Data e postimit: 2014-12-13 12:53:04
Lexime: 5249
Fjale Nga Brenda
Lloji: Ese shpjeguese
Tema: Fjale nga brenda,vijn nga zemra.
Autori: Ardijona
Shkolla: Shaban Shala
Klasa: 7/4
Qyteti: Podujeve
E-mail: ardijona@live.com


S'di nga me dalin keto fjale.Ndoshta eshte fajtore deshira ime qe dua te behem shkrimtare ose afajet i ka kuptimi.
Nuk e di.Por eshte diqka qfar me bene te shkruaj kaq shume.Eshte dikush brenda meje qe methote shprehu lirishem shkruaj ate qfare ndjen e qfare kupton.
Me sillen verdalle ne mendje keto fjale dhe vijne e me pershperisin shume fjale te cuditshme.
S'di nga me vijne ne mendje, s'di pse shetisin ne koken time,s'jam aq e ditur por do te behem.
Por fundja askush nuk eshte perfekt.
Te gjithe kane pasoja,dikush don te jete, shkrimtare si une ose kan ndonje profesion tjeter.
Ka shum gjera qe ta vrasin mendjen .
Ka shum obligime qe duhet mar mi siper.
Ka shum deshira qe te len pasojna.
Ka shum mesime per tu mesuar.
Ka shum dit per ti vazhduar.
Tani me duket se edi ,me duket se esht ajo gjeja qe quhet kuptim qe me beri te shkruaj ete nxjerr fjale pa editur se qfar po shkruaj.
Shkruaj vargje n'te cilat kam shprehur ndjenjat,kam pershkruar gjerat me te veqanta.Ehh fjalet qe me vijn ne mendje jan fjal nga zemra me pak thurje "Fjal nga brenda".

Vepra te ngjashme
Autori: Lena · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Enderrat
-Mundohesh te bindesh veten se dita me e bukur e jetes nuk ka arritur ende. Jeton me kete ndjenj me muaj e vite te tera. Sa me shum qe kalon koha aq me teper e kupton se sa e bukur qe eshte jeta dhe me plot befasira. Siq dihet qdo njeri ka deshira nje pre...
Autori: Sidorela Musaj · Lloji: Ese argumentuese · Tema: SHendritsi i nje erresire
Po shkruaj me thellesi te zemres,po shkruaj me thellesi te shpirtit por keto fjal qe po i shkruaj besoj qe do te peshojn aq edhe sa them.Esht e kot te mundohesh kot per gjerat e kota,edht fitimprurse te fitosh ne gjerat qe duhesh fituar,esht vajtim te vaj...
Autori: Aida Duraku · Lloji: Ese informuese · Tema: 7 Marsi
Sot do te vjedh fjalet me te bukura vetem qe te shkruaj per ty mesuesja ime . Edhe pse fjale te bukura nuk mundem te gje , sepse me nje fjale nuk mund te te perhskruaj . Une nuk di si te pershkruaj nje njeri kaq te mrekullueshem sa ti mesuesja ime . Dhe m...
Autori: Enkelejda · Lloji: Poezi personale · Tema: Te behem poete
Tani nisa te krijoj Kjo eshte ajo qe une deshiroj Cdo fjale e shkruaj me dashuri si gjithmone e ne perjetsi.. Te behem poete? nje enderr mund te jete. ndoshta ne te ardhen behem me te vertet. ne talentin tim besoj nje dite do jua tregoj S...
Autori: donita osmanollaj · Lloji: Ese pershkruese · Tema: deshira per tu bere shkrimtare
Dëshira për ‘u bërë shkrimtare Dëshira ime më e madhe në botë është të bëhem shkrimtare e shquar shqiptare.I kam shumë lakmi shkrimtarët e mëdhenj të letërsis sonë.Të cilët janë me qindra e mijëra.Do t’i përmedja disa, por nuk ...
Autori: donita osmanollaj · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: dëshira për tu bërë shkrimtare
Dëshira për ‘u bërë shkrimtare Dëshira ime më e madhe në botë është të bëhem shkrimtare e shquar shqiptare.I kam shumë lakmi shkrimtarët e mëdhenj të letërsis sonë.Të cilët janë me qindra e mijëra.Do t’i përmedja disa, por nuk ...
Autori: Z.b · Lloji: Tekst pershkrues · Tema: Jeta dhe gjerat qe na sjell ajo
Deri para 1 viti kam menduar se gjerat qe po kaloja ishin tr veshtira dhe qaja per gjera qe tani kur i mendoj me duken asgje.Isha ende ne shkolle kisha shoqe,dilja shetisja dhe isha te pakten me e lumtur.Kishte gabime qe beja dhe mendoja me vete qe kta ja...
Autori: BAHE · Lloji: Ese filozofike · Tema: filozofi e jetes
Kapitulli 1 DESHIRA IME FAQE 1 Sdi nga te ja filloj kur cdo gje ne ke...
Autori: Ardita Gashi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Libri im
Libri im eshte miku im me i dashur.Dhe miqte e mi jane:Lapsi, Letra, Goma, etjj.., jane te dashurit e mi qe sa here e shpreh mendimet e mia te thella. Ndersa mbi letren e bardhe Pikturoj me laps te zi.Libri im eshte gjera me e rendesishme e jetes sime.Dh...
Autori: Z.B · Lloji: Leter · Tema: Dashuri,munges,shprese
Nuk di se cka te shkruaj me perpara kam aq shum gjera brenda vetes te cilat kam nevoj ti zbras diku andaj po ja le te gjitha kesaj letre,perderisa po shkruaj kete kam shpirtin shume te lodhur dhe syt te mbushur me lot. Ishe nje njeri qe erdhe ne jeten t...
Autori: Geraldo Xhina · Lloji: Poezi dramatike · Tema: Paqja ne bote
Te jetosh ne harmoni kerkon pune me shume se nga nje njeri. Qe te kete paqe ne bote duhet qe nenat e femijet te mos derdhin lot. Po me ty e kam,me ty qe kete poezi po lexon ose po e degjon, po ndoshta mua spo me kupton. Keto fjale nga zemra...
Autori: severgjan gashi · Lloji: Poezi dashurie · Tema: mesuesija ime
Mesuesija ime e dashur, sa shum te dua , me shum dashuri , ti me mesove mu, me mesove te shkruaj,te lexoj ne gjith jeten time, kur sdo ta harroj. Ty mesuese te kisha nga klasa e par, me mesova numrat dhe te shkruaja fjal, me bere te qesh dhe ku...
Autori: Elvana · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Shoqëria qe kalojm veshtirsit se bashku dhe ndajm momentet e bukura dhe te kqija së bashku
Shoqërn e vertetë eshte shumë e veshtir të gjesh. Të kesh nje shoqeri te vertet do te thot te kesh qdo gjë ne jet. Shoqeria te perkrah ne qdo hap te jetes tende. Ne kete qe po shkruaj un dua te jem falenderuese per gjith keto vite me radh shoqerin t...
Autori: Arta Lleshi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Nena
Nene,ti je ajo qe gjendesh me mua ne gjithe kete rrugtim te jetes sime,je ajo e cila nuk me braktis kurre.Nene,sot vendosa qe te marr nje flete te bardhe dhe ta shkruaj me ate bojen e zeze, me fal per disa fjale qe jane lagur,por lotet nuk po me ndalojne....




Komentet e fundit!

Emri: FloriAnA
Email: floriana@yahoo.com
Komenti:



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com