Data e postimit: 2015-10-09 09:49:20
Lexime: 3023
fjale e urte popullore
Autori: anonim
Lloji: Thenie
Tema: fjale e urte popullore
Shkolla: asllan neli
Klasa: 9
Qyteti: korce
E-mail: Email eshte i fshehur!


burrit mos i shiko gunen po punen
i zoti nxjerr gomarin nga balta

Vepra te ngjashme
Autori: erza zejnullahu · Lloji: Thenie · Tema: thenje per jeten
Thenjet jane pjes e jetes sone,ato na kshillojn ,na mesojn te ecim ne nje rrug me te drejt . Shum her ndodh kur permes tyre e gjejm dhe vetveten....psh..1. kur numroj gjerat me te vlershme ne jet NENEN TIME numroj dy her..2. njeriu i mir eshte kur gabon k...
Autori: Paulina Pashai · Lloji: Thenie · Tema: Hip hop
#paulxrap Gango deri sa t vdes 😎 e nse dikush don naj ngatres ⛓ e din esht vec ni adres đŸ’€ Ropt e shpis ua mbeshtes đŸ€Ș Vec me nji numer u pershndes đŸ€šđŸ» Mos u ka bo ves đŸ„Ž Tu e pa plaken tuj tu e shes 😉 Mo...
Autori: NURAN RAMADANI · Lloji: Thenie · Tema: THENJE PATRIOTIKE
"NUK KA KESHILL ME TE KEQE NGA AJO QE E SHTYN NJERIUN TE MOHOJ KOMBIN E VET" "UN JAM JOI NJE KOMBI POR I TE GJITHVE DHE PER TE GJITH"
Autori: Liridona Isufaj · Lloji: Thenie · Tema: Thenie
Kafsha eshte e rrezikshme ateher kur eshte i uritur, kurse njeriu kur eshte i ngopur. Varferia ne bote nuk eshte per shkak se nuk mund ti ushqejme te varferit, por per shkak qqe nuk mund ti ngopin te pasurit. Vepra e vetme per te cilen nuk duhet shp...
Autori: arta klaiqi · Lloji: Thenie · Tema: fjale te urta
Nese s`mendon per te ardhmen do te mbetesh pas te. Buke,e kryp e zamer. Ndarja e pasurise mund te jete shkak i tragjedise. Vellau eshte armiku me i madh. Nese ofendon te tjeret pa te drejte krijon shkas te te ofendojne me te drejte. Ai qe s`punon,dhe...
Autori: Anna Çani · Lloji: Thenie · Tema: ThĂ«nie
"Gjërat nxirri gjithnjë në krye (nisi dhe përfundoji dmth.) " nga libri Gustav Floberi
Autori: fabiola hoxha · Lloji: Thenie · Tema: thenie per dashurin
kjo eshte nje mendim dashurie pra dashuria eshte gjithcka si intereson se kush eshte apo kush je vetem dashuro vetem dashuro ska rendesi cfar moshe ke i madh apo i vogel por dicka eshte dashuria nje thenie per ate qe do stilin e kom high rruges eci slow k...
Autori: Sahide Pnishi · Lloji: Thenie · Tema: pĂ«r trĂ«ndafilin e bardhĂ«
Lulja kosoves Lulja e kosoves Ku tĂ« ka nda Nga shoqet e tua Me lot Kur te ka kĂ«putur Me dorĂ« tĂ« lehtĂ« NĂ«na ime O lulja shkretĂ« MĂ« thuj q'tĂ« ka thanĂ« Kit tĂ« ka dĂ«rgue TĂ« unĂ« me ardhĂ« Mem pĂ«rmallue Mem thanē se e mjer...
Autori: Anna Çani · Lloji: Thenie · Tema: Vajza e LetrĂ«s
"Ti do të dashurohesh,ditën kur mund ta shfaqësh dobësinë tënde dhe tjetri mos ta përdorë për te diktuar epërsinë e tij."
Autori: Ardian · Lloji: Thenie · Tema: Pranvera
Pranvera Erdhi stina e lumturisë, lule plot erë, shpirti im u gjelbërua nga ajo aroma e këndshme që kishte lulëzuar lule të bardha. Sa kënaqesi kur e dëgjojë valsin e pranverës, kenga e zogjve e zbukuruan stinen tone më te bukur, ...
Autori: Anna Çani · Lloji: Thenie · Tema: Vajza e LetrĂ«s
"Zakonisht u japim gjëra atyre që duam. Fjalë,prehje,dashuri,kënaqësi... Ti më ke dhënë më të çmuarën ndër të gjitha : mungesën. E kisha të pamundur të bëja pa ty : edhe kur të takoja e shikoja,vazhdoje të më mungoje..."
Autori: Dejvis Rama · Lloji: Thenie · Tema: Shprehje frymezuese nga NĂ«nĂ« Tereza
1. TĂ« duash do tĂ« thotĂ« tĂ« bĂ«sh gjĂ«ra tĂ« vogla me dashuri tĂ« madhe. 2. Mos i prisni kryetarĂ«t. BĂ«jini gjĂ«rat vetĂ«, njĂ«ri pĂ«r tjetrin. 3. FjalĂ«t e mira mund tĂ« jenĂ« tĂ« shkurtra dhe tĂ« lehta pĂ«r t’u thĂ«nĂ«, por jehona e tyre Ă«s...
Autori: Anna Çani · Lloji: Thenie · Tema: ThĂ«nie
"ËshtĂ« e domosdoshme poezia pĂ«r shpirtin e njeriut,ashtu siç Ă«shtĂ« shpretka pĂ«r trupin e njeriut"
Autori: klea · Lloji: Thenie · Tema: barazia
shprehja te gjithe jemi te barabarte para ligjit eshte bere nje shprehje shume e perdorshme dhe rutine tashme. por... sa dime t'ja japim kuptimin kesaj fraze? per mendimin tim te ekzistoje barazia para ligjit do te thote qe te gjithe te gjykohen dhe de...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com