Data e postimit: 2012-07-10 06:59:43
Lexime: 10763
Permbledhje e tregimit “Ne fshat” e Gi de Mopasan
Autori: Autori eshte i fshehur!
Lloji: Tregim
Tema: Ne fshat
Shkolla: Edith Durham
Klasa: 9
Qyteti: Tirane
E-mail: Email eshte i fshehur!


Ne dy shtepiza ne kembet e nje kodre jetonin dy familje fshatare. Cdo familje kishte kater vocerrake. Te gjithe hanin te njejten supe, luanin ne te njejten balte, rriteshin bashke. Nje dite ne pragun e oborrit u shfaq nje karroce fisnike, nga e cila zbriti nje grua fisnike dhe e pasur. Ajo filloi te luante dhe defrehej me femijet si te ishte vete nje e tille. Karroca fisnike shfaqej cdo dite dhe gruaja gjithashtu. Ajo i falte femijeve dashurine e saj, por jo vetem. Cdo dite i mbushte me karamele dhe embelsira.
Familja de Hybjer, gruaja fisnike dhe burri i saj, vendosen te adoptonin Sharlin, vocerrakun e Tuvakeve. Nese Sharli do te behej djali i tyre, atehere ai fitonte trashegimine ndersa prinderit aktual do te merrnin nje page mujore prej njeqind franga, por ata nuk mund te pranonin te shisnin djalin e tyre. Zonja de Hubjer u largua e zhgenjyer, por ne pragun e portes pa vocerrakun e Vanileve.
Ajo kerkonte me cdo kusht te biresonte nje femije, dhe kete here kerkonte ate te Vanileve, te cilet ishin lakmitare. Ndryshe nga Tuvaket ata pranuan t’ua jepnin djalin de Hybjereve, madje kerkuan edhe me teper. Vanilet u treguan mendjelehte dhe lakmitar dhe per kete arsye Tuvaket i perbuznin. Marredheniet e dy familjeve u prishen. Sharli u rrit dhe pas njezete vjetesh ne pragun e deres u shfaq perseri nje karroce fisnike prej te ciles zbriti nje djale i pashem, i veshur mire, i cii shoqerohej nga nje grua e moshuar. Ishte Zhani, djali i Vanileve. Ai krenohej dhe llastohej ne rrobat e tij te reja dhe luksoze, ndersa Sharli e veshtronte xheloz dhe i mbushur me urrejtje. Nuk ndihej krenar per jeten qe bente, apo per vendimet qe kishte marre familja e tij, do te kishte preferuar te vdiste dhe kete ua tha qarte prinderve te tij. Nuk mund te qendronte me aty, ku ndihej i poshteruar, ndaj u largua, per te mos u kthyer me kurre.

Vepra te ngjashme
Autori: Lum Hamiti · Lloji: Tregim · Tema: skamja
I VETMUARI Në rrugët historike të Prishtinës shtrihej i vetmuari. I leckosur dhe nën mendime ngrohte duartë e ngrira nga ftohtësija e dimrit, faqet iu kishin zbehur, dhe shpresat iu kishin shuar, këmbët e zbathura shkonin...
Autori: Jozef Roni · Lloji: Tregim · Tema: Humbja e luanve
papritmas nje frik pushtoi qdo gje te gjalle perreth.Kafshet,duke u dridhur,zhdukeshin nga mundnin.Pese luae po zbrisnin ne lume per te pire uje.Perreth s`kishte mbetur asgje e gjalle.Te gjithankafshet ishin zhdukur.Dy prej luaneve kishin rreth e perqar q...
Autori: Bleona Gjinovci · Lloji: Tregim · Tema: Dituria
Sot mora nje liber ta lexoja. Prane meje erdhi dhe motra ime e vogel tri vjeqare qe mbante nje liber ne dore. Kur une mbarova nje faqe dhe kalova ne faqen tjeter, ajo me shikoi mua dhe shfletoi edhe ajo te dukes sikur po lexonte. Une lexoja proza ndersa a...
Autori: Goca Sexy · Lloji: Tregim · Tema: Viti i Ri
Viti i Ri.... Kur shoh pemen plot me ngjyra,me zgjon mrekulli,ndjenja te lumtura,te dashura....Me kthen pas...ne femijerine time...kur prisja me padurim babagjyshin e vitit te ri te me sillte dhuratat...mezi prisja mengjesin e 1 Janarit te vitit te ri pe...
Autori: Rinea · Lloji: Tregim · Tema: Termeti
U zgjova ne mengjes si nje dite normale,shiqova nga dritarja qe jashte ishte shum ftohte dhe binte shi.Pyeta mamin se çka ka ndodhur ajo e deshpruar mu pergjigj se ishte bere nje termet ne Turki-Siri , une shume e merzitur ,kur degjova mamin duke thene ...
Autori: Medina · Lloji: Tregim · Tema: plaku dhe deti
Ne këtë roman bëhet fjal per një plak që do të zë një peshkë të madhë që do ta mbroj nga peshkaqenët.Një dit ishte ne shtepi dhe shikonte detin dhe ai do që të niset menjëherë dhe u nis ai qendroi dit e net ne bark ne mes te detit per ta...
Autori: Anonim · Lloji: Tregim · Tema: Ne fshat
Ne nje fshat te larget e po aq te bukur te Frances, ndodheshin dy shtepi, njera prane tjetres. Ketu jetonin dy familje, Tuvaket e Valinet te cilet ishin aq te afert ne njera-tjetren sa nuk dallonin dot as femijet e njerit nga te tjeret (secila nga familje...
Autori: Rea Rika · Lloji: Tregim · Tema: ne kerkim te detyrave te mia
NE DITEN E PARE TE SHKOLLES NE SHKOLLE TE MESME GJERAT NUK ISHIN DHE AQ EMOCIONUESE SIC E DINI DITA E PARE AMBJENT I RI MESUESE TE REJA PRA GJITHCA E RE MADJE EDHE ROBAT E TRUPIT MUNT TA IMAGJINONI SE SI NDIHESH KUR JE VETEM PA SHOQEN KJO ME NDODHI MUA IS...
Autori: Anonim · Lloji: Tregim · Tema: Ne fshat
Dy shtepizat e fshatareve ndodheshin ne kembet e nje kodre prane nje qyteti me ujera termale. Aty jetonin dy familje Tuvaket dhe Valinet. Secila kishte nga kater femije. Qene familje te varfera e mundoheshin shume per te siguruar ushqimin, i cili jo pak ...
Autori: Fisnik.Mulaj · Lloji: Tregim · Tema: jeta ndit te sotit
Jeta e sotit vertet o shum e veshtir por cdo kush duhet te gjej forcen qe te qohesh pram ne kembe sepse nese rrxohesh kurr sduhet ndaluar se jeta ka plot prova e plot sprova qe duhet ti kalosh ski nevoj te shikosh askend se secili nket ...
Autori: hani alija · Lloji: Tregim · Tema: dhelpra dhe dallendyshja
nje dite nje dhelper duke mdenjur pa nje dallendyshe me nje cope buk ne goj. Dhelpra u afrua afer dallendyshes .dhelpra donte tia mirrte buken dhe te ikte.dhelpra i tha dallendyshes do te kendosh. dallendyshja tha: pse te kendoj? dhelpra u pergjigj:te sh...
Autori: Xhilda · Lloji: Tregim · Tema: dashuria...
Ajo ishte studente arkitekture ndersa ai ishte student mjeksie. Ata u takuan me njeri-tjetrin ne stacionin e autobusit ku po prisnin te dy per te ikur ne shtepite e tyre. Ajo kishte qene tek motra, ai tek nje shok. Pothuajse cdo dite shkonin tek i nje...
Autori: Elda J. Pere · Lloji: Tregim · Tema: Fantastik (dicka ndrysh (anglisht nga une))
MOUNT EVEREST O nce upon a time, there was a little boy from Oakland, California. His name was Taylor and he was 7 years old. Taylor always wanted to become a mountain climber. He thought that it was a very, very interesting profession because of the sn...
Autori: Endrit Alushani · Lloji: Tregim · Tema: Talenti Jon
Në këtë trgim bëhet fjal për dy djem qe donin ta ndertonin një Shtëpi. Ata për qdo mëngjes punonin e sndalonin der në mbrëmbje , kur një nat e von zurë te flisnin the vendosen qe të ndertojn një shtëpi më te bukur se që e kishin.Kur te ...




Komentet e fundit!

Emri: arlinda
Email: vera_kolgeci@hotmail.com
Komenti: Mua me ka pelqyer shum ky tregim oh sa komm kesh e sa kom kajt per ketee tregim

Emri: arlinda
Email: vera_kolgeci@hotmail.com
Komenti: Mua me ka pelqyer shum ky tregim oh sa komm kesh e sa kom kajt per ketee tregim



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com