Data e postimit: 2021-01-19 16:02:58
Lexime: 3475
Familja
Lloji: Ese shpjeguese
Tema: Familja
Autori: Dori
Shkolla: Doriloii
Klasa: 8
Qyteti: kosov
E-mail: dorjanitaloshaj@email.com


Familja është thesari i jetës tonë!
Familja ka gjanat e veta personale.
Pa familje nuk ka as edhe jetë.
Familja të shton jetën,familja të jep emrin njeri!Një njeri në familjen tonë është së tepermi i çmuar
Me një fjalë familja ka vendin e san♥️

Vepra te ngjashme
Autori: Adriana Ramadani · Lloji: Analize letrare · Tema: Për familjen
Familja është grupi i parë që ne i takojmë. Familja është mbështetja e parë , që na japin këshilla, të drejtën e çdo gjëje. Edukata që ne e marrim është nga familja që nga lindja e gjrë në vdekje . Si çdo herë ne i kuptojmë, respek...
Autori: Emira Buçi · Lloji: Ese vleresuese · Tema: "Thesari i çmuar i fshehur në një ishull te braktisur"
E emërtova thesar por ka vlerë edhe më shumë ,i fshehur në një ishull te braktisur për dikë që e humb.Familja bëhet fjalë,e shtrejnta në këtë botë por për disa është fshehur se e ka humbur për qëllim të kotë.Nga zoti u krijove,e nga ...
Autori: Donald Lena · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Familja
E vetmja lidhje perfekte! FAMILJA ! Familja eshte e vetmja lidhje perfekte.Familje do te thote bashkim,mendime te njejta,interesa te njejta. Familja eshte ai grup njerezish ku te gjithe kujdesen per njeri-tjetrin. Nese dikush lendohet,dhimbjen e ndiejn...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Fjale te urta · Tema: shoqërore
Përsosshmëria e një shoqërie nis nga familja ! Nëse familja nuk është e ndërtuar me parime edukative ,as fëmija nuk mund të jetë me edukatë !
Autori: Alejna · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Familja
Nje gje qe vlen me shumë se gjithçka,një vend i ngjajshëm me parajsën,disa lule që ujiten permes dashuris sone,nje ndjenjë që smud ta përjetosh me këdo,një vend ku gabimet falen dhe lotët të kthehen në buzëqeshje njerz që të dojnë me vep...
Autori: lone · Lloji: Tekst vleresues · Tema: Familja
Familje do të thotë të mos jesh kurrë i vetmuar . Shtepia ime eshte aty ku eshte familja ime , familja eshte trungu femijet dhe lulet . Edhe nese shkon do mbetesh gjithmon pjese e familjes tende.
Autori: Marina Reverte · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Familja dhe une
Familja,gjeja me e shtrenjte dhe me e bukur qe mund te kete dikush. Sa here permendet emri famijle,mendoj nje parajse ku ekziston vetem miresia,dashuria,lumturia dhe gezimi.Ai qe e ka nje familje ka gjithcka qe mund te kete dikush.Dicka qe eshte e pakrah...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Ese argumentuese · Tema: shoqërore
Dashuria ndaj familjes është detyrim njerëzor Që nga dita kur njeriu fillon të egzitojë ,si qenie ende e vogël e pa formësuar ,zhvillohet si një barrë mbi supet e dikujt. Dashuria dhe respekti p...
Autori: Arbnora Ceka · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Nënat
Nënë! Moj nënë e dashur! Po shkruaj për ty po të kthej borxhin,që më ke mbajtur nëntë muaj në bark,dhe dymbëdhjetë vite më ke rregulluar jetën,më ke pastruar,veshur e mësuar,gjithashtu edhe më ke ushyqer me aq mundësi që ke pasur! E ...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Poezi lirike · Tema: shoqërore
Familja Ndihmo familjen Se dikush ty të ndihmon Puno për ta Se edhe ata kanë punuar dikur për ty Duroi ata se të kanë duruar ty ...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Poezi lirike · Tema: shoqërore
Familja Ndihmo familjen Se dikush ty të ndihmon Puno për ta Se edhe ata kanë punuar dikur për ty Duroi ata Se të kanë duruar ty Lumturoi ata Që të jesh i lumtur ti ...
Autori: Sindi Cela · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Familja
Familja ime perbehet nga 4 persona, personat me te shtrejnte pa te cilet nuk do t’ia dilja kurre mban. Babi ashtu sic cilesohet si shtylla e familjes eshte bere edhe per mua nje shtylle e forte tek e cila une mbahem ne cdo cast te veshtire te jetes. M...
Autori: Kejdi · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Familja
Familja ime perbehet nga 4 persona, personat me te shtrejnte pa te cilet nuk do t’ia dilja kurre mban. Babi ashtu sic cilesohet si shtylla e familjes eshte bere edhe per mua nje shtylle e forte tek e cila une mbahem ne cdo cast te veshtire te jetes. M...
Autori: Meriton · Lloji: Analize letrare · Tema: Familja
Familja ime eshte vendi Ku kaloj momentet me te bukura , te mbushura me emocione , ndonjeherë edhe me lot. Familja time perbehet nga 4 anetarë une , prinderit dhe vellau. Qe ne hapat e parë kam pasur mbeshtetjen , dashurine dhe besimin e peinderve te m...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com