Data e postimit: 2014-04-22 16:59:01
Lexime: 10013
Nena
Lloji: Ese vleresuese
Tema: Nena
Autori: N.Mjeda
Shkolla: N.Mjeda
Klasa: 7E
Qyteti: Shkoder
E-mail: mjeda@yahoo.com


Kur isha e vogel gjithmone ishte nje dore qe me ledhatonte,nje dore qe me ushqente,nje dore qe kujdesej per mua kur une isha e semure,dhe mendoja me vete:"Cila eshte kjo grua qe kujdeset per mua?"Tani qe jam rritur e kam kuptuar qe kjo grua kaq e paster ne shpirt e kaq e mire quhet NENE.Dhe kur me merrte ne preher ndihesha si ne parajse dhe me thoshte"Une nje dite nuk do jem me ketu per te te puthur e perkedhelur"Une nuk e kuptoja dhe filloja te qaja qe nena ime do me braktiste por ajo me ngushellonte duke me thene"Edhe pse une nuk do te jem prane teje une do te kujdesem per ty nga lart si nje engjell"dhe une nga keto fjale pushoja se qari.Tani kur eci rruges dhe shoh qiellin e pafund ngrej koken lart dhe bej me dore sepse e di qe ajo po me shikon.Vleresojeni NENEN sa e keni prane se pastaj do ta kerkoni pr do te jete shume vone.

Vepra te ngjashme
Autori: xhesi · Lloji: Poezi personale · Tema: Ngrej koken
Ngrej koken nga qielli dhe i lutem zotit te me shikon Ngrej koken nga dielli dhe me dore ze driten qe leshon Ngrej koken nga hena dhe shikoj driten qe shndrrin Ngrej koken nga yjet dhe i numeroj ato se kur do vij ajo dite
Autori: xhesi · Lloji: Poezi personale · Tema: Ngrej koken
Ngrej koken nga qielli dhe i lutem zotit te me shikon Ngrej koken nga dielli dhe me dore ze driten qe leshon Ngrej koken nga hena dhe shikoj driten qe shndrrin Ngrej koken nga yjet dhe i numeroj ato se kur do vij ajo dite
Autori: adenaida allani · Lloji: Poezi personale · Tema: dy fjale per gjyshin tim
Sa here qe marr lapsin ne dore dhe ty te kujtoj mbi fletet si debor nis dhe...
Autori: Rexhina Beba · Lloji: Ese informuese · Tema: Nena e vetmja mbeshtetje ne jete
Nena , ajo grua ne te cilen me dha jete nga jeta e saj.Ajo grua qe te mbeshtet dhe te qendron prane ne momentet me te bukura dhe me te shemtuara. Naten qe e beri dite dhe qiellin qe e beri det. Kjo qenie e pazevendesueshme ne bote qe me beri te qesh kur p...
Autori: Shkurta Xheladini · Lloji: Hartim · Tema: Nena
Nena eshte nje nga gjerat me te shtrenjta dhe me vler. Ajo eshte nje grua e cila punon nate e dite qe ne te kemi nje te ardhme me te mire e me shume njohuri.Nena eshte mrekullia me e bukur qe zoti ka krijuar ndonjehere.Zoti ka krijuar ate gruan e ndjeshme...
Autori: B.Olluri · Lloji: Analize letrare · Tema: per nenen
Ndoshta cdo fjale do te ishte e paket te flisja per qenien me te dashur ne bote Nenen.Prej dites qe ne lindem ishte dora e saj qe kujdesej per ne,e ajo dore vazhdon te kujdeset per ne edhe sot pa asnje ankese.Ajo mund te kosniderohet si mrekullia e 8 ne k...
Autori: Xhava Mema · Lloji: Leter · Tema: Gjyshi
I dashur gjysh, Kjo letër të dedikohet ty Gjysh, për të dëshmuar se ishe dhe do të mbetesh për gjithmonë më i miri… Zoti te mori nga une ne daten 31.12.2009 ora 18;00.Nje dite shue e trishtuar per mua.Nje dite ku me humben forcat per te...
Autori: Imelda · Lloji: Hartim · Tema: Nena
Nene, ky emer kaq hyjnor, te cilit te gjithe ne duhet t'ia dime vleren. Nena eshte i vetmi person qe nuk do te deshironte asnjehere te na shihte te merzitur, pasi nje pike loti e jona eshte nje plage ne zemren e saj. Ajo eshte kujdesur per ne qe te porsal...
Autori: Eggy · Lloji: Analize letrare · Tema: Nene
Nene o nene Ska si ti o nene Je me e mira ne kte bote Askush ty nuk te zevendeson Ti te jep buke ,e dituri Te jep kurajo ,,miresi Vetem ti te do vertete Pa ty nene skam ku shkoj Duaje nenen sa eshte gjalle Se vetem ajo ,te do me shpirt Se a...
Autori: Luljeta Mahmuti · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Nena ime!
Nena ime ,qenia me e shtrenjte,me e cmuar,heroina e shpirtit tim! Ajo qe u kujdes per mua qe kur une frymova per here te pare.Mbretereshe e zemres sime! Nese do te pyesnit dike ,c'eshte per ty nena ,pa diskutim se do te pergjigjej se eshte personi me i ...
Autori: Klara Noku · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Nenes
Tani qe shkruaj nje ndjenje e forte dashurie ngulet tentakulat e saj ne cdo rrahje te zemres time.E keni parasysh madheshtine e oqeanit ,oksigjenin e paster te natyres se virgjer,kupen e pafund qiellore apo lashtesine e shkrimeve ne arkivat miliarda vjeca...
Autori: fioralba bardhoshi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: gjyshja ime
Gjyshja ime eshte nje grua punetore dhe shume e dashur per mua .Kudo ndjej zerin e saj te embel si dhe perkedheljet e buta te dores saj qe me duken se me shoqerojne ngado.Prane gjyshes ndjej ngrohtesine,qetesine e embelesine qe e karkterizon nje nene qe k...
Autori: fioralba bardhoshi · Lloji: Analize letrare · Tema: dashuria per gjyshen
Gjyshja ime eshte nje grua punetore dhe shume e dashur per mua .Kudo ndjej zerin e saj te embel si dhe perkedheljet e buta te dores saj qe me duken se me shoqerojne ngado.Prane gjyshes ndjej ngrohtesine,qetesine e embelesine qe e karkterizon nje nene qe k...
Autori: Inn · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Nene
Dhembshuria ne syte e tu,me keput shpirtin sa here te shikoj,NENE.Je dielli qe me ngroh,je peisazhi qe me fal qetesi,je deti qe me frymezon,je shpirti,qe me mban gjalle.Ishe ti qe qe me solle ne jete,ishe ti qe u kujdese per mua,ishe ti qe rrije zgjuar ku...




Komentet e fundit!

Emri: birgaripask
Email: birgaripask100@gmail.com
Komenti: Shumm mir ju lumt dora

Emri: dilara
Email: dilara.loqka@gmail.com
Komenti: shume e bkr

Emri: fatmir
Email: fatmir duke @gmail .com
Komenti: Shum e bukur



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com