Data e postimit: 2012-07-10 06:45:59
Lexime: 36325
Shkruajme per veten (Shkrim autobiografik)
Autori: Autori eshte i fshehur!
Lloji: Pershkrim
Tema: Vetvetja
Shkolla: Edith Durham
Klasa: 9
Qyteti: Tirane
E-mail: Email eshte i fshehur!


1. Si me shikojne prinderit e mi.
Gjate gjithe jetes sime kam pasur nje lidhje shume te afert me prinderit e mi. Me kane qendruar prane qe nga dita kur kam lindur e deri ne ditet e sotme. Si me shikojne ata? Mendoj se me shikojne ashtu si kane dashur gjithnje ta bejne kete gje. E them kete sepse gjithe keto vite jam rritur e ushqyer me keshillat e tyre e mendoj se cilesite e mia sot jane fryt i asaj pune te pandalshme te atyre dy njerezve. Ata me shohin si nje vajze te edukuar sepse vete me kane mesuar te njoh limitet e menyren se si duhet te sillem me njerez te ndryshem. Tek une shohin nje njeri optimist sepse gjithnje e shoh boten ne pjesen e mire te saj edhe pse mund te kete mbetur shume pak shprese. Me kane ushqyer gjithnje tolerencen dhe sigurine te vetja e prandaj sot nuk dua t’ia di se c’thone te tjeret sepse ne mendjen time e kam te ngulitur se c’duhet te bej. Gjithsesi, ashtu si cdo prind, edhe te mite me shohin e do te me shohin perhere si krijesen e tyre te vogel dhe i kuptoj. Ajo qe dua me shume eshte qe ata te ndihen krenare per mua e mendoj se deri tani e kam arritur e nuk do te ndaloj derisa te formoj vajzen e tyre te endrrave sepse ata dy njerez e meritojne.
2. Si me shikojne miqet e mi dhe shoket.
Une kam shume shoke, por jane te paket ata qe kane vleresimin tim te plote. Mendoj se ata me shohin si nje njeri te ngjashem me qenien e tyre te brendshme. Shoket shohin tek une nje njeri te sigurt te vetja e qe eshte veshtire ti nderrosh mendimin, nje njeri te besueshem dhe optimist. Keto mendoj se i tregoj ne castet kur i inkurajoj te bejne nje zgjedhje te duhur e kur gjithcka flitet mes nesh, mbetet aty e nuk leviz. Nje pjese e tyre shohin tek une nje njeri inteligjent e me logjike, kryesishte kur behet fjale per mesimet. Une jam e lumtur qe miqte e mi te afert e kane kuptuar ate qe une dua te krijoj te vetja, nje njeri te vendosur e inteligjent. Per ate qe mendojne te tjeret nuk e marr shume parasysh.

Vepra te ngjashme
Autori: Arlinda Duraku · Lloji: Pershkrim · Tema: Lodrat .Rendesia e lodrave
Lodrat jane disa objekte qe e bejne jeten sa me argetuese . Nese ti luan nuk do te thote qe nuk ke bere asgje ,por ne te vertete eshte dicka me shume vlere . Argetimi ne jete eshte nje nder gjerat me kryesore, nese ti nuk luan ti do te jesh shume serioz p...
Autori: Ada Celcima · Lloji: Pershkrim · Tema: Sa bukur ne fshat!
Nje fllad i lehte me shpupuriti floket.Ishte era e lehte e lendines ku bari sapo kishte jeshiluar arat,luledelet dhe manushaqet sapo kishin celur dhe hapur syte.Fshati gumezhinte nga zerat e banoreve te cilet kishin filluar punet ne arat e sapo mbjella.A...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Pershkrim · Tema: shoqërore
Sikur zogu që e do folenë Edhe njeriu e do atdhenë ...
Autori: Sabire Xhihani · Lloji: Pershkrim · Tema: Perendimi ne bregdet
Deti per mua eshte mrekullia vete.Vetem kur e shikoj gjithcka rreth meje e harroj dhe syte e mi treten bashke me te ne kaltersine e pa fund e pa ane,nje kaltersi qe te fal paqen e pertejshme ,qetesine e ameshuar. Deti asnjehere nuk me merzit,nuk me frik...
Autori: Anonim · Lloji: Pershkrim · Tema: Kujtime
Ne moshen 7-vjecare kam qene ne klase te pare, ne shkollen “Wilson”. Me kujtohen se ato kane qene castet me te gezueshme per mua. Kam qene femije energjik, gjithnje i hedhur dhe ne kerkim te lojrave te reja. Ishte dite me shi dhe si gjithmone isha ne...
Autori: Ana Xhihani · Lloji: Pershkrim · Tema: Kushtuar nje personi te vecante
Kushtuar nje personi te vecante Ndjenjat nuk mund te shkruhen.Ato ndjehen.Disa ndjenja jane te burgosura thelle ne shpirt e ne zemer por ka dhe te tjera te hapura.Nje nga ndjejat eshte dhe dashuria e cila lind dhe rritet cdo dite me shume.Dashurite mund ...
Autori: Klea · Lloji: Pershkrim · Tema: Përshkrimi shkurt i një këngëtareje të famshme [Anglisht]
Ariana Grande Ariana Grande is an American singer and actress. She was borned on 26 of June 1993. Ariana has a half brother,Frankie Grande.Ariana has a magnificent voice.She can write songs and act too.My favourite songs of her are "Problem","Focus" an...
Autori: uejda gjergji · Lloji: Pershkrim · Tema: nena
NJE FJALE E SHENJTE ME E MADHE NE KETE BOTE,EMRI I NENES SIME QE KURR NUK DO TA HARROJ.KJO FJALE HYJNORE JA ZBUKURON JETEN TE GJITHEVE SEPSE PA FJALEN NENE BOTA NUK DO TE KISHTE KUPTIM.TI JE AJO QE JE KUJDESUR PER MUA .NE ORET E VONA ,UNE JAM AJO QE TE KA...
Autori: Ana · Lloji: Pershkrim · Tema: Qyteti i lindjes
Saranda eshte perla e Shqiperise.Ajo eshte qyteti im i lindjes dhe qyteti ku une banoj.Saranda eshte nje vend shume i bukur turistik.Pikat me te bukura qe mund te vizitosh ne Sarande jane Qyteti Antik i Butrintit,Kalaja e Lekursit,Syri i Kalter etj.Qyteti...
Autori: ergita shkoza · Lloji: Pershkrim · Tema: pushimet
PETRELA… Vetem 10 km larg Tiranes te ndajne nga Petrela.Historia e saj daton vite me pare.Ndonese eshte ne periferi te Tiranes ajo eshte nje vend mjaft I populluar dhe I modernizuar.Duket sikur Parisi ka ardhur per tu vendosur ne Shqiperi.Por,duke mos ...
Autori: Anonim · Lloji: Pershkrim · Tema: Shoqja
. Pershkrimi objektiv. Njeriu qe kam perpara syve eshte nje vajze, shoqja ime me e afert. Ajo qendron e ulur ne krahun tim te majte duke kryer veprimtarine e saj si nxenese. Ne pamjen e saj te bie ne sy nje gjatesi e mjaftueshme, rreth 167 cm. Eshte 15 v...
Autori: Gisel Gorani · Lloji: Pershkrim · Tema: Medina Shijaku
Shoqja ime e ngushte quhet Medina Shijaku.Ajo eshte shume e rendesishme per mua.Medina eshte e gjate dhe elegante.Ngjyra e lekures se saj eshte ezmere.Ka sy te vegjel ne ngjyre te erret dhe vetulla te bukura.Buzet e saj jane te holla dhe hunda e saj eshte...
Autori: Sara Kashami · Lloji: Pershkrim · Tema: Nate ne bregdet
Pas nje perendimi te bukur e te qete pas ujrave vezullues dhe te mrekullueshem fillon nje heshtje e plote.Deti qe ngjasonte si nje drite shprese pa fund,tani u err.Ajo flake percelluese qe pasqyrohej ne te,u shua.Por bashke me te iken shume thesare.Siguri...
Autori: Ela Ela · Lloji: Pershkrim · Tema: "Gjethe Vjeshta"
Zbarkuan ne toke gjethet e kafeta, Ngadal dielli po leshon rreze te vaketa, Zogjte qiellin anembane pushtojne , Dhe shirat token mezi po presin te takojne.! Nje zhaurime e lehte trupin mbeshtjell, Nga zemra eshte gati te dal nje uragan, Toka nderr...




Komentet e fundit!

Emri: kitare
Email: sater2gh@yahoo.com
Komenti: Bravo, I lumte atij qe e ka ndihmuar te beje gabime trashanike 4

Emri: loqja
Email: loqja@yahoo.com
Komenti: vari bidonat fare kjo haahahahahhahaaaaaaa hahahahhahahaha

Emri: lalalala
Email: lala,@mail.com
Komenti: Shm e bukur 😊☺😁😂

Emri: lalalala
Email: lala,@mail.com
Komenti: Uau

Emri: mario
Email: mariomundija@hotmail.com
Komenti: bukur kjo m pelqeu

Emri: klevi
Email: arditkamberaJ04@gmail.com
Komenti: une them se je ngaterruar pak

Emri: loriarlis
Email: loriarlis@yahoo.com
Komenti: kot fare pa asnje lidhje

Emri: ariela
Email: arimesidervishaj@gmail.com
Komenti: Ky s'eshte shkrim autobiografik.

Emri: Xhoni
Email: XhoniHoxha@yahoo.com
Komenti: Nuk quhet autobiografi kjo qe ke ber ti por thjesht nje pershkrim i personalitetit tend

Emri: luljeta
Email: luli@gmail.com
Komenti: o ti autori fshehur duket qe ke talent


Emri: armand
Email: armanditaqinnanen@GTMAIL.COM
Komenti: SHUME KEQ 4

Emri: armand
Email: ARMAND2014@gt.mail.com
Komenti: shume e keqe i turp moj shume keq shkrimi autobiografik.

Emri: steisi27
Email: steisi.27@hotmail.com
Komenti: /

Emri: shefqete
Email: shefqete.3@hotmail.com
Komenti: shum e bukur bravooooo sapo fitove nje lavatrice hahahahahahaha

Emri: katerina
Email: katerina.1@yahoo.com
Komenti:

Emri: sarassssyll
Email: saraveliaj@hatmail.it
Komenti: super peshkrim por autobiaografi nuk mund te quhet sepse autobiografia flet per veten, te gjitha te dhenat ndersa ky eshte thjesht nje pershkrim i pesonalitetit tend por gjithsesi eshte vertet i bukur

Emri: republika
Email: republika@hotmail.com
Komenti: pershendetje nga republika te gjithe

Emri: gani tarrasi
Email: ganitarrasi@hotmail.com
Komenti: /

Emri: wauuuu
Email: wau@hotmail.com
Komenti: I don't like this . :(

Emri: wauuuu
Email: wau@hotmail.com
Komenti: I don't like this . :(


Emri: ajo goca
Email: ajogoca@yahoo.com
Komenti: Ishte bje autobiografi e perkryer

Emri: Erona Statovci
Email: eronastatovci@hotmail.com
Komenti: Ishte me te vertet nje autobiografi e shkelqyer,te pergezoj per punen.

Emri: Rrofsh
Email: mabohallall@gmail.com
Komenti:

Emri: bimi
Email: bimicelislamibimi-bimi@outloc.com
Komenti: shum bukur

Emri: elvira
Email: elvira11@live.com
Komenti:

Emri: muca
Email: jsdsjd.dfff@yahoo.com
Komenti:

Emri: sam
Email: sam005@yahoo.com
Komenti:

Emri: dimbo
Email: bimbobota@yahoo.com
Komenti:

Emri: era
Email: era.dule@ymail.com
Komenti:

Emri: enida
Email: enida_dioni@hotmail.com
Komenti: une jam lindur ne prishtin vendlindja ime eshte peja dhe une i kam 9 vjen ne shkollen hil mosi ne jabllanic te vogel /


Emri: rinesa
Email: xheni_69@hotmail.com
Komenti:

Emri: bla bla
Email: bla_bla@bla.com
Komenti:

Emri: stivi fuck
Email: steladollapaj@yahoo.com
Komenti:

Emri: stivi fuck
Email: steladollapaj@yahoo.com
Komenti:

Emri: stivi
Email: sater2gh@yahoo.co
Komenti:



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com