Data e postimit: 2015-07-12 19:51:37
Lexime: 3682
Nje keshille e vogel mbi te kaluaren e gabuar!
Autori: Linda Fetaj
Lloji: Analize letrare
Tema: Gabimet
Shkolla: Edmond Hoxha
Klasa: 8B
Qyteti: Junik
E-mail: Email eshte i fshehur!


-Eshte ethjeshte te besh nje gabim ,nje veper e cila mund ta lendoje tjetrin ,irepo eshte e veshtire te shohesh ne syte e njeriut telenduar urrejtjen qe ai e ndjen per ty.Prandaj shume njerez zgjedhin rrugn e pendimit dhe te kerkimit falje per te korrigjuar gabimin e bere.
Mirepo tani shtrohet pyetj se -A mjafton?!Epo natyrisht se jo,natyrisht se nuk mjafton te latgoah mllefin qe dikush njen per ty apo te shlyesh vepren e bere.
Cila eshte rruga per ti shlyer gabimet?Sipas meje ekziston vetem nje rruge,te mos pendohsh per ate qe ke bere por ti deshmosh tjetrit se ti nuk doje ta beje .
Duhet te ecesh rrugen perpara,duke bere vepra te mira,duke falur(Qe te jpesh shembuj se edhe te tjeret duhet ta bejne),duhet te jesh nje person qe meriton te falet dhe te ecesh rruges mgafale duke menduar keshtu se hapat qe ti mpo i hedh jane hapa te sigurt dhe se ata nuk te cojne drejt gabimeve,sepse ne te kunderten.....

Vepra te ngjashme
Autori: Silvana · Lloji: Analize letrare · Tema: Nana ime
Nana ime është gjeja me e shtrejt per mua, ajo esht engjulli qe me mbron ne xhdo hap te jetes time, esht njeriu qe me ushqeu me edukat dhe me miresi ne jet. Ne gjdo hap qe helli nuk jam une por esht vlera e saj, ajo është frymarrja ime.
Autori: David Bali · Lloji: Analize letrare · Tema: Anime Movies
Dragon Ball Super Dragon Ball Super is a Japanese manga and television series, which serves as a sequel to the original Dragon Ballmanga, with its overall plot outline written by franchise creator Akira Toryama. The manga is illustrated by Toyutarou, wit...
Autori: madita syla · Lloji: Analize letrare · Tema: Gjëegjëza...
Gjëegjëza.. 1.Zu-zu-zu! shkon atje e vjen ketu punon dite e punon nate najep dylle e na jep mjalte..(Bleta) 2.Jam sikur lot qe rrjedh nga qielli mua me than vetem dielli...(Shiu) 3.I shkon rrjeta duke bere rrjeta...(Marimanga) 4.Te lodh...
Autori: melina · Lloji: Analize letrare · Tema: o naim pellumb i shkruar
O Naim pellumb i shkruar o artist shume i nderuar vargjet, poezite e tua na rrengjethen mish e thua Bien lotet ne fytyre dridhen duart pa pushim se nga ti o Naim na ka ardhur ky frymezim Se ti ike vajte larg por dicka na le nga pas ato lib...
Autori: Saide pnishi · Lloji: Analize letrare · Tema: Per flamurin
28 Nentori Flamuri Valon flamuri ne kosovë Shqiponja me dy krena Flamuri kuq e zi N'Kosoven e lir Rinija sot n'kosov Jan shum te lir Edhe si e derdhen gjakun Si lumi qe buron Se harron Kosova pergjithmon Shum shtete te botes U munduan e...
Autori: Korina Duka · Lloji: Analize letrare · Tema: Prinderit e mi
Vij nga shkolla, Shkoj ne shtepi., Ne fillim takoj, Prinderit e mi. Lodhem, merzitem, Mami me qendron prane, Si ajo asnje tjeter nuk kam. Babi eshte ai qe rri me mua gjithmon, Ai qe me Don, Dhe kurre s'me qorton. E lumtur jam, Me prinde...
Autori: kli · Lloji: Analize letrare · Tema: drejtesia
Ne fjalorin e gjuhes se sotme shqipe, fjala “drejtesi” perkufizohet: 1. Te qenit i drejte, cilesia e atij qe eshte i drejte;vertetesi. 2. Teresia e organeve qe mbrojne rendin juridik ne nje vend. Duke lene menjane ligjet dhe rregullat cdokush prej ...
Autori: ana · Lloji: Analize letrare · Tema: krijimi i nje referati
Gjorgu u drodh pasi shpresat po i iknin, ai drejtoi tyten e pushkes dhe shenjestroi prene tij .Ne castin e fundit ju kujtua nje shprehje e mocme"Ti pushk e pafsh , e ti e vrafsh . Zakoni kerkonte qe viktimes duhej ti flisnin para se ta vrisnin e Gjorgu as...
Autori: Pablo Neruda · Lloji: Analize letrare · Tema: poezi
Pemet e kopshtit tè amullta rrine né ajrin e bute tè mbremjes,si tè ishin piktura mbi nje pelhure tè holle nje zog i perhimet qe kolovitet mbi degen e nje pjeshke né lulezim ,keqyr mire se mos turbullon heshtimin qofte edhe vetem nje klithme .gjithc...
Autori: anto · Lloji: Analize letrare · Tema: jeta
ndonjeher mendojme se mundemi, ndonjeher mendojem se gjithcka esht e mundur por jo. jo gjithcka, ka disa gjera qe na bejn te pavendosur, shpesh e dime se nje gje eshte e gabuar por perseri vazhdojme ta bejme. rembehemi nga momentet e ndryshme dhe shpesh p...
Autori: Adriana Ramadani · Lloji: Analize letrare · Tema: Për familjen
Familja është grupi i parë që ne i takojmë. Familja është mbështetja e parë , që na japin këshilla, të drejtën e çdo gjëje. Edukata që ne e marrim është nga familja që nga lindja e gjrë në vdekje . Si çdo herë ne i kuptojmë, respek...
Autori: nita nita · Lloji: Analize letrare · Tema: kosova
ke pasur edhe shum dhimbje. por ke hekur me shum mjerime ti ke qen edhe nëna jon ti ke qen edhe hëna jon per ty luftuam e u flijuam per ty kurr su ndalem per ty ne u falem
Autori: Anamika · Lloji: Analize letrare · Tema: Pershkrimi i Beratit
Kujtdo qe i eshte dhene mundesia te vizitoje Beratin ka mbetur i mahnitur. Jo vetem nga bukuria e tij e rralle, por dhe nga bujaria dhe mikpritja beratase. Berati si qytet eshte i ndertuar ne mes te kater maleve e e duket si nje amfiteater antik. E jo me...
Autori: Xhuliana Prendi · Lloji: Analize letrare · Tema: Motra ime
Nje engjull Nje pafundsi yjesh gjenden ne qiell, te hysh e te shikosh eshte si nje det i thelle, te biesh ne mendime,ti je e para qe mendoj. Te degjosh rrahjet e zemres time ,vetem per motren time rrahin qe shume e adhuroj. Sa bukur kur buqes...




Komentet e fundit!

Emri: e
Email: elona_seindi@yahoo.gr
Komenti:

Emri: Diellza
Email: diellza.kllokoqidiellza@outlook.com
Komenti: nuk mu duk si nje ese e kompletuar per titullin qe e ka kjo ese por gjithsesi ishte eshkruar mir



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com