Data e postimit: 2012-10-03 07:49:00
Lexime: 23281
Natyra
Autori: Ela
Lloji: Ese argumentuese
Tema: Natyra
Shkolla: Udha e shkronjave
Klasa: 7b
Qyteti: Laç
E-mail: Email eshte i fshehur!


Natyra eshte nje vend i mrekullueshem.une e dua shume natyren

Vepra te ngjashme
Autori: ronaa · Lloji: Ese argumentuese · Tema: flitet per nje det
kam deshir ta gjejj kete liber sa me shpejttt perrall valeve te jetes
Autori: Arta Lleshi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Shoqja ime
O shushke , shiko une e di qe do thuash cdo kjo shushka qe me dergon nje mesazh te gjate .. pika pare te luten mos fillo te mallengjehesh se s'ka lezet.. E dyta te dua shume... E din ? Shiko pak 8 vite .. pak apo jo?? psikologet thojne qe kur nje miqesi k...
Autori: Eda · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Nje vend kaq i afert nga femijeria e larget
E ku ka me bukur se te jesh femije.Te mos dish cfar esht ironi apo te mos e kuptosh nese te shkelen me kembe ti thjesht do te perjetosh ato castet e lumtura.Ndoshta ty te keshillojn ose te shajne se je ber zhul po ty nuk te intereson se ke koh te lahesh.Ã...
Autori: ina · Lloji: Ese argumentuese · Tema: deshtim nuk do te thote te rrezohesh po te rrefuzosh te ngrihesh ♥
ESEJA: ARGUMENTUESE –BINDESE ♫♫♫♫ …^_^ ►Shpesh jeta na sjell trishtim ,merzitje dhe humbje por nga ana tjeter na sjell lumturi, gezim dhe fitore.Ndonjehere na ndodh te rrezohemi ne jete pas nje gabimi apo pas dickaje te bere pa menduar.A ...
Autori: Barhyli. · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Jete e pa merituar dhe e pa llogaritur nga i Plotefuqishmi.
Ju faleminderit qe na krijoni mundesine qe te shkruajme ato ngjarje pesha e ndodhjes se te cilave rendon akoma mbi qenien tone dhe eshte rrenjosur aq thelle ne ndergjegjen tone sa qe akoma edhe sote pas afer 25 vjetesh here pas here na trondit kur i kujto...
Autori: Benard Sula · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Dashuria
Celsi universal per te gjitha dyert e jetes njerezore eshte nje dhe i vetem Dashuria.Emocioni me dinamik qe njeriu mund te jetoje. Elementi me thelbesor i qenies njerezore. Kjo ndjenje e fuqishme e zjarrte e paster qe deperton zemren duke na rrembuer tru...
Autori: Linda · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Perse na sherben libri
Libri eshte nje nga psurite me te qmuara ne jete ,per ate qe e meson por dhe anasjelltas .Tani libri peer ata qe s'e mesojne eshte nje miister qe duhet njohur Sigurisht ... Un librin e quaj ''Plotesimin E figures Te Nje individi'' Duke Mesuar Librin mund...
Autori: xhesika mersinllari · Lloji: Ese argumentuese · Tema: I vote for myself ...
ESE Reflexion: Ich für sich selbst zu stimmen ... Wir leben in einem Land, das in der Entwicklung und die größte Herausforderung für unser Land entwickelt sich schnell zu einem entwickelten Land ist . Bescheinigt, dass zur Erreichung dieses Status mu...
Autori: Orgita · Lloji: Ese argumentuese · Tema: "Sikur nje nga udheheqesit tane te fliste njesoj si Skenderbeu"
Kush nga ne nuk do të donte që të ketë një udhëheqes i cili të quhet i denjë teksa udhëheq me dinjitet popullin e tij.I denjë sepse një person i zgjuar e me dije ,që di të drejtoj me diplomaci vendin ,që është një politikan i zoti dhe...
Autori: Anonim · Lloji: Ese argumentuese · Tema: I semuri per mend
Vepra e Molierit eshte mjaft aktuale edhe ne ditet e sotme. Fenomeni i mjekeve te cilet jane mjaft te mire ne oratori dhe jo aq shume ne praktik ndeshet shpeshedhe ne kohen tone. Ne kohen gjate te ciles vepra eshte shkruar sigurisht qemartesat e detyruar...
Autori: Ariel bici · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Jeta e meparshme
Qe ne kohet e para,femra konsiderohej gjithmone ne thundren e mashkullit.Kjo per arsye se ishte shoqeria dhe shume faktore te tjere qe e kishin ndare femren nga mashkulli duke e lene ate pas ne cdo gje si psh femra ishte e detyruar te mos te kerkonte te d...
Autori: VALERJANA TAFOSHI · Lloji: Ese argumentuese · Tema: dita e mesuesit
Te nderuar e te respektuar,mesuesit tone gezuar 7 marsin diten tuaj.Ne kete dite ne ju nderojme juve per punen dhe kontributin tuaj te madh qe keni dhene,jepni e do te jepni, per mesimin e gjuhes sone te paster shqipe te asaj gjuhe qe na lane amanet te pa...
Autori: Anxhela Stafa · Lloji: Ese argumentuese · Tema: vdekja dhe perjetesia
‘’ Jeta eshte e shkurter, ndaj bej mire te gjesh mire’’- thote populli qe lidhet pikerisht me vdekjen, miresine dhe perjetesine. Askujt nuk I kushton asgje te bej dicka te mire ne jete per veten dhe njerzit qe e rrethojne.Perkundrazi e ben ate nj...
Autori: Kris Hasa · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Koncept personal për botën e politikës
Njerëzimi që prej fillimit te kohërave ka krijuar ato që kanë sjelle fatkeqësite e tij më të mëdha. Janë bërë te flaktë pas asaj që kanë krijuar, pa menduar se si do te perfundonte. Jemi po aq te ndryshëm sa dhe te ngjashëm. E kemi sulmua...




Komentet e fundit!

Emri: skz
Email: skz@gmail.com
Komenti:

Emri: lea
Email: lea@hotmail.com
Komenti: e ke knaq

Emri: katnari
Email: katnari@yahoo.com
Komenti: hahahahaha :P :v ca jan kto shpisfsira ti me ba ese per natyren ti moj

Emri: eli
Email: eli.eli@hotmail.com
Komenti: hahahha ja ke fut kot plako

Emri: Blabla
Email: Blabla@hotmail.com
Komenti: Vetem ese nuk mund te quhet kjo...Mesoni nje here cfare eshte eseja dhe pastaj ejani dhe publikojini ketu! Vet lloji i kesaj eseje eshte argumentuese...nuk mund te argumentosh me nji fjali ..per te shkruar nje ese argumentuese ne gjuhen shqipe nuk duhet te mjaftojne as tre flete...

Emri: Baby girl
Email: Baby@hotmail.com
Komenti: Hahaha sa mendova se esht nje ese e bukur dhe kur e pash kaq te shkurt thash me vete mos me eshte prishur telefoni im 😂😂

Emri: erkaa
Email: elvanagjata@hotmail.com
Komenti: Sa te bukura

Emri: silda
Email: sildabeshello@gmail.com
Komenti: ja paske fut kot bishe

Emri: nita
Email: nita@live.com
Komenti: shum interesant

Emri: lala
Email: altinbulla@hotmail.comaltin1
Komenti:


Emri: hahahaa
Email: haa@yahoo.com
Komenti: O Zot sa idjote Po ese e ke kte moj hahha

Emri: defrg
Email: defrg@yahoo.com
Komenti: ahhahaha

Emri: lila
Email: lila_lila@postribe.com
Komenti: lila lila lila lila

Emri: No Name
Email: noname@yahoo.com
Komenti: He me mos u tall ti ... seriozisht e pate?? -_-

Emri: joana
Email: joanalame@rocketmail.com
Komenti: oo injorante

Emri: mimoza
Email: mimoza@hotmail.com
Komenti: budallaqe je s mund te thuash qe natyra eshte e rendesishme per njeriun

Emri: ada
Email: ada.pjetri@hotmail.com
Komenti: Bravo Ela por s'mjafton te thuash; Natyra eshte nje vend i mrekullueshem.une e dua shume natyren, dhe kjo te te quhet ese. Duhet te shkruash disa rrjeshta te quhet e tille.



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com