Data e postimit: 2013-12-03 21:54:38
Lexime: 7516
Pranvera
Lloji: Pershkrim
Tema: Pranvera
Autori: Ersi
Shkolla: ...
Klasa: XI4
Qyteti: Tirane
E-mail: ersiljagjoni@hotmail.com


Zeri i hapave te pranveres prish gjumin e dimrit dhe natyren e kaplon aroma, fresika dhe levizja e hareshme e pranveres. Pranvera nenkupton rizgjimin e qiellit, buzeqeshjen e luleve, zhurmen e zogjve dhe riperteritjen e natyres. Edhe era zgjohet nga gjumi. Lulezon cdo peme e toka heq nga kraharoi i saj nje barre te rende dhe qielli i prezanton nje diell me plot rreze e ndricim. Nje puhize pranverore i lekund lulet, barin, gjethet dhe te gjitha se bashku vallezojne sipas nje ritmi. Te gjitha ngjyrat i gjen, te gjelbren, te kuqen, te verdhen, te kaltren dhe secila prej tyre ka hapesiren e vet. Nuk ka kufij kjo bukuri e natyres.

Vepra te ngjashme
Autori: Festina Beqiraj · Lloji: Ese informuese · Tema: Natyra ne Pranver
Zeri i hapave te pranveres prish gjumin e dimrit dhe natyren e kaplon aroma , freskia dhe levizja e hareshme e pranveres.Edhe vera zgjohet nga gjumi.Toka leviz dhe lirshem merr frym te re.Lulezon cdo peme dhe drunjte ringjallen perseri.Toka e heq nga kr...
Autori: Eleni · Lloji: Pershkrim · Tema: natyra
Lart kaltersia e qiellit reflekton pasterti.Ndersa poshte ne fusha rriten peme e bime nga me te ndryshmet qe me ngjyrat e tyre i japin jete te gjelbres se barit dhe leshojne nje arome dehese freskie. Nje puhize pranverore i lekund lulet,barin,gjethet...
Autori: Mimoza Havolli · Lloji: Hartim · Tema: Pranvera
Dimri qe para disa ditesh kishte mbuluar fshatin me qorqafet e tij te bardha,iku shume shpejte,dhe tani ne ditet e para te stines se pranveres gjithqka ne fshatin tim ka pamje tjeter.Zeri I hapave te praneveres prish gjumin e dimrit dhe natyren e kaplon a...
Autori: ola · Lloji: Ese pershkruese · Tema: pranvera
pranvera eshte nje nga stinet me te bukura te vitit.Pranvera nënkupton rizgjimin e qiellit, buzëqeshjen e luleve, zhurmën e zogjve dhe ripërtrirjen e natyrës. Zëri i hapave të pranverës prish gjumin e dimrit dhe natyrën e kaplon aroma, freskia dh...
Autori: ALBENITA · Lloji: Ese pershkruese · Tema: pranvera
Te zgjohesh me cicerimen e bukur te zogjve eshte nje ndjenj e veqant si ne gjdo pranver era fryen let duke i lemuar gjethet e pemve , si ne gjdo pranver lulet leshojn aromen e tyre te mrekullueshme, lulzojn pemet vin zogjet nga viset e larta deh fluturo...
Autori: isuf avdylaj · Lloji: Ese pershkruese · Tema: pranvera
Te zgjohesh me cicerimat e zogjve është nje ndjejn e veqant si ne gjdo pranver era fryen let duki i lemuar gjethet e pemve,dhe lulet leshonin aromen e tyre te mrekullueshme,zogjet vin nga viset e larta per te fluturuar nr qjellin e kalter plot hare naty...
Autori: Sabire Xhihani · Lloji: Pershkrim · Tema: Nje shetitje ne park
Pranvera ka dite qe ka trokitur ne dyert tona.Ngjyrat e saj kane prekur edhe pjesen tone te Tokes duke kthyer gjallerine,harene dhe lumturine gjerave dhe njerzve.Dielli eshte bere me i ngrohte dhe rrezet e tij kane larguar inatin e reve dhe ato rralle kuj...
Autori: Arlind · Lloji: Hartim · Tema: Pranvera
Pranvera eshte stina më e dashur për mua.Në pranverë ti zgjohesh nga kenga e zogjve. Lulet celin plot.Ato kane ere të mir.Nuk ben ftohtë dhe ka plot rreze Dielli.Ne kënaqemi duke luajtur në park mes natyrës.Shpesh bëjmë kurora me lule.Nuk mër...
Autori: A.B · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Stina e pranveres
U zgjova ne mengjes dhe e dija qe po kete dite do hyjme ne stinen e pranveres...Qe ne diten e pare rrezet e diellit kishin filluar te ndriqonin..Gezimin qe po e ndjeja ishte i papershkrueshem...Dita e dites diqka po e ndriqonte natyren ate po e bente me t...
Autori: "enisa sulejmani" · Lloji: Hartim · Tema: "stina e pranveres"
Pranvera nje stine e vitit Pranvera eshte nje stine me e preferuar e imja sepse ne stinen e pranveres dita esh...
Autori: Vesa Fejzullahu · Lloji: Ese pershkruese · Tema: 21 marsi
Ahh,stina e pranveres me e bukura nder stinet e tjera,Stina e pranveres na sjell lule e gjelberimin e natyres... Nuk e nderroj stinen e pranveres, Dielli ngroh shpirtin e femijeve,buzeqeshje te femijeve cdo dite ne mesdite duke lozur e qetesuar shpirtrat ...
Autori: elia cela · Lloji: Poezi peizazhi · Tema: STINA
ERDHI PRANVERA KJO STINE E BUKUR LULET E BUKURA TE PRANVERES NATYREN E LULEZOJNE LUAJME MBI LENNDINA FEMIJET TE GEZUAR SHI ME NUK MBI ME DHE PEMET KANE LULEZUAR ...
Autori: ajshe ismaili · Lloji: Analize letrare · Tema: pranvera ne qytetin tim
PRANVERA eshte nje nder stinet me te bukra te vitit .ajo fillon me 21 mars dhe mbaron me 22 qershor.Sot ishte nje mengjes i mahnitshem ku une u zgjova me cicerimat e zogjve.Ne kete stine ditet zgjatem,kurse netet shkurtohen.Pra gjithcka e bukur fillon n...
Autori: Greis · Lloji: Pershkrim · Tema: Stina e pranveres
E nga t’ia nisësh për të përshkruar pranverën?Nga ngjyrat e saj?Nga blu-ja e bukur e qiellit e cila kur bashkohet me shtëllungat e reve të bardha e gri,kthehet në ngjyrë të kaltër e gri,që ndonjëhereë na e bën dhe humorin tonë gri.Por k...




Komentet e fundit!

Emri: Se di
Email: Skom@hotmai.com
Komenti: Flm per noten kaluse 👍🏻

Emri: luna
Email: lunaxhaja@yahoo.com
Komenti: Bravoooooooo :-)

Emri: ardita mena
Email: ardita-dita@hotmail.com
Komenti: mire

Emri: eriona istrefi
Email: eriona-lona@hotmail.com
Komenti: pa lidhje

Emri: ELISA
Email: elisaa_isa@hotmail.com
Komenti: flmm

Emri: kleart
Email: klei.demiraj@yahoo.com
Komenti: flm me kte se na i bere detyrat e gjuhes



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com