Data e postimit: 2020-06-08 04:53:45
Lexime: 2830
Abuzimet
Lloji: Ese shpjeguese
Tema: abuzimet dhe llojet e saja.
Autori: Erza Breznica.
Shkolla: Astrit Bytyqi.
Klasa: Ⅵ₁
Qyteti: Ferizaj
E-mail: erza.a.breznica@gmail.com


Abuzimet :

LLOJET E SAJA JANË : Abuzimet fizike ,adoleshente ,fëmijët dhuna në familje, dhuna dhe seksuale .
Abuzimet fizike janë :
Rrahja e adoleshentëve ,dhuna në familje .
Abuzimet fizike
Rrahja me rrip/thupërr/këpuc/dhe me gjëra të forta .
Rrahja e adoleshentëve:
Kur rrahen për ngacmimin e një të afërmi ,marrjen ediçkaje pa leje etj ...
Dhuna në familje : ndaj fëmijëve ,
Abuzimet tek fëmijët :
Dhuna ndaj tyre /prekja e trupit në pjesë banale / mos mirëkuptim / rrahja e prindërve në sy të tyre [fëmijëve] etj ...
Dhuna në familje:
Shpesh burrat e shtëpisë e bëjnë dhunën dhe të gjithë e dinë se si .
Abuzimet seksuale :
Përdhunimi seksual i grave ose i burravepa dëshirën e tjetrit por më shumë ndodh tek gratë .
Abuzimet e dhunës :
Rrëmbimet ,vrasjet me armë , vjedhjet , ndeshjet me automobilje ,kërcënimet me qëllime . etj...

Vepra te ngjashme
Autori: Elda Nasufi · Lloji: Poezi dramatike · Tema: Dhuna
DHUNA NDAJ FEMIJEVE Kjo fjala DHUNE, sa fjale e shemtuar, t'iu themi te gjitheve, mos na prekni me duar. ...
Autori: xhulianaleka · Lloji: Ese argumentuese · Tema: dhuna ndaj gruas
dhuna ndaj gruas permban imformacione me te duhura qe ne na interesojne .Permban statistikat e duhura te nevojshmet.Dhuna ndaj gruas eshte nje fenomen mjafte i njohur ne mbare Shqiperine dhe nga kjo preken me shume grate.
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Poezi lirike · Tema: shoqërore
Dhuna Sa herë e dham jetën Për këtë mëmëdhe Sa herë që nevoja Për të u bë pre Nga kjo plaku i shkretë S'e shijon pleqërinë Dhe fëmija i vogël S'e shijon fëmijërinë E nëna e plakur Me sy të përlotur Veshur me të...
Autori: Alba · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Dhuna.
Pikënisja e gjithçkaje ,ndonëse mistike apo e pakuptimtë për kohën , ekziston e jo vetëm kaq , por edhe simbolizon atë çka unë do ta quaja ‘’pikë referimi jetike ‘‘ . Me kërshëri lind nevoja të shprehem për nje prej fenomeneve më t...
Autori: Madalena · Lloji: Ese informuese · Tema: Mbrojtja e grave
Dhuna me baze gjinore i ka rrenjet e saj shume vite me pare dhe vazhdom akoma ne nje nivel relativisht me te ulet por kurre nuk eshte zhdukur.Pra sic permendem, qe ne lashtesi gruaja ka qene gjithnje nen hijen e nje burri edhe pse me kalimin e viteve roli...
Autori: Anais · Lloji: Poezi dramatike · Tema: dhuna
Zoti duart na krijoi, Kembet na dhuroi Ato nuk u falen per te dhunuar, Por ndihmen e dashurine per te na treguar. Dhimbja e te dhunuarit nfihet ne shpirt, E jo ne duar kur dikujt i qellon pa limit. Dhuna eshte mekat, Nje nder mekatet qe zoti s'ti f...
Autori: bledi islami · Lloji: Ese argumentuese · Tema: dhuna ne sport
Dhuna ne sport perben ne ditet e sotme nje broblem shoqeror me te cilin duhen te perballen institucionet forcat e rendit shoqerit sportive dhe vete qytetaret.Unemendoj se dhuna ne sport eshte per tu denuar ne cdo rast dhe me cdo forme.Dhuna demton ndeshj...
Autori: ana · Lloji: Ese filozofike · Tema: ese per syte
Dhuna kundër grave në Shqipëri duhet të analizohet në kontekstin e kulturës dhe traditave shqiptare. Studimi i dhunës në familje është i komplikuar, sepse ajo është një fenomen që ndodh prapa dyerve. Njerëzit nuk preferojnë të flasin mbi ...
Autori: laura myrteza · Lloji: Hartim · Tema: dhuna ndaj femres
Çdo femër rritet nga prindëerit e saj me ndjenjën e dashurisë dhe të tolerancës.Mirëpo vjen nje kohë kur vajza e tyre largohet nga ataper te krijuar nje familje tjeter.ne ate familje ajo duhet te kujdeset jo vetem per vete por edhe per te tjeret....
Autori: eni agolli · Lloji: Poezi dramatike · Tema: dhuna
dhuna me shume frike ne shtepi shkoj se atje vec dhune shikoj. nena ime e gjore, vec do te me mbroje. sa keq me vjen per nenen time, qe nuk njohu gezime. kur babi nenen e godet, mua shpirtin me pellcet. kete turture qe po shikoj nuk di se ...
Autori: Luljeta Mahmuti · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Dhuna
Perse jetojme? A lindim perfekt apo rritemi bashke me gabimet qe jeta te ben te perjetosh?Apo mos ndoshta rritemi nga dhuna prej te tjereve? Sa absurde! Tek degjoj keto fjale me vijne mendime nga me te cuditshmet!Pse valle ,a nuk jemi te lire?! Te lir...
Autori: jessie · Lloji: Ese pershkruese · Tema: "dhuna ndaj femres"
sic e dime dhuna ndaj femres eshte masivisht e perhapur .por si ta ndalojme kete fenomen , dhe pse duhet ta bejme ? .dhe pse pikerisht ndaj krijeses me te mrekullueshme ne gjithesi ? . nese femra do te zhdukej , sdo te ekzistonte as bota. sepse eshte ajo ...
Autori: ana ana · Lloji: Tekst argumentues · Tema: maredhenia prind femije
Familja, gjithnjë e më pak vendimtare në zgjedhjet e adoleshentëve Jo më fëmijë, por as të rritur, ende. Është kjo faza e tranzicionit, nëpër të cilin enden adoleshentët, të cilët jo vetëm për shkak të moshës, por edhe për shkak t...
Autori: Ledia Stafa · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Dhuna ne shoqerine Shqiptare
Sapo lindim ne behemi pjese e nje trungu shoqeror te quajtur familje. Por pjese e kesaj familje nuk jemi vetem ne, disa familje kane edhe nje pjesetar,ne vatren e tyre te quajtur dhune. Dhuna eshte nje forme e ushtrimit te ndjenjave qe aktivizohen nga a...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com