Data e postimit: 2016-10-11 10:35:01
Lexime: 2300
libri
Lloji: Analize letrare
Tema: per librin
Autori: adelina mamaqi
Shkolla: kongresi i manastieit
Klasa: 1v
Qyteti: podujev
E-mail: cs1.7@hmail.com


Çdo ditë e shfletoj
Dhe diçka të re mësoj

Sa herë kam lexuar
Kam qenë i gëzuar

Librin e dua shumë
Aty dija rrjedh si lumë.

Vepra te ngjashme
Autori: Vlora Sokoli · Lloji: Poezi personale · Tema: Poezi për Librin
Librin tim e kam shokë prej atij fitoj dituri ai më mëson gjithqka të gjitha që nuk di Unë jam e gëzuar që në librin tim kam gjëra të mira që duhet kuptuar .
Autori: Endisi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Pyes gjyshin tim – e pyes per dy kohet..!
I dashur gjyshi im, Ti i përket dy botëve, asaj të shkuarës së komunizmit, por edhe të tashmes në demokraci. Duhet të ketë qenë e vëeshtirë: kam lexuar shumë që ju hanit një herë në muaj mish, kishit një herë në javë një shishe qum...
Autori: Anonim · Lloji: Tekst pershkrues · Tema: Domethenia e dashurise
- Cfarë është një dashuri? - Një dashuri ka shumë kuptime. Duke filluar nga dashuria për familjen, për mamin, babin, dashuria per një këngë… - Jo, jo!! Po them për dashurinë e lulëzuar midis dy personave. Një dashuri të fortë e cila ...
Autori: Valton Islami · Lloji: Ese pershkruese · Tema: 28 nëntori
Sa herë që vie nëntori,e moti fillon të ftohet ne kujtojmë ditën më të madhe për ne. Ditën e pavarsisë së SHQIPËRISË.Pas shumë shekuj përpjekje e mundi ëndrra më e madhe e gjithë shqipëtarëve u bë realitet. Në karrocën e vjetër tÃ...
Autori: Dejvis Rama · Lloji: Tregim · Tema: Shtëpia në pemë
Shtëpia në pemë Mua më quajnë Toni dhe dua t’ju tregoj se kam pasur dikur një gjysh të mrekullueshëm. Ne të dy shkonim shumë mirë me njëri-tjetrin dhe luanim së bashku si dy shokë. E fshehta jonë ishte shtëpia që ndërtuam në pem...
Autori: Eriola Muzaqi · Lloji: Hartim · Tema: Shoqes time
-Ne ishim shumë të afërta por një ditë çdo gjë ndryshoi.Ajo filloi të mbante distancë e unë nuk e dija arsyen.Një ditë erdhi e më tha:pse ti,shpalose sekretet e mia ,unë nuk të besoj më ty .Unë duke u munduar ta qetësoja i thashë:nuk ka...
Autori: Ensar Iljazi · Lloji: Hartim · Tema: Arsimi dritë e pashuar
Arsimi është shtylla kryesore e një vendi, e një kombi të tërë. Pa arsim edhe vetë kombi do të rrezikonte zhdukjen me asimilim. Duke përqafuar të huajën e duke harruar atë të tijën. Mes vitesh, dekadash, shekujsh, kombi shqiptar ka qenë...
Autori: Klea · Lloji: Poezi dramatike · Tema: Dashuria për njerëzit e tu më të dashur
Dua të kthej kohën pas Vitet e shkuara kalojnë varg E lumtur vitin 2006 thërras ...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Fjale te urta · Tema: shoqërore
3.Trimëria duhet cdo herë të nderohet ! 4.Zemër e gjakosur,zemër e kulluar asnjëherë e gëzuar !
Autori: Dineta Demalija · Lloji: Poezi dramatike · Tema: Atdheu
Pavarësia Erdhi dita e gëzimit Erdhi dita e çlirimit O sa shumë kemi prit’ Që të arrijë kjo ditë. Shumë nëna qajnë Shumë fëmijë kërkojnë babanë Gjaku i trimave s’derdhet kot Sollën lirinë që e kemi sot. 17 Shkurti= D...
Autori: Lion Braka · Lloji: Ese pershkruese · Tema: 8 marsi dita e nënës ose dita e gruas.
Marsi njihet si "Dita e Gruas", në të gjithë botën. Madje në shtete të ndryshme kjo ditë festohet si festë kombëtare. Kjo ditë shërben jo vetëm për bashkimin e grave pa dallim feje, race, kulture, gjuhe dhe prejardhjeje, por edhe për të kuj...
Autori: Adriana Ramadani · Lloji: Ese vleresuese · Tema: "Nëna" - ♥
Nëna është drita e syve të mi ,është gjëja më e bukur në Botë . në mes të natës dhe ke sakrifikuar orët e gjumit për tu kujdesur për mua.♣♣♣ Ti me atë dashurinë tënde të ëmbël,më ke veshur, më ke zhveshur, më ke larë dhe...
Autori: sejhan shaban · Lloji: Poezi personale · Tema: mekatet e tua
Mëkati Cdo ditë mjegull cdo ditë errësirë cdo ditë brenga dhe asnjëherë qetësi. Si gabova unë që këtë rrugë morra Më tregoni ju zogj cfarë mëkati bëra? Më trego nënë se ku keq veprova që fati kështu më dënoi e në dh...
Autori: Elmira Alushaj · Lloji: Poezi personale · Tema: Nëna
Në venat e mia rrjedh gjaku yt Në sytë e mi është shikimi yt Buzëqeshjen tënde ty ta kam marr Duart e vogla me të tuat ngjajnë Mendjen e kthjellët ma dhurove ti, Sjelljen respektin e krenarin Të dua shumë moj nëna ime Me ty un ka...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com