Data e postimit: 2023-02-27 21:46:44
Lexime: 503
Thënie
Foto
Lloji: Thenie
Tema: Vajza e Letrës
Autori: Anna Çani
Shkolla: Gjimnazi "Raqi Qirinxhi"
Klasa: Xc
Qyteti: Korçë
E-mail: vincanianna@gmail.com


"Natën pata ftohtë,u ngrita dhe hodha një kuvertë tjetër."

Vepra te ngjashme
Autori: megi dhe fatime · Lloji: Gjeegjeza · Tema: a e gjeni dot
skenderbeu e ka te gjate, e kane burrat e perdorin grate.kush eshte? ai qe e prodhon njere e perdor ne jete, ai qe e ble nuk e ble per vete, dhe ai qe e ka nuk e shikon.kush eshte? me vete e ke ,me sy s'e sheh.kush eshte? I pata dy...
Autori: ANDI HIBRO · Lloji: Hartim · Tema: mendimi
ISHTE NATE ,NUK ISHTE DITE.FILLOVA TE MENDOJA PER MENDIMIN TIM.NATA NUK ME LEJONTE.SYTE ME ISHIN ERRESUAR DHE PYESJA VETEN,KUSH JAM UNE?A JAM UNE PERSONI QE PO FLAS PERCART?ERDHI DITA IKU NATA,SYTE E MI MBETEN TE EREESUAR.SHQETESIMI IM SA VINTE E SHTOHEJ....
Autori: QAMIL · Lloji: Gjeegjeza · Tema: HISTORIA
I THOT PATA PATES PO TE VINE DHE KAQ SA NE PO TE VI DHE GJYSMA PO TE VI DHE CEREKU SA PATA BEHEMI
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Poezi lirike · Tema: shoqërore
Foka Në ujra të ftohta Jetonte Foka Në ujra të ftohta me acar Rrezonte bukur me shkëlqim Uji i ftohtë dot se ngrin ...
Autori: Xhulio Prenga · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Krishtlindjet!
Natë, 24 dhjetor 2016, Një natë e errët dhe e ftohtë dimri. Ashtu ishte edhe nata në të cilën lindi biri i zotit. Tani një numër i madh njerëzish po mbushin hapësirat e kishave kudo mbarë, për të rikujtuar dhe festuar lindjen e tij. Nuk k...
Autori: Sabrina Paku · Lloji: Poezi peizazhi · Tema: Nata
Nata Nata është e fshehur, pas hënës qëndron. Me yjet përqark, veten e mbulon. Hapat e qetë, askush nuk i shikon. Ajo s’bën zhurmë, por ne na vështron. Mundohem ta shikoj, përpiqem që ta gjej. Por frika më pushton, dhe vet...
Autori: Sabrina Plaku · Lloji: Poezi peizazhi · Tema: Nata
Nata Nata është e fshehur, pas hënës qëndron. Me yjet përqark, veten e mbulon. Hapat e qetë, askush nuk i shikon. Ajo s’bën zhurmë, por ne na vështron. Mundohem ta shikoj, përpiqem që ta gjej. Por frika më pushton, dhe vet...
Autori: Lum Hamiti · Lloji: Tregim · Tema: skamja
I VETMUARI Në rrugët historike të Prishtinës shtrihej i vetmuari. I leckosur dhe nën mendime ngrohte duartë e ngrira nga ftohtësija e dimrit, faqet iu kishin zbehur, dhe shpresat iu kishin shuar, këmbët e zbathura shkonin...
Autori: Edison Ragip Hasanaj · Lloji: Poezi personale · Tema: Dashuria
Natë Natë e qetë , natë pa hënë qetsi e thellë, mbretëri e paqënë Hapsirë e pafund, vallë ...! E pyes veten: Këtu ç'dua un?! Yjet ndriçojnë i japin jetë kësaj bote sa herë i sho dashurohem më shum te buzqeshja jote Si asnjëhe...
Autori: Evisa · Lloji: Poezi kolone · Tema: vitet qe nuk kthehen pas
Gjyshen une e doja shume malli per te me ka mare nga takimi jon si sot 6 vite me pare. Dhe teni qe po e shkruaj syri eshte duke me qare thelle ne mendjen time bluaj momendet qe kemi ndar. U ngrita sot ne mengjes, dhe ngadal shkoja te ...
Autori: XHULI · Lloji: Poezi kolone · Tema: NENA
NËNË TI SHKOVE N'TJETËR BOTË E KËTU MË LE MUA MË SUN TA DËGJOI NGA TI FJALËN BIJË TË DUA TË MORRI ZOTI TY MOJ NËNË E MË LA MUA PA TY MËRZITEM SHUMË MOJ NËNË QË MË S'MUND TË SHOH ME SY SHPESH MENDOJ PËR TY NËNË E KUJTO...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Poezi lirike · Tema: shoqërore
Në Evropë Brodha në Evropë Pashë tjetër jetë Pashë tjetër botë Shija gjëra të rralla Shumë befasira Që s'i kisha parë Që nga fëmijëria Mbi krahët e shqipes Erdha në Evropë Pashë tjetër...
Autori: Lorena · Lloji: Poezi peizazhi · Tema: Nata
Nata e erret ecen neper bot Ajo eshte e veshur me vello te zez Hija gjithkund mbizoteron Misterioze e erret si nje vajz e vertet
Autori: Brisilda · Lloji: Poezi lirike · Tema: Nata
Nata me erresiren e saj na mbulon yjet ne qiell dalin dhe henen e shikojme jashte kam frike te dal por brenda s'mund te rri ...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com