Data e postimit: 2014-12-07 14:41:58
Lexime: 6025
Te drejtat e femijeve
Lloji: Ese shpjeguese
Tema: ME LEJO TE FLAS
Autori: LEA
Shkolla: SKENDERBEU
Klasa: E TETE
Qyteti: DURRES
E-mail: xheliotrotr@yahoo.com


Me lejo te flas ,pse me mundon !Eshte e drejta ime ajo qe me ben te bertas dhe cdo gje brenda meje ta zbras.Me lejo te flas ,pavaresisht deshirave dhe qellimeve.
E cfare me pengon mua te flas?Ato ,ato gojet intriguese me gjuhe te helmuar;syte qe nuk me shqiten ; hijet e mjegullta qe nuk largohen.C'te drejte kane ato te me bejne te hesht?!Shoh qiellin dhe rete qe levizin lirisht.Pse te mos veproj edhe une njesoj ;pse te kem frike te flas ;pse ti mbledh ne fyt ato qe dua te them?!Jo,une nuk pranoj,heshtjen e refuzoj.
Gjeja qe une nuk e kuptoj eshte pse femijet jane klasifikuar ne nje bote tjeter,ne nje bote te heshtur.Heshtja e ben te vetmuar.As hapat e mi nuk e thyejne dot ate heshtje.Ne femijet duhet te mesojme te flasim me kete gjuhe te sotme,me kete gjuhe te cenuar.Nuk duhet kurrsesi ta lejojme kete gje.Fjala nuk duhet duhet te prangoset.Ne duhet te flasim qe tia heqim prangat.Ne mund te flasi ,sepse gjuha nuk eshte prej xhami(nuk thyhet)-eshte elastike.Une ,si femije qe jam ,nuk do te refuzoj te ngjitem ne qiellin e lire.Po ti?!
ME LEJO TE FLAS OSE DO PELCAS!!

Vepra te ngjashme
Autori: Serxho Preka · Lloji: Ese argumentuese · Tema: ME LEJO TE FLAS
me lejo te flas pa shtrengime sipas deshirave, qellimeve apo sipas aftesive te mija te te komunikuarit. Pse me mbani ne burg, apo duhet te kerkoj leje te flas! Une sdi te flas di vetem te shkruaj , po te tjeret pse i mbani ne burg! apo deshiron qe ti te j...
Autori: Xhonalda Hysko · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: "ME LEJO TE FLAS"
Te gjithe jemi individe dhe kemi nevoje per liri.te gjithe njerezit jan te barabarte dhe te gjithe kane te drejte te flasin,kane nevoje per liri fjale.sot jemi ne nje shtet demokratik dhe me shume se kushdo,vemendja duhet te jete te njeriu,sepse ne njerez...
Autori: vlora · Lloji: Ese argumentuese · Tema: me lejo te flase
me lejo te flas pa shtrengime sipas deshirave, qellimeve apo sipas aftesive te mija te te komunikuarit. Pse me mbani ne burg, apo duhet te kerkoj leje te flas! Une sdi te flas di vetem te shkruaj , po te tjeret pse i mbani ne burg! apo deshiron qe ti te j...
Autori: Anja · Lloji: Poezi personale · Tema: ndjenja e harreses
Eshte e kote qe un te flas Kur askush nuk me kupton Eshte e kote qe et bertas Kur askush nuk me degjon Nuk e di cfare duhet te bej Fjalet e mija te permiresoj A te fshihem A te dal ne drite? Pa me thuaj pak or mik Cfare duhet te bej Do e be...
Autori: pak rendesi ka · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: dua te jem i lire te flas
te gjite jemi individe dhe duam te jemi te lire te flasim, shpesh kjo e drejte na cenohet dhe ndonjehere ne nuk e shprehim mendimin tone . Por kjo gje nuk eshte e drejte sepse te gjithe jemi te barabarte pavarsisht nga mosha, gjinia, feja,ngjyra ose nga r...
Autori: Adea Salihi · Lloji: Leter · Tema: Flas Me henen
Flas me henen ne erresiren e nates kur nuk shifen gjurmet e njeriut kur nuk mund askush ta pargjykoj heshtjen time i vetmi qe mund te me degjoj eshte Zoti dhe te vetmit qe i shoh jan hena dhe yjet per rreth saj ah sa kam per te folur, me dhimbjen e t...
Autori: Desara Dedolli · Lloji: Hartim · Tema: MOS NGURO TE FLASESH
Cdo njeri duhet te jete i lire per te shprehur ate qe mendon pa pasur frike te shprehet.Fjala eshte e vetmja gje qe eshte e lire per te gjithe.Duhet ta ngrejme zerin per cdo mesazh qe duam te japim.Shume persona kane frike te flasin sepse mendojne qe e ka...
Autori: Geraldo Xhina · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Nje familje e madhe
Te jesh dhe te quhesh shqiptar jane ndere te cilat ia vlen te te perkasin ne kete jete.Te jesh pjese e nje kombi ku paraardhesit tane derdhen gjak,ku nenat derdhen lotin, e ku femijet u bene burra per te mbijetuar.Jam I vecante sepse vendin tim e karakte...
Autori: Inn · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Autizmi,nje crregullim
Ata jane si gjithe te tjeret.Ata I bejne gjerat sipas menyres se tyre,e shprehin dashurine ne nje menyre ndryshe,nuk duan t’ja dine per cdo gje dhe kjo I ben ata me te vecante madje edhe me te zgjuar se te tjeret. Pse te mos I afrojme kur ata na bejne...
Autori: ENXHI · Lloji: Hartim · Tema: LIRIA
Shume njerez mendojne se paraja eshte gjithcka. Por,pse keta njerez nuk e kuptojne? Nuk e dini se lirshmeria e mendimit eshte gjeja me e cmuar qe mund te ekzistoje?! Pa te ne nuk vlejme,pa te jemi njerez te shitur tradhetare te se vertetes.Te vertetes tun...
Autori: Redon Tateshi klasa e VI - Struge · Lloji: Hartim · Tema: 22 Nentori - Dita e Alfabetit
Gjuha jone gjuhe bilbilash Gjuha jone eshte e bukur,eshte bujare,e lashte sa vet jeta dhe e shtrenjte sa drita. Gjuha shqipe eshte si pranvera, me lule plot ngjyra, me rreze dielli, me cicerima zogjesh dhe me kenege te gezuara te fe...
Autori: YourLiterary.com · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Shqiperi te uroje gezur pavarsine
Shqiperi te uroje gezur pavarsine Atdhe,fjale qe del nga zemra si nje rreze drite , kur e shqiptoje kete fjale me vjen ndermend vendi ku u rrita ku kalova pothuajse te gjithe jeten time aty.Atdheu eshte vend I shtrenjte per kedo ne kete bote,dhe...
Autori: Louis ...com · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Fjala
Te gjithe ne jemi te barabarte dhe kinit te drejta te barabarta dhe liri fjale.Askujt nuk duhet ti cenohen keto te drejtA.kjo fjale e thene nga cdokush vlen pavaresisht se cfare mendimi ka ky individ.ne jemi nje shtet demokrarik ne japim mendimet tona ash...
Autori: dea · Lloji: Poezi dashurie · Tema: dashuria
Me duhet te hesht… E shoh qe fjalet skan kuptim, me e mire eshte heshtja. Kam frike te pyes ne me do me, me duhet te heshte. Kam frike te mendoje cdo ndodhe me ne, me duhet te heshte. Nese fati nuk na bashkon me, me duhet te heshte. Nese momen...




Komentet e fundit!

Emri: kosi
Email: xhjthh@yahoo.com
Komenti: sh. e drejt!!!!!!

Emri: Bos Tym Kocka
Email: mistreci.shqiperi@yahoo.com
Komenti: shume bukur te lumte

Emri: kjkljo
Email: tole-lola@hotmail.com
Komenti:

Emri: Lea
Email: xheliotrotr@yahoo.com
Komenti:



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com