Data e postimit: 2015-10-23 00:06:57
Lexime: 11536
Dashuria
Autori: samina
Lloji: Ese shpjeguese
Tema: Dashuria
Shkolla: universita' degli studi d'insubria
Klasa: il primo anno
Qyteti: varese
E-mail: Email eshte i fshehur!


Dashuria eshte nje ndjenje jashtezakonisht e fuqishme qe lind papritur brenda nesh e cila te lidh ngushte me dike apo dicka.Dashuria eshte nje koncept aq i gjere dhe i cmuar saqe do ishte shume e veshtire ta perkufizonim .

Dashuria , gjuha e shpirtit dhe e zemres nenkupton perkujdesje , ngrohtesi , embelsi dhe mbeshtetje ndaj personave te vecante .Dashuri do te thote te duash dike pa kushte , pa interes dhe pa imponim .Ajo lind pa e kuptuar duke na kthyer ne skllav me gjestet e saja te vogla qe behen te medha perballe 1000 fjaleve- Ajo eshte kthimi pas 1000 grindjeve , drita ne erresire , dalje e nje tuneli te pafund , gabimi me i drejte dhe emocioni me i forte .Por ne jete ka dy lloje dashurish : Ato te bukurat dhe ato te dhimbshmet : E bukur eshte ajo qe brenda ka reprocitet sepse ne fund te fundit dashuri do te thote te duash e te te duan te marresh po ate qe do japesh , por jo gjithmone ndodh keshtu, nganjehere ajo eshte platonike , dashuri pa pergjgje .
Kur isha i vogel dashuria ime e vetme mbante emrin nene .Menyra se si ajo perkujdesej , gatimet e saj , puthja e saj e embel cdo mbremje e cdo mengjes , duart e saja te buta qe perkdhelnin lehtas floket e mi , perqafimi i saj i ngrohte , shetitjet e gjata me babain , pajtimi me vellain pas grindjes , mbrotja per motren time me te vogel grindavece etj .Me kalimin e kohes duke u rritur dashurine fillova ta barazoja me nje lekure te bukur ,me nje buzqeshje te pafajshme te nje femre , ku ajo qe ndjenja ishte thjesht nje pelqim dhe jo dashuri .Tashme sot per mua dashuri do te thote te duash dike per ate qe eshte nga brenda dhe jo per ate qe ka , te duash dike ne te mire e ne te keq me pak fjale dashuria eshte lidhja ndermjet dy shpirtrave , e veshtire per tu shpjeguar dhe e lehte per tu dalluar nga ndjenjat e tjera si pelqimi apo pasioni qe shpesh na konfuzojne sepse dashuria gjendet vetem me dashuri !!

Vepra te ngjashme
Autori: Edona Ramadani · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: E dashura Teuta
Pothuajse u beren dy vite te plota me ty e dashura Teuta.Dy vite te embla e me plot dashuri,e gjera te papritura qe na i ofroj jeta .Ishe ti nje engjull me thjeshtisi perfekte .Nje njeri si ti esht hera e par qe Zoti me takoi ,ndoshta edhe e fundit qe me ...
Autori: Amra Osmani · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Shpjegim njohurish per boten
Sikur njeriu te dinte se qfare eshte miresia nuk do te ekzistonte dhuna, nese njeri kerkone ndjese dhe falje nuk do te njihnim hakmarrjen, gje qe nderkupton se njeriu e perdor miresin dhe faljen ne te folur por jo ne realitet!Sot ne te gjitha rruget shohi...
Autori: E.C · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Ndikimi i guximit dhe frikes ne jeten tone
“Bota i perket atij qe guxon” “E vetmja menyre per t’ia dale mbane eshte te vazhdosh se ecuri perpara“. Eshte kjo shprehja qe me futi thelle ne mendime pikerisht atehere kur ndjesia e mposhtjes me kishte pushtuar dhe erresira kishte zhdukur cdo...
Autori: Blerta Sinanaj · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Nene mos qaj
Nene mos qaj mos ma dhuro lotin edhe mua mos lejo te lendohet zemra ime nene fjalet per ty nuk mund te jene te pakta . NENE ma dhuro buzeqeshjen ne fytyre dhe une ta dhuroj gezimin ne zemer mos ma dhuro lotin ne fytyre qe te mos mund te te therras ne emer...
Autori: Fabiana Gjoci · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Shumica e njerezve nuk e duan vertet lirine,sepse liria kerkon pergjegjesi dhe shumica e njerezve kane frike te marrin pergjegjesi.
Shumica e njerezve nuk e duan vertet lirine,sepse liria kerkon pergjegjesi dhe shumica e njerezve kane frike te marrin pergjegjesi. Liria eshte simboli dhe virtyti i nje jetese te mire dhe plot shendet midis nje komuniteti apo nje grupi.Per te fituar li...
Autori: Jonart Hadri · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Karakteri dhe personaliteti yne
Te jesh vetvetja do te thote te kesh besim ne veten tende,te sillesh ashtu sic e ndjen dhe te mos shtiresh.Duhet t'ia dime vlerat vetes sone e jo te mburremi per gjera qe nuk arrijme t'I bejme dot. I gjithe qellimi eshte qe njerezit ta dine se kush je ne ...
Autori: anonim · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: dhuna
Pse A ka ende këso lloj personash që mundohen t'a ulin personalitetin e një femre, që mundohen të abuzojnë, të mashtrojnë e të vrasin një femër. A kanë motër ata të cilën i bëjnë këto gjëra. A nuk kanë ndejenja që i abuzojnë femra...
Autori: Ardijona · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Bëje a'të q'është e drejtë
Te gjith kemi obligimet tona qe fati na i sjell. Te gjith e paraqesim veten ton te fort mendojm se mund te bejm gjdo gje,kemi forc dhe mud te vazhojm rrugen qe e kemi para ejo ate qe e kemi anash. Por Forca Nga nje her na liget,vijn plot semundje qe dua...
Autori: Rafaela · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: dashuria
Te jem e sinqerte eshte pakez e veshtire per mua si nja adoleshente 17 vjecare ta perkufizoj ndjenjen me te bukur ne bote, dashurine. Kam menduar gjate per kete gje dhe akoma vazhdoj te mendoj. Mendoj se eshte casti per te bere nje dallim per fjalen “da...
Autori: Donita Gavazi · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Epopeja e UÇK-SE
Marsi,ne te gjithe boten eshte vetem nje muaj si gjithe muajt e tjere te vitit por, ne Kosove marsi ka qene gjithmone muaj i perbashket e i sakrifikices se familjes Jashari. Ishte viti 1998 kur shtepia e familjes Jashari u sulmua nga serbet,ata u tortur...
Autori: Finesa kqiku · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: 8 marsi dita e nenes
8 Mars. Nje dite qe mbart respekt,dashuri te pafund,per ato qe na dhane jete nga jeta e tyre.Per ato qe naten e bene dite dhe na mekuan me qumesht nga gjiri i tyre. Per ato qe gjenden prane sado larg qe te jemi ,sa here zemrat tona deshperohen,sa here s...
Autori: pamela pami · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: emancipimi qe duhet te beje shoqeria ne menyre qe individi te mos ndihet i vetmuar, por te gjeje hapesirat e nevojshme pe t'u ndier pjese organike e mire-funksionimit te saj.
NË SHOQËRINË e sotme shumë njerëz ndihen të vetmuar. Vetmia mund të prekë njerëz të të gjitha moshave, racave, shtresave shoqërore dhe besimeve fetare. A je ndier ndonjëherë i vetmuar? Ç’është e vërteta, të gjithë kemi pasur raste ku...
Autori: xhoana rouling · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: harry potter dhe guri filozofik
harry potter ishte nje djale jetim pasi prinderit e tij kishin vdekur nga magjia e keqe e voldemortit..pasi harri kaloi shume kohe ne shkollen e haguortsit zbuloi pasqyren e deshirave.cdokush qe rrinte para saj shihte ate qe deshironte.nje dite harri,rni ...
Autori: D.P · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Ese Per" Shoqerine paragjykuese"
Jeta eshte si fija e shkrepeses sapo ndizet fiket pa e kuptuar se si ndodhi, por ne ato momente te paketa ajo dritez na ka ndricuar ne erresire. Faktori qe ndikon me shume ne "dhunen ne shoqeri" eshte bullizmi, ai na ben te perjetojme ndjenjen e perjashti...




Komentet e fundit!

Emri: emaema
Email: emaema@gmail.com
Komenti: super star

Emri: Theonly
Email: Theonly@yahoo.com
Komenti: The only thing that you can get involved in this email address and password to anyone who wants to see if you want to go on sale.

Emri: aslihanaslihan
Email: aslihan-aslihan@hotmajl.com
Komenti: ju lumte bravooooooo

Emri: dilaradilara
Email: dilara-dilara@hotmajl.com
Komenti: bravvvvvvvvvvvoooooooooooo

Emri: merve akaydin
Email: aslla-shahin@hotmajl.com
Komenti: shume e mire bravoooooooo/

Emri: estelina mykka
Email: inas@gmail.com
Komenti: bravoooooo

Emri: ema
Email: emaema@yahoo.com
Komenti: shume e bukur te lumte



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com