Data e postimit: 2014-12-15 20:41:27
Lexime: 5093
pse jemi ndryshe
Lloji: Ese shpjeguese
Tema: pse jemi ndryshe
Autori: alesia
Shkolla: rrahman cota
Klasa: 8a
Qyteti: librazhd
E-mail: alesia123@hotmail.com


po te pyesesh nje njeri te varfer per ca ke me shum nevoj ai do te pergjigjet kam nevoj per ushqim

po te pyesesh nje njeri te vetmuar per ca ke me shum nevoj ai do te pergjigjet /kam nevoj per disa shoke qe te me duan

nese do te pyesni dike qe ka ftohte pergjigja qe do ju kthente esht "NGROHTESIA"

kurse po te pyesesh nje njeri te pasur pergjigjja do te jete
"CME DUHET MUA NESE KA NJEREZ TE TILLE UN JAM SHUM MIRE PER VETE "



A ESHTE E DREJT KJO GJE

Vepra te ngjashme
Autori: Hajdar Bafti · Lloji: Poezi personale · Tema: "Jeta ësht me shum sfida"
......."Sprovat e jetës rrugëtimi drejt së të vërtetës"..... : "Mos u mërzit kur respektin ta marrin për dobësi,njeri jam dhe un edhe po ashtu gaboj si ti,harro të shkuarën edhe mendo për çka të pret tani": Mos lëndo ve...
Autori: erizarta zera · Lloji: Ese vleresuese · Tema: une kam nevoj per mbrojtjen e prindit
ne jete meson te lind ,meson te jetoj dhe gjat gjith jetes time , une kam nevoj te di kuptimin e vertete te jetes. por cdo njeri lind ne nje familje ku aty mesoj te edukohem mesoj te eci ne rruget e jetes,qe shpesh here me ve ne prove. dhe keto prova jan ...
Autori: Armonda · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Emri me i vequar ne familje.
Prinderit-jan ata te cilet na keshillojn per rrugen e drejt.Ndonjeher ata marrin vendime shum te veshtira per te miren ton,por disa nuk ua din vleren atyre. Ata japin nje kontribut shume te madh qe ne te kemi nje jet me te mir ,me te miren e mundshme. K...
Autori: Anduena Shabanaj · Lloji: Ese pershkruese · Tema: jeta
Jeta..,eshte egzistenca e njeriut, shum njerez kan gjethqka qe duan, ndersa shum te tjerve ju mungon gjdo gje dhe nuk kan as nje deg te vetme per tu kapur e per te jetur. Mendoj qe kjo nuk esht e drejt kur shum njerz vuajn nga urija e ndresa te pasurit us...
Autori: Elvira Gashi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Profesioni
Sa shpejt qe erdhi koha ta vejm gishtin ne kokë e te mendohemi!Unë si adoleshente si fillim me pelqen te studioj,sepse marr shum njohuri nga mesimi,nga shkolla vjen edhe profesioni.Të ardhmen time e përfytyroj si një MJEKE shum e shkolluar.Kam shum d...
Autori: Jonada Kurti · Lloji: Ese argumentuese · Tema: "Gabimet" pjese e Jetes !
Adoleshentet mendojne dhe veprojne ne menyre racionale.Jane teper te rrembyeshem ndonjehere bejne veprime te pakontrolluara qe i shkaktojne deme te medha.Adoleshenca eshte ajo moshe qe sduhet shfytezuar kot.Dikush atje tej,dukej si nje njeri i papune,me n...
Autori: Anonim!!! · Lloji: Hartim · Tema: Ta duam njeri tjetrin
Ta duam njeri tjetrin eshte dukuri, nese ne dojme njeri tjetrin dhe jemi bashk athere do te jemi shum te lumtur. Dashuria eshte nje gje shum e mir sepse ne me dashuri do te krijojm familje , pra ne duhet ta dojme njeri-tjetrin . Dashuria te prek ne piken ...
Autori: Korina Duka · Lloji: Analize letrare · Tema: Veshtiresite e njerzve
Veshtiresite e njerzve. Tani qe jam duke shkruajttur nuk di cfare te flas. Ka disa njerez qe nuk i kupton njeri. Ata kalojne veshtiresi te medha por perseri ata duken te keqinj. Te gjithe njerzit jemi njesoj dhe te barabarte. Disa jane te vetmuar, te m...
Autori: Rudina Gurra · Lloji: Leter · Tema: Vellai im .
Ike vella ! Me le vetem ! Si nuk mendove per mua te shkreten ! Qaj ! Nat ,dit pa pushuar . Dashuria ime per ty nuk ka te mbaruar . Nat e dit vuaj shum. Vec ne enderr te perqafoj pafund. Nuk ngopem dot duke te perqafuar . Se malli im per ty...
Autori: Arbenita Gecaj · Lloji: Thirrje · Tema: Detyre Shtepije
1.Nese prodhimi i nje numri me numrin 2 thy per 3 rritet per 3 thy per 4 fitohet numri 0.5 . 2. Nese prodhimi i nje numri me numrin 3 zvogloht per 1 thy per 2 fitohet numri 7 per cilin numer behet fjal . Kam nevoj per zgjidhje deri ne te hene me ndi...
Autori: Adea Salihi · Lloji: Thenie · Tema: te lexojm disa libra
Te lexojm libra se bashku.! Te lexojm, jo veten kapitullin Po bashke me te edhe perfundimin te lexojm me plot deshir librat qe na rrethojn.. te lexojm kur koha jone gjithnje eshte e lire te lexojm ne kete koh, kur mijera njerez kan nevoj shum pe...
Autori: Fisnik.Mulaj · Lloji: Tregim · Tema: jeta ndit te sotit
Jeta e sotit vertet o shum e veshtir por cdo kush duhet te gjej forcen qe te qohesh pram ne kembe sepse nese rrxohesh kurr sduhet ndaluar se jeta ka plot prova e plot sprova qe duhet ti kalosh ski nevoj te shikosh askend se secili nket ...
Autori: Besa · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Bota në të cilën jetojmë
Po te fillosh dhe te shenosh per boten se ku jetojm sot ska te ndalur,nje bot me fatkeqsi lumturi me gjithqka.Nje jete shum e veshtrir per te gjith njejrzit sepse tani ne kete koh nuk posedon mbeshtetja por posedojn vetem parate,ne kete kohe njerzit shiko...
Autori: vajza pa emer · Lloji: Analize letrare · Tema: nene teresa
nuk eshte turp te japesh dashuri por eshte liri e gezueshme. ketu ska asgje as kete e as ate por jemi te lumtur.nuk blihet dashuria me para por me miresi . ketu nuk ka dallim per asnjerin . nuk eshte puna : i pasur apo i varfer? por duhet te qendrojme afe...




Komentet e fundit!

Emri: ANA
Email: amarildollula@yauuh.com
Komenti: BUKUR

Emri: FloriAnA
Email: floriana@yahoo.com
Komenti:

Emri: joana jamaica
Email: joanajamaica@hotmail.com
Komenti: jo alesia nk ehte e drejte! bravo je sh e mir vertet



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com