Data e postimit: 2015-10-13 17:17:31
Lexime: 6023
Nje kujtim i harruar
Autori: anonim
Lloji: Ese shpjeguese
Tema: Nje kujtim
Shkolla: Barjam Curri
Klasa: 6
Qyteti: Istog
E-mail: Email eshte i fshehur!


Ne mengjesin e se dieles nje ere e leht me zgjoi pash dritarja qe ishte e hapur ,u nisa drejt saj dhe aty pash nje ditar dhe nje stilolaps.hapa ditarin dhe aty shkruhej ''DITARI I HARRUAR''.Aty lexova shume kujtime,endrra dhe deshira te cilat dalengadale po zgjonin nje ze brenda meje qe me thoshte te merrja stilolapsin dhe te shkruaja kujtimet me te bukura te mia.Nje lot i imi pikoi mbi ditar,fjalen e pare shenova kujtimin e pare dhe me te bukurin ,kujtova kohen e lumtur notat qe mora si u rrita dhe si prinderit gezova.Ne atomomente mendova se kujtimetmete bukura gjte jetes sime harrova....vazhdon

Vepra te ngjashme
Autori: ANONIM · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: NE DHE EUROPA
EVROPA.Sa here qe e degjoj kete emer ne mendje me vijne shume vende te evropes .Nje kontinent i cili gjate mijera vjeteve ka perjetuarlindjen dhe qyteterimin qe i kane dhene kete shkelqim dhe kete zhvillim evropes sot .evropa eshte vendi ku une dhe moshat...
Autori: Elda J.P. · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Adoleshenca
Cdo te thote te jesh adoleshent? (Nese lexoni tekstin ne vijim, mendimet mund te duken te paverteta, por jam perpjekur ta perafroj realitetin me ato qe perjetoj, sepse fatkeqesisht s’e kam mundesine te hyj ne mendjen e te tjereve.) Te jesh adoleshent ...
Autori: Madita ,Majlinda,Doresa,Era · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Dimri ne fshatin tim
Dimri ne fshatin tim Pas diteve te ftohta me shi,erdhen ditet acar te dimrit,i cili e ka shtrir pushtetin e vet deri ne pranver.Por bardhesis me se shumti i gezohen femijet.Kete stine ata e presin me padurim.Nje mengjes me zgjoi nje e trokitur ne dere...
Autori: D.P · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Ese Per" Shoqerine paragjykuese"
Jeta eshte si fija e shkrepeses sapo ndizet fiket pa e kuptuar se si ndodhi, por ne ato momente te paketa ajo dritez na ka ndricuar ne erresire. Faktori qe ndikon me shume ne "dhunen ne shoqeri" eshte bullizmi, ai na ben te perjetojme ndjenjen e perjashti...
Autori: Valdrina Hafizi · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Ora e matematikës
Sot ishte dita e parë e shkolles.Ora parë ishte matematikë.Atë orë kishim përseritje. Kisha mësuar mirë dhe isha e sigurtë qe do i kuptoja të gjitha.Në këtë moment erdhi mësuesja.Duartë e mia filluan të dridheshin dhe zemra kërcente.Ajo ...
Autori: titilja · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Individualizmi
Individualizmi shfaqet ne menyra te ndryshme ne rende te ndryshme shoqerore.Diku me e kontrolluar dhe ne dukje e injoruar dhe diku me e theksuar dhe e jetesuar. Shembuj te ketyre rasteve jane e para sistemi shoqeror qe kaluam ku me ngulm kerkohej nga...
Autori: Nitaa · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: 28 NENTORI
Kjo dat eshte si e shenjet per historin ton kombetare tre ngjarjet me te medha kan ndodhur pikerisht ne kete dat 28 NENTOR 1443 rikthehet dhe ngen plaku i Vlores ISMAIL BEJ QEMAILI flamurin e Vllores heroike kombetare..
Autori: Drisela · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: "E ardhmja"
Sa do te doja te dija se c'do te ndodhe ne te ardhmen! Sa do te doja te dija cfare do te ndodhe me mua pasi te mbaroj shkollen! Jeta eshte si oqeani Paqesor: i madh e me shume ishuj. Secili ishull ka portin e vet dhe varkat e veta. Ne duhet vetem te zg...
Autori: pak rendesi ka · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: dua te jem i lire te flas
te gjite jemi individe dhe duam te jemi te lire te flasim, shpesh kjo e drejte na cenohet dhe ndonjehere ne nuk e shprehim mendimin tone . Por kjo gje nuk eshte e drejte sepse te gjithe jemi te barabarte pavarsisht nga mosha, gjinia, feja,ngjyra ose nga r...
Autori: pamela pami · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: emancipimi qe duhet te beje shoqeria ne menyre qe individi te mos ndihet i vetmuar, por te gjeje hapesirat e nevojshme pe t'u ndier pjese organike e mire-funksionimit te saj.
NË SHOQËRINË e sotme shumë njerëz ndihen të vetmuar. Vetmia mund të prekë njerëz të të gjitha moshave, racave, shtresave shoqërore dhe besimeve fetare. A je ndier ndonjëherë i vetmuar? Ç’është e vërteta, të gjithë kemi pasur raste ku...
Autori: mateo · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: kuptimi i magjise
magjia dicka e cila shfaqet shume para syve tane . ajo ben ate cka ne nuk mund ta imagjinojme dot , ajo ka ne vtevete te mirat dhe te keqijat e saj , si cdo tjeter ajo eshte e pakrahasueshme , po aq e forte po aq delikate . nese ti nuk ta perdoresh ateher...
Autori: Finesa kqiku · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: 8 marsi dita e nenes
8 Mars. Nje dite qe mbart respekt,dashuri te pafund,per ato qe na dhane jete nga jeta e tyre.Per ato qe naten e bene dite dhe na mekuan me qumesht nga gjiri i tyre. Per ato qe gjenden prane sado larg qe te jemi ,sa here zemrat tona deshperohen,sa here s...
Autori: anonim · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: dhuna
Pse A ka ende këso lloj personash që mundohen t'a ulin personalitetin e një femre, që mundohen të abuzojnë, të mashtrojnë e të vrasin një femër. A kanë motër ata të cilën i bëjnë këto gjëra. A nuk kanë ndejenja që i abuzojnë femra...
Autori: vesa mala · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: vjeshta
Mua stina e vjeshtes me pelqen shum sepse nga vapa e adhe fillon te fryej nje fllad i vogel,rezet e diellit fillojn te zhduken,nga qielli fillojn te bien disa pika te vogla shiu,zojgjet shkojn ne vende te ngrohta,gjelbersa e maleve fillon te zhduket dal-n...




Komentet e fundit!

Emri: jkd
Email: dfa@live.com
Komenti: e mrekullueshme por do doja ta dija vazhdiminpor prap se prap esesja shume bukur



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com