Data e postimit: 2015-10-22 16:56:22
Lexime: 2573 |
burrit mos i shiko gunen po punen
i zoti nxjerr gomarin nga balta
|
|
Lulja kosoves
Lulja e kosoves
Ku të ka nda
Nga shoqet e tua
Me lot
Kur te ka këputur
Me dorë të lehtë
Nëna ime
O lulja shkretë
Më thuj q'të ka thanë
Kit të ka dërgue
Të unë me ardhë
Mem përmallue
Mem thanē se e mjer...
|
|
Dielli eshte nje trup gjigant i gazte dhe i zjarrte.
Ai ben pjese ne grupin e yjeve.
Temperatura ne berthamen e diellit shkon ne 20 MILION grade celsiu.
Ai nuk leviz, por planetet e tjere qarkullojne rreth tij.
|
"Zakonisht u japim gjëra atyre që duam. Fjalë,prehje,dashuri,kënaqësi... Ti më ke dhënë më të çmuarën ndër të gjitha : mungesën. E kisha të pamundur të bëja pa ty : edhe kur të takoja e shikoja,vazhdoje të më mungoje..."
|
une do ti lutesha cdo njeriu qe sa te kete jeten te mos sillet keq ose me sakte te mos jete i keq apo e keqe pasi cdo gje qe ne kemi bere sa kemi qene gjalle do te na shperblehet pasi te kemi vdekur. personat qe kane bere keq do te DIGJEN me SHEKUJ ose p...
|
nje endacak rrugesh shkoi te freskohej ne nje burim aty afer. nderkohe qe po freskohej pa nje cante rrjepacake anash lumit dhe shkoi te shikonte se ckishte brenda saj. sapo e hapi canten u habit nga shuma e madhe e parave, pervecse u gezua shume.
si nje...
|
E dashur Largesi..
E kuptoj qe kjo eshte puna jote, por te lutem behu me e meshirshme, me njerezore.. Kushedi se sa njerez nuk mundem ti takoj, ti puth, ti perqafoj vetem prej teje.. Me mua e ke ekzagjeruar pak si shume mesa duket.. Perhere ke qene preze...
|
#paulxrap
Gango deri sa t vdes 😎
e nse dikush don naj ngatres ⛓
e din esht vec ni adres 💤
Ropt e shpis ua mbeshtes 🤪
Vec me nji numer u pershndes 🤚🏻
Mos u ka bo ves 🥴
Tu e pa plaken tuj tu e shes 😉
Mo...
|
"Natën pata ftohtë,u ngrita dhe hodha një kuvertë tjetër."
|
"E ç'hyjnë në punë librat nëse nuk të shpien në kroin e jetës,për t'u kredhur e për ta pirë plot lakmi?..."
|
Mendimet jane mizore , te mendosh eshte njerezore!
|