Data e postimit: 2012-07-10 07:07:42
Lexime: 20594
Permbledhje e tregimit “Ne fshat” e Gi de Mopasan
Autori: Autori eshte i fshehur!
Lloji: Tregim
Tema: Ne fshat
Shkolla: Edith Durham
Klasa: 9
Qyteti: Tirane
E-mail: Email eshte i fshehur!


Kjo ngjarje zhvillohet prane dy shtepizave te vendosura ne kembet e nje kodre me ujra termale. Brenda dy shtepizave jetonin dy familje, ajo e Tuvakeve dhe e Vanineve. Secili prej tyre kishte nga kater femije. Ata shkonin shume mire me njeri-tjetrin, madje hera-heres edhe i ngaterronin femijet e tyre. Problemi qendronte se ata kishin nje jete te mjerueshme e te varfer ku ezi shtynin dreken. Por nje pasdite gushti papritur perpara shtepive zbriti nje karroce me nje cift te rinj. Gruaja e entuziasmuar ju afrua femijes me te vogel te familjes, Sharlit dhe e puthi me nje fryme. Per shume dite me radhe cifti vinte cdo dite dhe sillte shume embelsira e para. Nje mengjes sapo arriten burri Henri dhe gruaja zbriten te dy nga karroca e hyne ne shtepine e Tuvakeve.
Cifti De Hubjere u beri nje propozim Tuvakeve duke u dhene nje shume mujore parash ne kembim te Sharlit te vogel. Por gruaja fshatare gjithe vendosmeri nuk pranoi. E trishtuar gruaja De Hubjere hyri ne shtepine e Vanineve. Familja e nxituar dhane me te voglin e familjes ne kembim te nje shume parash. Kishin kaluar disa dite dhe gruaja e Vanineve filloi te ndihej ne faj dhe pendim. Te gjithe komshinjte filluan ta gjykonin per veprimin e nxituar e keshtu linden edhe mosmarreveshjet e para.
Kishin kaluar njezet vjet kur nje mengjes e njejta karroce qe kishte zbritur dikur erdhi perseri, por kesaj here ne karroce ishte nje djale i pasur me nje plake me floke te zbardhura. Gruaja e Vanineve e njohu menjehere Zhanin dikur te vogel. Per te u shtrua nje darke e nga ana tjeter Sharli shikonte gjithe lakm. Ai filloi te qortonte ne menyre te padrejte prinderit e tij sepse nuk e kishin lene te behej i pasur me familjen De Hubjere. Prinderit qanin ne heshtje duke pare me dhimbje gjakun e tyre, djalin e tyre mosmirenjohes.

Vepra te ngjashme
Autori: sejhan shaban · Lloji: Tregim · Tema: jeta ka sekretet e saja
deshironi te dini gje per jeten?epo jeta te dashur femije ka disa sekrete.deshironi te dini sekretin e muzikes qe eshte muzikaliteti?dhe ta dini se cdo njeri ka me afer vdekjen sepse jeta eshte shume e shkurter.cdo njeri ka bere gabime dhe sakrivica meshi...
Autori: Albiona Muriqi · Lloji: Tregim · Tema: nena
A ka gje me te bukur se te rrethohesh nga familja ! Dashuria me e madhe rritet kur ti je prane familjes,kur ti qesh,kur ti qan me ata.Ndoshta ti nuk e vren por ata gjithmone mundohen qe te mbrojne, e te shpetojne,e megjithese ti e perserit nje gabim at...
Autori: Rina Cakrani · Lloji: Tregim · Tema: familja
Andrea pa orën.Ishte gati ora shtatë.Një natë tjetër pa gjumë.S’kishte mundur të mbyllte sy gjithë natën,për shkak të ngjarjeve që ndodhnin në mënyre te herepasershme ne ‘shtepine e tij’.Sa here qe e motra i lutej te kthehej e te kalo...
Autori: Elda J. Pere · Lloji: Tregim · Tema: Jeta e vdekur
27 Nentor 1999. Nate. Pak minuta para se akrepi te shenoje 00:00. FIllimi I nje dite te re. Ose… Djaloshi kishte rene gjume disa ore perpara, ndersa prinderit po behen gati per te fjetur. Deri tani po flisnin per te ardhmen e djalit, se si mund te luft...
Autori: blerta haziri · Lloji: Tregim · Tema: vetmija
Historia ja fillon ne nje pylle te lashte . Nje grua e lind nje vajze te bukur ,ajo vendosi ta le vajzen ne pylle sepse burri i saj e deshironte nje djale.Burri i tha nese lind vajze do ta vras me duart e mija .Nena nuk duroj qe vajza e saj te vdes dhe...
Autori: Na da · Lloji: Tregim · Tema: te dua
ska asgje me te madhe se dashuria sepse ajo triumfon mbi te gjitha .ishin dy te dashuruar nala dhe teo te cilet e donin shume njeri tjetrin.kane kaluar shume mire me njeri tjetrin dhe kane rene ne dashuri qe nga hera e pare qe jan takuar me njeri tjetrin....
Autori: Yllka Rama · Lloji: Tregim · Tema: Bibloteka
-Sot,rruga me dukej me e gjate sikur asnjeher me pare,isha me gazmore dhe ndjehesha me mir.Duke ecur era ledhatonte floket e mia,rrezet e diellit shkelqenin dhe ngrohnin mendjen time.-Ah sa dite e bukur qe ishte. Vazhdova rrugen,dhe duke ecur rastisa ne ...
Autori: Erimelda Karaj · Lloji: Tregim · Tema: Aventure
Xhoni dhe Xhorxhi dy vellezer te nje familje, degjuan ne televizor per nje udhetim te cuditshem ne shkretetire. Reklama prezantohej nga miku i tyre me i mire, Arditi. Menjehere pa hezituar vendosen ta telefononin duke qene se cmimi ishte shume i arsyeshem...
Autori: Anonim · Lloji: Tregim · Tema: Aventure
Ata ishin kater shoke, Johanes, Bulk, Sonia dhe Prejla. Te lodhur nga jeta e perditshme, stresi I zakonshem, nisen per nje ekspedite ne natyren e eger. Kaluan shume peripeci gjate rruges. Ju shpuan gomat gjate rruges per ne El Salvador (pyll ne Ameriken...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Tregim · Tema: Natë e frikshme
Prindërit e mi shkuan në Tiranë për një vizitë.Unë do qëndroja me vëllain e madh. U gëzova shumë.Mund ta kaloja kohën duke luajtur bashkë me të,pa u shqetesuar për asgjë.Por vetëm një orë më vonë vellain e thërrasin shokët.Ai d...
Autori: valentina · Lloji: Tregim · Tema: agimi i vogel
na isht e nje her nje djalush dhe ai u quajt agim. nje dit agimi u nis per ne shkoll rrugus i dolen disa djem qe ishin rrugaqa e more agimin e rahen dhe agimi niste te qaj ja si qante agimi ëëë
Autori: Xhilda · Lloji: Tregim · Tema: dashuria...
Ajo ishte studente arkitekture ndersa ai ishte student mjeksie. Ata u takuan me njeri-tjetrin ne stacionin e autobusit ku po prisnin te dy per te ikur ne shtepite e tyre. Ajo kishte qene tek motra, ai tek nje shok. Pothuajse cdo dite shkonin tek i nje...
Autori: hani alija · Lloji: Tregim · Tema: dhelpra dhe dallendyshja
nje dite nje dhelper duke mdenjur pa nje dallendyshe me nje cope buk ne goj. Dhelpra u afrua afer dallendyshes .dhelpra donte tia mirrte buken dhe te ikte.dhelpra i tha dallendyshes do te kendosh. dallendyshja tha: pse te kendoj? dhelpra u pergjigj:te sh...
Autori: Dena · Lloji: Tregim · Tema: Jeto me pastertine e shpirtit
A ka dite kur ndiheni as e lumtur as e trishtuar? A ka momente jeni me e lumtura ne bote? A ka caste kur ju duket sikur bota bie mbi ju ? A ka raste kur mbesni e zhgenjyer nga dikush apo dicka? A ka momente ku beheni xheloze ndaj dikujt? A...




Komentet e fundit!

Emri: leon
Email: leonkajolli@outlook.com
Komenti: hahahhahha

Emri: klea
Email: klea@gmail.com
Komenti:

Emri: Ana
Email: ana@yahoo.com
Komenti:

Emri: ela
Email: ela.1@gmail.com
Komenti:

Emri: weg
Email: dg@yahoo.com
Komenti: efg

Emri: kritikusi
Email: kritikusi@yahoo.com
Komenti: ke mundesi qe ta permbledhesh me shkurt duke hequr mbiemrat

Emri: fitore berisha
Email: fitore_berisha@live.com
Komenti: sa mosmirnjohes vet e ke ber interesante

Emri: Geraldo
Email: geraldodj2@gmail.com
Komenti: flm qe me zgjidhet deyrat

Emri: hg
Email: gh@gmail.com
Komenti:

Emri: fatlinda
Email: ardi-linda@hotmail.com
Komenti:



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com