Data e postimit: 2020-04-25 13:54:37
Lexime: 1560
Barcoleta
Lloji: Analize letrare
Tema: Barcoleta
Autori: Erza Breznica.
Shkolla: Astrit Bytyqi.
Klasa: Ⅵ¹
Qyteti: Ferizaj
E-mail: erza.a.breznica@gmail.com


Na ishte njehere nje police dhe nje dhi te kapur per dore.
Nje femije qe po kalonte atje tej u ndal afer dhis dhe policit dhe tha :
oo lop qa po hec me ta moj .
Polici tha : dhi osht jo lop .
djali tha : oo sjam tu fol me ty po me dhin ...hahahaha...

Vepra te ngjashme
Autori: Rejan Raqi · Lloji: Ese informuese · Tema: trimeria
Na ishte njehere nje plak.Ai plak s'kishte femije.Plaka donte te kishte dhe ishte gati ta biresonin nga SOS fshati nje femije.Plaku s'donte t'i hapeshin telashet ne ate moshe.Ata biresuan nje djale 18 vjeqar,ai hyri ne pune si polic,bente sakrificaNje dit...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Rrefenja · Tema: shoqërore
Pse e rrahe gruan ? Polici:Pse e rrahe gruan ? Burri:Se më tradhtoi Polici :Po herën e dytë pse e rrahe ? Burri : U tuta që më tradhton apet ...!
Autori: Ervisa.Visa · Lloji: Analize letrare · Tema: MIQESIA
Nje leter nje laps dhe pak vetmi Te udhetoja në endrra te mbetem pa fjale Te shkruaja pa pushim per te shtrenjten miqesi Në fusha te gjelbra te udhetoja me kal Me kalin e ëndrrave te udhetoja Miq te rinj te gjeja e luaja me to ...
Autori: Elsa Idrizaj · Lloji: Ese pershkruese · Tema: varferia njerezore
Nje dite te bukur filloi te binte nje shi shume i madh.nje djal i vogel shikonte qiellin duke qare,ai ishte i varfer dhe qendronte ne rruge.Dikush qe po kalonte e shikoi dhe i jepi para por djali i vogel nuk i pranonte nga turpi,shpirti i digjej por ngada...
Autori: Ervisa · Lloji: Poezi kolone · Tema: Miqesia femijerore
Nje leter nje laps dhe pak vetmi Te udhetoja në endrra te mbetem pa fjale Te shkruaja pa pushim per te shtrenjten miqesi Në fusha te gjelbra te udhetoja me kal Me kalin e ëndrrave te udhetoja Miq te rinj te gjeja e luaja me to Te ec...
Autori: enkeleana.ramaja · Lloji: Tregim · Tema: enderra
Nje here e nje kohe jetonte nje mbreteri.Mbreteria ishte afer pyllit.Nje princ po kalonte aty pran ai ishte i dobet ai deshironte qe endra e tij ti behej realitet. Princi nje dit duke shetitur neper pyll pa lulen e arte e mori dhe e mendoi deshirn dhe pa...
Autori: Fitore Bungu · Lloji: Poezi dashurie · Tema: Per Familjen
Familja Ime Familja oshtt Gjeja ma e qmuar ne jet per familjen Ku do qe te ndodhemi na mungon familja po ashtuu Edhee kur jemii sa me larg Familjen Kem shum fjal per me i falenderu edhe sdi qysh me ja kthy Qka kan bo ataa per mu po ashtuu ku o...
Autori: Blina · Lloji: Poezi dashurie · Tema: Heroina jone
Nje lule, qante ne nje kopsht, kishte mbetur e vetmuar, ajo kishte lulezuarar, afer i qendronte nje femi, mendonte kujt me ja dhuruar, lulen e tij. Qielli u ngrys, shiu binte pa ndal, a ka kush lotet tua ndal? Lulja filloi te vyshkej, ne ...
Autori: Gloria Zhuli · Lloji: Tekst pershkrues · Tema: Pershkrim subjektiv.
Edhe pse nuk kam qene kurre ne Stamboll prape e dua me shume se cdo vend tjeter ne bote.Ndertesat moderne te nderthurura me ato te vjetrat e bejne Stambollin te duket si nje parajse me vete.Guret e medhenj afer Detit te Zi,ne zonen e Trabzonit,jane vend...
Autori: Fitore Bungu · Lloji: Te tjera · Tema: Per Shoqrin
Shoqria Shoqria osht nje domethanje shum e madhee Se per gjithqka i ke pran Ku do qe te jesh edhe kon mett ndimu per gjithqkaa Po ashtu Shoqria e vertet osht Sikur familjaa Po ashtu duhet edhe mu kujdess shumm See ka shoqnii edhe shumm te keqe ...
Autori: Fisnik.Mulaj · Lloji: Tregim · Tema: jeta ndit te sotit
Jeta e sotit vertet o shum e veshtir por cdo kush duhet te gjej forcen qe te qohesh pram ne kembe sepse nese rrxohesh kurr sduhet ndaluar se jeta ka plot prova e plot sprova qe duhet ti kalosh ski nevoj te shikosh askend se secili nket ...
Autori: Naddina · Lloji: Te tjera · Tema: Familja
FAMILJA IME Momentet me te bukura....i kaloj me familjen time. Shume kam qeshur e shume kam qare ,por prape ata me mbeshtesin me realizojne deshirat e mia.... Urrejtja ndaj tyre eshte nje gje e papranueshme.Si mund ta urrejme nenen dhe babain kur ata b...
Autori: shpetim xhelili · Lloji: Tregim · Tema: nje djal ne nat te bukur
ishte nje djal i vetem i cili nuk kishte prinder. ai pas disa viteve shkoi ne nje qytet ,atje gjeti nje banes te madhe , dhe ta ni ai kur u rrit u martua me nje princez dhe tani ube edhe ai princ. kur tani ai kaloi shum dite te bukura me gruan e tij qe...
Autori: Mirjeta Caushi · Lloji: Tregim · Tema: dashuria e motres per te vellane
Ne nje jetimore ishin rritur dy femije,moter e vella.pas disa kohesh kishte ardhur nje cift i cili deshironte te merrnin nje femije.Ata u drejtuan per tek ata te dy.Ata vendosen qe te merrnin vetem djalin.Kur ata e kapen nga dora vajza shkoi dhe iu lut qe...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com