Data e postimit: 2018-09-25 18:06:37
Lexime: 2596
Atdhe
Lloji: Ese vleresuese
Tema: Atdhe
Autori: Une
Shkolla: Hasan Pulo
Klasa: 10a
Qyteti: Orikum
E-mail: dani.damiano@gmail.com


O atdhe sa mall qe ndjej per ty.cdo dite e me shume malli me pushton.Sa do te doja te isha prane teje sot,te isha me miqte e familjaret e mi ne keto caste.Por duhet te qendroj larg edhe pse nuk me pelqen kjo gje.



MOS E HHARRONI GJUUUUUUUHEN
SHQIPE

Vepra te ngjashme
Autori: KristaS · Lloji: Poezi peizazhi · Tema: Sa do te doja...
Sa do te doja nje zane te isha Dhe nje shkop magjik te kisha Te floturoja ku te doja E gjith boten te shikoja Sa do te doja nje sirene te isha ne nje oqean do t'isha te Ludroja e vallezoja E oqeanin te eksploroja Sa do te doja nje princesh te...
Autori: alesja · Lloji: Poezi personale · Tema: “Per ty mikja ime”
Imazhe poetike “Per ty mikja ime” Per ty mikja ime, qe gjithcka kam ndare. Po shkruaj keto rreshta Se mall ndjej per ty. U bene kaq kohe pa u pare. U bene kaq kohe qe se bashku nuk bejme me marrezira e cmendurira si dikur. Ndjej mall per ty,...
Autori: N.Mjeda · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Nena
Kur isha e vogel gjithmone ishte nje dore qe me ledhatonte,nje dore qe me ushqente,nje dore qe kujdesej per mua kur une isha e semure,dhe mendoja me vete:"Cila eshte kjo grua qe kujdeset per mua?"Tani qe jam rritur e kam kuptuar qe kjo grua kaq e paster n...
Autori: Bela · Lloji: Analize letrare · Tema: nate
Nate.po erresohej.Do te rrime te gjithe se bashku ne shtepi,mendoja me vete.papritur gjemoi.u tremba pak. po degjoja zhurma ne te gjithe vendin.po shkoja te therrisja familjen time.Ata nuk mu pergjigjen sepse ata ishin shume larg nga une.isha shume e frik...
Autori: sindi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: femijeria
Femijeria ime Femijeri eshte periudha me e bukur e jetes cilesohet si pranvera e shpirtit nje kujtim i femijerise mund te ndryshoj gjithcka keto momente gjithmone kujtohen me mall nga cdokush pasi aty ne kemi qene gjithmone vetvetja te paster te qeshur...
Autori: XXXXX · Lloji: Thirrje · Tema: Miqesia
Miqesia nuk eshte gjithcka,me besoni... Ishte nje periudhe kur kaloja kohe me shoqen time ne shkolle.....isha ne kl e 9te dhe isha shume e merzitur qe nuk do ta takoja me shoqen time. ..... Gjate pushimeve verore i shkrova shoqe time per ta pershendetu...
Autori: MILEJDI ELMAZI · Lloji: Pershkrim · Tema: PUSHIMET NE VENDE TE NDRYSHME
PUSHMET E MIA VERORE. KETO PUSHIME PER MUA ISHIN PLOT ARGETIME.2 MUAJT E PARA TE VERES BERA PLAZH,AQ SHUME ISHA NXIRE SA TE GJITHE ME THONIN SE JE BERE SI COKOLLATE E ZEZE.PAS 1 JAVE SHKUAM PER PUSHIME NE GREQI.ATJE NDENJEM 1 JAVE,U MERZITA PAK SEPSE UNE...
Autori: Dajana oruci · Lloji: Poezi personale · Tema: Deshira personale
Me pelqen te behem flutur Mbi lule te qendroj Me pelqen te behem yll Udhen naten te ndricoj Me pelqen te jem poete Vargje njerezve tu kushtoj Me pelqen te jem shkrimtare Penen time mos ta ndaloj Me pelqen te jem shkencetare Gjera te reja te zb...
Autori: samira · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: frika ne jeten tone
si cdokush tjeter edhe une e kam provuar te kem frike. kjo ndjenje te tmerron te pushton te teren pa te pyetur fare.eshte brenda teje eshte ne ty e smund ta largosh prej vetes. mua me ka ndodhur shume here te kem frike. po permend disa raste: kur isha me ...
Autori: Esmeralda Mjekra · Lloji: Poezi personale · Tema: Syt e zemres
Sa net te ngrohta prane teje i kalova S'mendoja se do vinte dita t'kalonim ne harrim Sot kur te pashe, zemren fort shtrengova Dhe nisa udhen drejte ne vazhdim Pas disa hapash koken pas e ktheva Doja te t'shikoja si pak caste me pare Por nga ai rrugt...
Autori: Yllka Kastrati · Lloji: Poezi peizazhi · Tema: Mesuesi
Mall I Pashuar Lotet mbi banke lotet e arte, ate dite mu derdhen sikur nje ujevare. Malli per mesues eshte mall i pashuar sa shume mesues ke per te me munguar Zeri yt jehon gjithkah, fyryra yte me pataqitet dit e nate.
Autori: Melisa · Lloji: Leter · Tema: Nene e dashur
E dashur gjyshe,qdo dit e ndjej mungesen tende,malli per ty me kaplon qdo dit,qdoher kur shkoj ne shtepi kur e shoh qe nuk je aty syt me mbushen lot.Ndonjeher ulesha dhe mendoja:Ah si te ishte pran meje,te mi perkdhelte floket,me ka marr malli ta shoh vet...
Autori: Naim Frasheri · Lloji: Hartim · Tema: "Atdheu im".
-Atdheu eshte dashuria me e madhe per ne.Kur njeriu eshte larg atdheut dhe eshte i vetem gjithqka eshte ndryshe,nuk e din se c'te mungon e c'te duhet.Te jesh larg atdheut nuk ehste me sikur sic ishte ne vendelindje,na merr malli per shoket,miqet dhe gjith...
Autori: Idk · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Shoqja e ngushte
Te flasesh per ty eshte mbrekulli por te flasesh per budalliqet tona eshte FANTASTIKE.Do te doja te vleresoja per keto 7vite me ke mbeshtetur ne ditet me te veshtira te jetes time ku mendoja se do isha e vetmuar dhe do rrija vetem si peshku pa uji.Por jo ...




Komentet e fundit!

Emri: hhhh
Email: dardan-11@outlook.com
Komenti: VTF

Emri: Kiki
Email: kiki@gmail.com
Komenti: Pse ky komentuesi që thotë bravo e ka njëlloj emailin me emailin tënd? Mos komento vetë

Emri: une
Email: dani.damiano@gmail.com
Komenti: braaavo/



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com