Data e postimit: 2015-03-11 17:28:50
Lexime: 10650
perse zgjidhjet ne jete me takojne mua dhe askujt tjeter
Autori: [FG]
Lloji: Ese argumentuese bindese
Tema: Perse zgjidhjet ne jete me takojne mua dhe askujt tjeter
Shkolla: HASAN VOGLI
Klasa: 8A
Qyteti: TIRANE
E-mail: Email eshte i fshehur!


Jeta eshte e mbushur.plot te.papritura, gjera qe ne nuk duam te ndodhim apo gjera te bukura. Pavaresisht situates qe mund te jete, zgjedhjet dhe vendimet ne jete me takojne mua. Mua sepse eshte jeta ime

[PARAGRAFI 2]
Jam krijuar te kem gjerat e mija, veshjet,librat,kepucet shkurt te kem jeten time. Nuk jam e varur nga askush por as e pavarur nuk jam. Kam prinderit dhe familjen qe me mbeshtesin. Vertete i marr vendimet vete,por nuk do me pelqente qe dikush te nderhynte ne zgjidhjet e mija.

[PARAGRAFI 3]
ndoshta, ndonjehere diku dikur me dike do mund te marr zgjidhje te gabuara apo te pamenduara mire. Edhe?? Pasojat do t'i perballoja vete. Eshte jeta ime. Do t'ia dal vete edhe nese gjith bota eshte kunder!

[PARAGRAFI 4]
DUA, qe kur te arrij objektivat e mija, te kujtoj me nostalgji veten, dhe te them: JA DOLA! Zgjedhja dhe vendimi im me sollen ketu ku jam sot. i bera une ato zgjedhje, e pata boten kunder, por une e bera timen, ia dola te bind te tjeret se zgjidhjet ne jete i marr dhe i gjej vete.

Vepra te ngjashme
Autori: Lauresa · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Motra ime
Motra Ime Jetoja pa shpresa dikur e lenduar deri sa nuk kisha nje moter e vetmuar nuk kisha te kush te meshtetemm tek nje shoqe e cila qesh me lotet e mij A por ti erdhe Moter.Diten kur ti linde binte shii .Nuk po binte shii por ishinn lotet e mi nga ge...
Autori: Danjela Muja · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Bullizmi
BULLIZMI Jeta eshte nje stazh i mrekullueshem me te mira dhe disavantazhe qe i japin botekuptim misionar egos tone universale. Ne nisjen e ketij stazhi gjendemi para nje porte te madhe qe hapet per ne dhe duket sikur nje vizion i gjate na pret Ne kete ...
Autori: Rejhana Bashmili · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: paragjykimi
Po ecja ne rere dhe ne nje nga sheminjte e vegjel buze detit ishte ulur nje vajze bjonde me syte blute tethelle si te qiellit te kesaj dite te kthjellet.Rrinte e vetmuar e duke pare detin,qiellin dhe diellin e me to ngushellonte veten.Ajo kishte veshur nj...
Autori: Gresa Zymeri · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Shëtija
Erdhi mëngjesi i së shtunës . Në këtë ditë vere gjithë natyra binte erë freskie, jeta kudo shkëlqente.Muzika buqiste në çdo zemër , dhe në të rejat kënga rridhte vetvetiu . Gëzimi i madh...
Autori: Rejhana Bashmili · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: paragjykimi
Po ecja ne rere dhe ne nje nga sheminjte e vegjel buze detit ishte ulur nje vajze bjonde me syte blute tethelle si te qiellit te kesaj dite te kthjellet.Rrinte e vetmuar e duke pare detin,qiellin dhe diellin e me to ngushellonte veten.Ajo kishte veshur nj...
Autori: enis mumajesi · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Më e mira per te gjithe
Ne në lagje jemi 26 djem.Kishim bërë plan te dilnim si grup.E kishim lënë takimin tek stacioni i autobusit ne oren 8 fiks.Të gjithë erdhëm atje por na doli një problem.Ne nuk e menduam se ku do te shkonim.10 djem thoshin te shkojmë tek liqeni ar...
Autori: Aleksandr · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Zgjedhjet per deputet
Teksti: Jemi sot ketu, 100 vjet pas shpalljes se pavaresise. Deshira e te pareve tane per nje shtet te unifikuar dhe te lire, konsiderohet e realizuar. Por jo! Shqiptaret nuk jane aspak te lire, une nuk e ndiej veten te tille. Doni ta dini pse-ne? Sepse...
Autori: Klarita Doci · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Skandalet e te famshmeve
Ditet e sotme njerezit shohin foto dhe video skanaloze te te famshmeve.Cdokush do te dije me shume rreth kengetarit apo kengetares,aktorit apo aktores se tij te preferuar.Por,problem eshte se shpesh here mediat i ekzagjerojne faktet.Ata I shprehin mendime...
Autori: Eliza Goga · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: ''Mendo globalisht dhe vepro lokalisht''
Nje natyre e gjelber,me lule e peme.Aja vlen te shkaterrohet,a ja vlen te jetojme ne nje siperfaqe te veshur ne zi??!Sigurisht qe jo,sepse ne qe zoti na dha jete duhet t'i jemi atij mirenjohes dhe natyres se tij qe na jep fryme.Por gjithandej ka njerez qe...
Autori: Enki · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Jeta
Jetojme ne nje bote ku asgje nuk eshte ashtu sic duhet . Ne nje bote ku te gjithe preferojme se pari te degjojme nje genjeshter pasi ajo na ngushellon shpirtin sesa nje te vertet e cila per momentin mund te ma merzis , ama pritja eshte ajo cka te vret der...
Autori: Liridona Isufaj · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Miqët
Miqtë luajnë një rol të rëndësishëm në jetën e një personi. Ata inkurajojnë kur njëri është i trishtuar, ata argëtojnë kur dikush është i vetmuar, dhe ata dëgjojnë kur dikush ka probleme. Nuk janë të varieteteve të miqve: bashkë-pu...
Autori: ina · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Eqrem Cabej nje nga gjuhetaret me te medhenj shqiptare dhe nje nga njerezit me te rendesishem te kultures shqipetare
Eqrem Cabej ishte nje nga figurat me te shquara te shkences dhe kultures shqipetare. Ai ne veprat e tij mbreslenese percjell mesazhe, domethenie, kulture , letersi etj. Disa nga keto vepra jane:"Diana dhe Zana" "Elemente te literatures dhe gjuhes shqipe"...
Autori: Emili Capi · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Duaji te gjithe, besoji vetem disave, askujt mos i bej keq!
Kurre mos duaj shume! Sa me shume te duash, aq me shume do te lendohesh. Mos i jep llogari askujt! Eshte jeta jote dhe e vendos VETEM TI c`ben me te. Mos urre askend! Shikoja anet e mira. Sado i keq te jete njeriu ai e ka gjithmone dicka pozitive. Ose ...
Autori: Iljas Pemaj · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Hapsira
Jane dy gjera shume te ndryshme nga njera-tjetra. Por ne nje fare menyre neqoftese hyn me ne brendesi do te shohesh qe eshte nje lidhje midis tyre. Por nuk dua te dal ketu,dua te them se disa mistere te pazgjidhura ne kete bote nuk mund te zgjidhen sepse ...




Komentet e fundit!

Emri: ana
Email: ana@hotmail.com
Komenti: je lodhur kot 100%

Emri: elsa
Email: elsa-elsa@hotmail.com
Komenti: e bukur por nuk je futur taman ne teme... Gjithsesi bravo e dashur.

Emri: Shum bukur
Email: Halime32@hotmail.com
Komenti: Yll fare

Emri: deivi
Email: deivinika@yahoo.com
Komenti: shume e bukur

Emri: hasan
Email: hasan@hotmail.com
Komenti: je si zemer

Emri: ancj
Email: jjn@gmial.com
Komenti: si eshte kjo sikur ja kan fut dhe ja bo posht e lart posht e lart ( oh oh oh e shum ma fut )

Emri: estelina myka
Email: inas@gmail.com
Komenti: jam sh dak.. bravo me pelqee

Emri: ska renci
Email: xhajaaj@hotmail.com
Komenti: uuuuuu besoj se me njeff se kush jam shpirtii !!!!!!!!!1

Emri: ska renci
Email: xhajaaj@hotmail.com
Komenti: uuuuuu besoj se me njeff se kush jam shpirtii !!!!!!!!!1

Emri: klea
Email: aidadroboniku@yahoo.com
Komenti: Teme e bukur por ndoshta do pak me shume perpunim


Emri: olta
Email: olta@hotmail.com
Komenti: teme e bukur dhe frymezuese.

Emri: Ester
Email: estercelepija@gmail.com
Komenti: shum e bukur dhe frymezuese

Emri: dfdf
Email: dffdfdfdfd@hotmail.com
Komenti:

Emri: gabrirla
Email: gabriela@hotmail.com
Komenti: shume e bukur e qarte dhe plot vlera

Emri: misterjozja
Email: misterjozja@yahoo.gr
Komenti: shume e bukur dicka e thjeshte dhe e lezetshme

Emri: lui
Email: lui@hotmail.com
Komenti: shi shi fjorna besoj se nuk e ke hedhur ti apo jo e ka hedhur jenni

Emri: ermal
Email: ermal 19@hotmail.com
Komenti: shume e bukur kjo ama kur e mori vesh mesuesja qe e kam kopjuar........

Emri: aqife
Email: aqife12@yahoo.com
Komenti: Shum i bukur kjo



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com