
ESEJA: ARGUMENTUESE –BINDESE ♫♫♫♫ …^_^ ►Shpesh jeta na sjell trishtim ,merzitje dhe humbje por nga ana tjeter na sjell lumturi, gezim dhe fitore.Ndonjehere na ndodh te rrezohemi ne jete pas nje gabimi apo pas dickaje te bere pa menduar.A ...
Autori: Gloria Zhuli · Lloji: Ese filozofike · Tema: Ese filozofike.
Hesht!Pse kaq qetesi?Ku jam une? Gjithcka eshte zhdukur,jam e vetme.Ujerat nuk rrjedhin me,zogjte nuk cicerojne,natyra nuk me therret...Ku jane njerezit? Pse me kane braktisur apo..i kam braktisur une ata?Mos valle kam shkuar ne nje bote tjeter ku nuk do ...
Autori: vajza bukuroshe · Lloji: Hartim · Tema: Te dua
Per ty zemra ime… Nuk e di se cfare kam.Kudo qe shkoj djej nje boshllesh ne zemer.Me fal,nese te kam bere qe te ndihesh keq,me te vertete me fal.Nuk eshte se dua por thjesht nuk kam rrugezgjidhje tjeter.Te kam dashur,te dua dhe do te te dua sa te kem...
Autori: R.S · Lloji: Ese filozofike · Tema: Ese per guximin.
Guximi. Fiton apo humbet? E gjejme ne apo vjen vetë? Pytja qe te ndjell kureshtje ne trurin tend qe bluan mendime se si do ia dalesh ne cdo gje. Kjo quhet mosbesim ne vetvete. Por ka nje ilaç per kete. Guximi. Ilaçi qe i duhet te gjitheve qe mendojn s...
Autori: Anxhela Hasankolli · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Humbja e guximit
Secilit prej nesh mund t'i kete ndodhur dicka nga e cila mund te jete lenduar apo merzitur.Edhe mua me ka ndoshur te perjetoj caste dhe momente te tilla,shume here e kam ndjere veten te fyer nga dikush,por nuk kam patur kurre guxim te perballem me te.Sa k...
Autori: G.Alla · Lloji: Ese filozofike · Tema: emocionet njerzore
cfare esht qenia njerzore ne vtevete?Per Kete gje,ne cafrdo kuadri qe ta shohesh,asnje nuk ka nje pergjigje te mirfillt.Nje gje esht e sigut:mendja e tyre ka bere zbulime e shpikje te mahnitshme.Ajo punon per gjera te bukura dhe te mbrapshta njekohesisht...
Autori: Enejda Llupi · Lloji: Hartim · Tema: Lufta
Lufta fataliteti i jetes njerezore! Lufta, perfytyrimi i pare qe na vjen ne mendje eshte shkaterrim,dhimnje,gjak,lot.Eshte mjaft e lehte per ta filluar nje lufte,por mjaft e veshtire per ta dhmangur dhe per t'i dhene fund asaj mjaft e veshtire.Pse duhet t...
Autori: Eda · Lloji: Ese filozofike · Tema: Pyetje rreth egzistences se njeriut
Ne jemi ketu ne Toke per te... Arsyeja se pse ne jemi ketu ne Toke, ndonjehere na duket e pazakonte. Kjo zakonisht ndodh kur ne jemi te lodhur nga rutina jone e perditeshme dhe duam te dalim jashte kornizave te jetes. Qe te arrish...
Autori: Melodi · Lloji: Ese filozofike · Tema: Yjet do shuajne etjen e jetes, e jetes pa heshtje
Do te doja... S'e di pse, por sonte... sonte, do te doja te isha vetem une, ne nje vend te larget, e vetme por me shpirtin bosh. Te mos ndjeja asgje, te mos degjoja askend,te mos me kete mbetur me lot! Te me ishin thare, njejte si nje shkretetire ...
Autori: Graciela Gjoni · Lloji: Ese vleresuese · Tema: ndiq endrren tende
Por , ate enderr qe e mban ne mendje ... AJO ESHTE E MUNDUR!! Shume nga ne e dine se eshte e rende. Nuk eshte e lehte! Eshte e rende te ndryshojme jeten tone! Ne procesin e endrrave tona do te pesojme shume zhgenjime. Shume deshtime, shume dhimbje! Do...
Autori: E.C · Lloji: Tekst filozofik · Tema: Absurditeti i jetes njerezore
Gezuar njerez te kesaj bote! Gezuar… A eshte valle fjala e duhur? Sigurisht, eshte ajo cka i urojme njeri-tjetrit cdo vit ne te njejten dite, shpesh te rrembyer nga vorbulla e fuqishme e normave qe na mbyt ne cdo rast, atehere kur vendosim te luftojme o...
Autori: Besa · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Zgjedhjet e individit.
Cdo njeri kur lind I kanoset nje jete e gjate me zgjedhje e vendime te ndryshme .Kjo ,pasi e tille eshte formula e jetes , te zgjedhesh e te marresh vendime per te pasur progres ne jete . Zgjedhjet dhe marrja e vendimeve e cdo individi beh...




Komentet e fundit!

Emri: Xhoana Gjana
Email: xhoanagjana@yahoo.com
Komenti: shum shum bukur

Emri: my
Email: vvvv@gmail.com
Komenti:



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com