Data e postimit: 2015-04-18 16:15:29
Lexime: 4256
E injoruar,me ndihmo
Autori: Mahmute Kola
Lloji: Ese vleresuese
Tema: E mrekullueshme
Shkolla: aleksander moisiu
Klasa: viti 2 c
Qyteti: pishkash shipri
E-mail: Email eshte i fshehur!


Para dia kohesh shkova ne lushnje.Vazhdoja gjimnazin po nderkohe dhe pnoja si menaxhere e numrave te telefonit.Njehere ne zyre kaloi nje i ri qe kisha te klasa.Ishte nga Elbasani.Ishte i heshtur dhe me injoronte.Me shikonte cuditshem cdo dite derisa nje dite i thashe profesoreshes se ai po i cifte dicka asaj per mu.Tha se donte me mcu te ferma nelbasan me e bo xheloze i goc.Me vinte te qaja.Me kerkoi te shkoja ne elbasan.Me erdhi gjynaf dhe u nisa.me mblli syte ne nje fasho per 6 ore.Me ne fund ma hapi.Kur pash ndodhesha ne shtepine e zshes ku zysha ishte duke fjetur.ia mori parate dhe mua me mbylli gojen.Ate muaj zysha vrau veten.po ate muaj ai shkalloi dhe nuk i injoronte me njerezit.ishte e tmerrshme.

Vepra te ngjashme
Autori: Kanita Arifi · Lloji: Ese vleresuese · Tema: libri
Shpeshher me keshillohnin:lexo sa me shum libra....sepse ata nje dit do te ndihmojne shum...Kurse une thosha:po cme duhen librat.Por tani e kuptoj se une kam gabuar.por jithnje librat gjendeshin pran meje,me terhiqte titulli i...
Autori: xhensila kurani-griselda cani · Lloji: Ese vleresuese · Tema: shoqeria jone
e shte shoqa ime me e mire . e vetmja qe une dua ne kete bote eshte me e mira per mua .eshte si morta qe kurre nuk e pata .e falenderoj qe eshte shoqa ime qe me ka perkrahur ne cdo moment.e falenderoj zotin per dhuraten qe me beri.GRISELDA YOU ARE MY BES...
Autori: Une · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Atdhe
O atdhe sa mall qe ndjej per ty.cdo dite e me shume malli me pushton.Sa do te doja te isha prane teje sot,te isha me miqte e familjaret e mi ne keto caste.Por duhet te qendroj larg edhe pse nuk me pelqen kjo gje. MOS E HHARRONI GJUUUU...
Autori: Esmeralda Abazi · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Femijeria
Femijeria!!!Castet me te bukura i kam kaluar tek ti,por si nje femije qe nuk e kuptova si me iku ajo kohe.Neser ndoshta,ne nje moshe te madhe,e ulur ne nje karrike do te kujtoj permallshem vitet e femijerise dhe do filloj te perlotem.Do te perlotem se nuk...
Autori: evadoe4543 · Lloji: Ese vleresuese · Tema: nena jone nene tereza
nene tereza te gjithe e dime se Nene Tereza ka qene njeriu me i dashur dhe me bujar ne bote.Emri i saj i vertete eshte ANJEZA GONXHE bojaxhiu.Ajo eshte vleresuar ne shume vende te botes per bujarine e saj qe kishte ndaj te varferve kryesisht . NENE TE...
Autori: Eta · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Vlersojeni natyren
Une sa here qe dëgjoj fjalen natyr mbushem me oksigjen dhe them fale natyres ne jetojmë.Ajo eshte e rendesishme ne çfarëdolloj aspekti.Ne duhet ta vlerësojmë ate dhe te mos e shpërdorojmë
Autori: Emira Buçi · Lloji: Ese vleresuese · Tema: "Thesari i çmuar i fshehur në një ishull te braktisur"
E emërtova thesar por ka vlerë edhe më shumë ,i fshehur në një ishull te braktisur për dikë që e humb.Familja bëhet fjalë,e shtrejnta në këtë botë por për disa është fshehur se e ka humbur për qëllim të kotë.Nga zoti u krijove,e nga ...
Autori: Elma Mexhuani · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Genjeshtrat e pambaruara
Genjeshtrat e pambaruara Shume njerez perpiqen qe te na genjejn me fjale te bukura e pispillosje por ato vajza qe nuk i thone me zemer atehere ato nuk jane veqse fjale te kota per te gjithe.Historia e genjeshtrve nuk mbaron kurre. Disa njerez genjejne...
Autori: Kleana · Lloji: Ese vleresuese · Tema: E ardhmja
E ardmja na duket kaq magjike,e mistershme, sa mezi presim te zgjasim duart e ta perkedhelim,ta bejme tonen,te jetojme cdo cast te saj me pasion e entuziazem,te ndiejm lumturine por edhe lotet.Cdo dite zgjohemi me nje enderr te re.Cdo mengjes,pa kuptuar,n...
Autori: Yllka · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Halla ime
Nuk do te besoja kurre qe ty do te shkruaj ne shkrim.Jo qe nuk e meriton.Dije qe pa filluar ende te shkruaj,te them ty se te dua.Ti me thua'se je motra ime,tani me kur dalim te shetisim,kur ecim,kur qajme,kur qeshim une jam me ty dhe ti me mua'.Ti je nje ...
Autori: Anita Syla · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Nena...!
-Nena,njeriu me i cmueshem ne bote.Njerezit gjithmone mendojn se paraja eshte gjithcka por,eshte krejtesisht Gabim,gjeja me e shtrenjet ne bote eshte nena.Ajo kujdeset per ty dhe te jep kurajo per te gjitha gjeret qe ti je ne dileme ti besh. -Gjithe jete...
Autori: GertaBatusha · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Gezuar Arta!
Je 16vjece sot.Shtaza ime je rrit xp E di ?! Je dikush qe do te te beja gjithcka per te ose te pakten do mundohesha!Kaloj ore e ore te tera me ty dhe gjithcka me duket e bukur dhe pa djallezi ashtu sic je dhe ti vet nje engjell.Tokes i mungonte ky engjel...
Autori: ARNISA BRAHIMI · Lloji: Ese vleresuese · Tema: per familjen
te flasesh per familjen perjeton emocione qe ke perjetuar me te bukurat apo te kqijat dhe keto emocione ndihen fal dashuris ku kjo e fundit nuk ka kufi ne familje dhe pa as nje lloj interesi. jeta esht ber shum matrialiste dhe nuk evlersojn njerzit e dash...
Autori: Luljeta Mahmuti · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Nje dite do te largohesh nga kjo bote!
Nje dite do te largohesh nga kjo bote! E perhumbur ne mendime duke lene pas ''gjithcka te zakonshme''dhe duke menduar per ''asgjene e jashtezakonshme''!Lejoj mendimet e mia te vozisin neper eren e lehte flladitese tek shohin grimca te erreta qe k...




Komentet e fundit!

Emri: kokakola
Email: kokaloka@gmail.com
Komenti: hahahahaha E ke dhi me 1 mut

Emri: Elisa
Email: elisa.l@hotmal.com
Komenti: Shum bukur me pelqeu.me vjen keq per mesuesen shpirti.?



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com