Data e postimit: 2012-09-19 10:03:39
Lexime: 25748
Femijeria....
Foto
Lloji: Ese vleresuese
Tema: epo, femijeria :P
Autori: Elda J. Pere
Shkolla: Rilindja
Klasa: 8
Qyteti: Pogradec
E-mail: jessicamira21@yahoo.com


~Gjithesecili e mendon femijerine e tij si pjesen ideale te jetes, ku gjithcka ishte perfekte, edhe pse ne brendesi akoma ndjejne disa plagete vjetra feminore. Dhimbje te tilla si : `Nuk me bleu mami karamele`apo `Pse sme lejoi te rrija zgjuar edhe pak`akoma ndihen ne zemer, megjithese nuk shkaktohen me.
Ne e kujtojme femijerine tone zakonisht ne caste te trishtuara, kur jeta nuk shkon sic duam sepse na duhet nje pike mbeshtetese per te vazdhuar para (ose per te mbetur prapa). Dicka te tille qe te na siguroje se merzija do te kaloje dhe se, ashtu si femijeria jone `perfekte`, gjithcka ne jeten tone nuk eshte ajo katastrofa, mendimi i te cilit na kaploi per momentin...
Te them te verteten, gjate gjithe pjeses se mesiperme kam perdorur veten e trete apo veten e pare shumes, ne vend qe te perdorja thjeshte ùne`. Doja qe te maskohesha ne fjalet `te gjithe`kur ne te vertete thjeshte ka nje une. Por tani e kuptoj se nuk ka asgje per te fshehur! Cdo femijeri eshte e embel por me pika te vecanta kripe ne te, asthu si e imja. Vazdhimisht e kujtoja femijerine kur merzitesha dhe, duke e trishtuar vetem me shume mendoja pse dicka aq e bukur kaloi, por gjtihcka kalon, perfshire trishtimi qe isha futur! E verbova veten per te mos pare dhimbjet e femijerise, por cdo moshe, cdo dite te jetes ka dhimbje. Kjo sdo te thote se duhet ta shuaj gezimin me te. Perkundruazi! Nese nuk do ta kisha dhimbjen, sdo dia cmrekulli eshte ndjenja e lumturise! Nuk ka asgje te keqe te ndjej dhimbje dhe sigurisht nuk ka asjge te keqe te gezohem, por keq eshte qe ta kufizoj gezimin per shkak te dhimbjes. Jo, te dyja duhet te jene te ekuilibruara.
Keshtu rrotullohet bota dhe keshtu funksionon jeta jone! Asgje nuk eshte perfekte dhe ndoshta duhet te gezohemi me kete fakt!... (E.J.P.)

Vepra te ngjashme
Autori: kledi sina · Lloji: Ese argumentuese · Tema: ceshte e bukura
ceshte e bukura Per shume njerez jeta reale eshte dicka monotone, e perseritshme, e merzitshme.. ajo ka aq shume dhimbje brenda saj, por e mira eshte se cdo dhimbje shoqerohet me dicka te gezuar. Prandaj s’ka dhimbje pa gezim dhe ska gezim pa dhimbje. ...
Autori: Krisula Bilo · Lloji: Ese pershkruese · Tema: nje vend aq i afert nga femijeria e larget
Femijeria, eshte mosha me bukur ne te cilen secili pa diskutim ka kujtimet e veta. Femijeria ka kujtimet me te bukura, me te vecanta, me mbrslenese ne jeten tone. Une kam shume kujtime nga femijeria ime. mosha e femijerise per mua do te mbetet tere jeten ...
Autori: sindi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: femijeria
Femijeria ime Femijeri eshte periudha me e bukur e jetes cilesohet si pranvera e shpirtit nje kujtim i femijerise mund te ndryshoj gjithcka keto momente gjithmone kujtohen me mall nga cdokush pasi aty ne kemi qene gjithmone vetvetja te paster te qeshur...
Autori: Melodi · Lloji: Ese filozofike · Tema: Yjet do shuajne etjen e jetes, e jetes pa heshtje
Do te doja... S'e di pse, por sonte... sonte, do te doja te isha vetem une, ne nje vend te larget, e vetme por me shpirtin bosh. Te mos ndjeja asgje, te mos degjoja askend,te mos me kete mbetur me lot! Te me ishin thare, njejte si nje shkretetire ...
Autori: Elda J. Pere · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Shtepia...
I’M COMING HOME - P. Diddy Shume pak njerez e kuptojne se c’do te thote te largohesh nga shtepia; e kur them “shtepi” nuk dua te kumtoj thjesht nje vend me 4 mure, sepse shtepia nuk eshte shtepi pa njerezit qe do, pa kujtimet e dikurshme, pa...
Autori: Z.b · Lloji: Tekst pershkrues · Tema: Jeta dhe gjerat qe na sjell ajo
Deri para 1 viti kam menduar se gjerat qe po kaloja ishin tr veshtira dhe qaja per gjera qe tani kur i mendoj me duken asgje.Isha ende ne shkolle kisha shoqe,dilja shetisja dhe isha te pakten me e lumtur.Kishte gabime qe beja dhe mendoja me vete qe kta ja...
Autori: ERZA · Lloji: Leter · Tema: DASHURIA
Jeta eshte e ndryshme per gjithësecilin ku secili duhet ta jetoj ate ne menyren e vet. Jeta nuk eshte e lehte por pikerisht kjo eshte esenca e saj te jetosh do te thot te luftosh sfidat e jetes e nese je i zoti do te dalesh fitues.Vet jeta eshte si nje ...
Autori: Elda J. Pere · Lloji: Ese e krahasim-kontrastit · Tema: krahasim
Jeta reale e letersia…………………… Per shume njerez jeta reale eshte dicka monotone, e perseritshme, e merzitshme.. ajo ka aq shume dhimbje brenda saj, por e mira eshte se cdo dhimbje shoqerohet me dicka te gezuar. Prandaj s’ka dhimbje pa ...
Autori: Kaltrina · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Jeta eshte e bukur !
Jeta eshte nje enigme e shtruar ne menyra te ndryshme por me zgjedhje te pakta.Ajo eshte nje udhetim i mundimshem,plot befasira dhe qudira.Ky udhetim percillet me dashuri dhe lumturi por disa njerez e percjellin ate me urrejtje dhe egoizem.Me njerez te ti...
Autori: Adi gangsta boy · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Jeta
Jeta eshte e ndryshme per te gjithsecilin,ku gjithsecili duhet tta jetoje ate ne menyren e tij.Ama jeta nuk eshte e lehte,por pikerisht kjo eshte edhe esenca e saj.Te jetosh do te thote te luftosh,te luftosh sfidat e jetes e nese je i zoti te dalesh fitue...
Autori: Nigela Moqi · Lloji: Leter · Tema: Per te gjithe ata qe nenvlersojne vetem
Duaje veten ashtu sic je,nuk ke arsye te ndryshosh personalitetin tend per askend dhe per asgje ne kete bote sepse je unike,je e bukur ne llojin tend,ti ke ardh per nje arsye ne kete jet,ke ardh per te luftuar,ke ardh per ti dhene dicka kesaj bote.Shfryte...
Autori: Ornela Sinan · Lloji: Tekst shpjegues · Tema: Jeta
Te jetojme cdo dite,qofte ajo me diell,me re ose me shi. Vetem keshtu mund te rrefjme se kemi jetuar. Jete… Ndoshta ne dukje te pare duket thjesht nje fjale me kater shkronja por ne thelb permban me shume se aq. Shume prej nesh I adhurojne dhuratat p...
Autori: frenki hoxha · Lloji: Ese argumentuese · Tema: jeta jone
Ese per jeten A e ke keni ven re , se shpesh e humbim sensin e kohes. Shpesh harrojme se sa e sa minuta ikin e treten pertej ne oqeanin e pafund te marramendjes, dhe harrojme se po harxhojme dite e dite te tera qe njerezit luten me shpirt ti kene e tju r...
Autori: XHENI · Lloji: Ese pershkruese · Tema: NENE
AJO ESHTE MAMAJA IME! Tashme jam e rritur. Nuk mund te them se jam femije. Erdha deri ketu ku jam. Nuk isha vetem gjate rruges. Isha me ikonen time. Isha me ate qe me beri ajo qe jam sot. Ajo eshte mamaja ime. Jeta ime eshte e varur nga ajo. S’mund te...




Komentet e fundit!

Emri: Xx.io.com
Email: xxx1@mail.com
Komenti: kaq shm paske vujt o goc qe flet vtm per vuajtje dhe hidherime..aman mi aman me keto hidherimet e vujatet dhe trishtimet kur kujton femijerin ti!! isterike e dreqit !!!!

Emri: lana
Email: lana@hotmail.com
Komenti: is very beautiful!bravo!/

Emri: Behlul
Email: belulkrasniqi@yahoo.com
Komenti: Shum bukur

Emri: Ana Dajana
Email: ana@dajana.com
Komenti: S e bukurrrrrrr!!!!!Me plq jashtzakonisht shuuuuummmm.Ju lumt!!!!Bravoooo Urimeee!!!

Emri: anisa
Email: anisa.ceku@hotmail.com
Komenti: shume e bukur

Emri: albion
Email: albion.avdiu@live.com
Komenti: shum bukur

Emri: Ana
Email: anashehu@live.com
Komenti: Bukur....po se di kush ma ka ber nji si kjo .....

Emri: ina
Email: inazeqollari@yahoo.com
Komenti: bukur....i like

Emri: butrint
Email: butimali@hotmail.com
Komenti: shum e mir po doket eseja edhe ti je shum e mir te dua zemeeeeer

Emri: hashim
Email: hashim123@hotmail.com
Komenti: shum mir e ke ba edhe ke shkrue shum mir me kompyter te lumte nje ese e amel


Emri: dionis
Email: dionisleci@yahoo.com
Komenti: bukurrrrrrr

Emri: adnand
Email: adnand-nand@outlook.com
Komenti: /

Emri: rebeka
Email: rebeka-hysa@outlook.com
Komenti: shume e bukur.superrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

Emri: alesjo
Email: alesjo-elsi@outlook.com
Komenti: Shume e bukur/

Emri: Mela.mela
Email: mela.mela@hotmail.com
Komenti: Superrrr

Emri: desi
Email: desadaxhepa@gmail.com
Komenti: Me nje fjale:shkelqyeshem!

Emri: beyonce bionse
Email: juli-miftari@hotmail.com
Komenti: ju lutem mund te me beni nje ese pershkruese me teme:“Një vend aq i afërt nga fëmijëria e largët”.

Emri: sara
Email: miri.2.3@hotmail.com
Komenti: shum e bukur

Emri: Mar$i
Email: xheni.xhensila1999@yahoo.com
Komenti: shm shm e bukur you are wanderful :* te lumte nje super ese :*

Emri: xheni
Email: xheniqorri@outlook.com
Komenti: 💞💞💞💞💞💞💞💖💖💓💗💗💔💗💓💖💓💓💜💘💖💖💖💛💓💖💖💖💖💖💖💖💖💘💘💘💘💘💘💞💞💞💞💞💞💜💜💚💚❤❤❤💜💙💛💓💓💓💓💓💓💗💗💗💗💔💔💔💖💞💞💞💞💘💘💚💜💙💛💛💓💖💖💞💞💞💞💞💜💙💖💓💓💓💖💞💞💜💜💙💓💓💓💗💗💔💔💔💔💓💖💞💞💞💘💞💞💖💙💛💛💖💖💖💞💞💖💙💖💖💓💖


Emri: xheni
Email: xheniqorri@outlook.com
Komenti: shume mire por femijeria eshte nje pjese e gezuar dhe jo nje pjese e trishtuar e jetes sone une per vete femijerine e kam shijuar ne maksimum

Emri: nikoleta
Email: nikoleta_kola@yahoo.com
Komenti: uaaa...fantastike....Dhimbje te tilla si : `Nuk me bleu mami karamele`apo `Pse sme lejoi te rrija zgjuar edhe pak kjo me kujtoji veten time..thjeshte te lumte...

Emri: ana
Email: anatdsh@email.com
Komenti: i like,very much,in the future I would become very good writer

Emri: era
Email: era123@live.com
Komenti: shuuuuuuuuuuuuuuuuuuuumeeeeeeeeeeeeeeee e bukuuuuuur

Emri: marsela
Email: marsi _selmani@hotmail.com
Komenti: shume bukur

Emri: Elda
Email: jessicamira21@yahoo.com
Komenti: faleminderit!! ^_^

Emri: max
Email: mx koleci@yahoo.com
Komenti: shume e bukur

Emri: fiori
Email: fkoleci@yahoo.com
Komenti: shum mbreselenese

Emri: ben
Email: malvinadoda@ymail.com
Komenti:

Emri: Eleni
Email: eleni.salla@alblove.com
Komenti: Shume e bukur me pelqeu shume !


Emri: rafaela
Email: rafaelagjoni@hotmail.com
Komenti: .shume e bukur

Emri: kaltrina
Email: linna98@live.com
Komenti: shum e bukur

Emri: lela
Email: leli-o@live.de
Komenti: shume e bukur..bravo

Emri: hanife
Email: hanife_rma@live.com
Komenti: ju uroj qdo te mir ne gjithqka keni disa fjale te bukura per te krijuar fjali ju falenderoj per gjithqka

Emri: enki
Email: grisi.vl@gmail.com
Komenti: shm e bukur dhe reale

Emri: Elda J. Pere
Email: jessicamira21@yahoo.com
Komenti: Right back at u ;) :P

Emri: Dorina. D
Email: dorina-pogradec@hotmail.com
Komenti: Shume ese e bukur. Je shume origjinale :):)

Emri: arbri
Email: arbri_p@yahoo.com
Komenti: shum e bukur :)

Emri: Elda J. Pere
Email: jessicamira21@yahoo.com
Komenti: :)) flm shum dona

Emri: Donaa
Email: rosela.dona@hotmail.com
Komenti: Shume e mire eshe pse se lexova te gjithen me pelqeu ate qe e lexovaa!!!


Emri: Elda J. Pere
Email: jessicamira21@yahoo.com
Komenti: :) po filloj nga fotoja, po jam un dhe me te gjitha qe keni lexuar keni njohur askend tjeter pervec meje( se shpejti do hedh nje "autobiografi" ku kushdo qe mund ta lexoje me njeh vertet). nuk e keni idene sa gezohem kur degjoj komente te tilla, sepse shum here nuk jam e bindur me vetveten ne lidhje me shkrimet, prandaj doja tju falenderoja ju dhe gjith te tjeret per perkrahjen. Me vjen vertet keq qe nuk keni patur shum kohe per shkrim apo lexim, sepse duket se jeni terhequr jashtmase nga bota ku FLUTURON PER TE JETUAR. Por nese nuk ju vjen keq, nje verejtje: sic the, qetesohesh kur lexon, prandaj mendoj se ne cfardo rrethane duhet gjetur koha per letersine (sic kam thene diku, koha nuk ekziston), psh un ne vend qe te bej malet e detyrave, filloj lexoj :P... gezohem qe mendoni ne kete menyre ne lidhje me ato vogelsirat qe shkruaj :))) (p.s., me thene te drejten, edhe mua me plq me shum proza!!!)

Emri: Cimi
Email: kledi10@gmail.com
Komenti: Edhe une ne moshen tende kam lexuar shume dhe kam shkruar. Me pelqente letersia, ne vecanti proza. Tani jam ne moshe dhe kam ca vite qe nuk lexoj me. Ditet e ngarkuara e te vrullshme, puna dhe stresi i saj, s'me lene kohe dhe me bejne qe te mos lexoj apo shkruaj. Shpesh hyj ketu dhe lexoj ato cfar shkruani ju. Ka shkrime qe me pelqejne sic ka edhe qe s'me terheqin fare. Te kaloj te ty: Te kam bere edhe njehere tjeter koment. Ti shkruan bukur. Edhe kjo me siper eshte e bukur. Edhe fotoja qe ke vene nese eshte e jotja dmth nese je ti aty, ka nje vajze te bukur. Pra c'te them? Ne keto rrethana ndjehem mire, qetesohem......



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com