Data e postimit: 2015-02-22 20:18:06
Lexime: 5844
TRANSPORTI
Autori: Melodi
Lloji: Ese argumentuese
Tema: transporti
Shkolla: ahmetaq
Klasa: 9
Qyteti: tirane
E-mail: Email eshte i fshehur!


Transporti eshte levizja e njerzve dhe te mirave materiale nga nje vend ne vendin tjeter.Njerezimi gjithmone ka gjetur menyra per te lehtesuar levizjen e tij apo te objekeve te ndryshme.Transporti eshte shume i rendesishem ne jeten e njeriut.Ai na transporton ne cdo cep te botes ne nje afat kohor te shkurter.Transporti gjithnje ka zbuluar menyra apo metoda te reja per te permiresuar udhetimin apo per te shkurtuar kohen.Sipas shume shkencetareve,mendohet se ne te ardhmen ,transporti do te arrije nje zhvillim mjaft te madh.Per te shmangur aksidentet e shumta mjetet e transportit do te jene mjaft te zhvilluara.Madje jo vetem kaq,por mjetet e transportit ne te ardhmen do te drejtohen ne menyre automatike.Transporti do ti vije ne ndihme njerezimit gjithmone,do te jete si nje drite ne fund te tunelit,pra i domosdoshem per cdo individ.

Vepra te ngjashme
Autori: Ildi Alla · Lloji: Ese argumentuese · Tema: te rrime apo te ikim
Nje popull i ditur di si ta zhvilloje vendin e tij. Ai mund te punoje edhe jashte vendit te tij si nje blete punetore ,por nektarin e dergon ne atdheun e tij .Kjo perben progres per shoqerine. Dilema që qëndron sot mes të rinjve: të rrimë apo të i...
Autori: symbyle qazimi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: E ardhmja ime eshte ne duart e mia
Jetojme duke ëndëruar,dhe vdesim pa e perfunduaf endren. Tentojme te lidhemi me nje realitet por ne fund ngelim te lidhur me nje imagjinate. Pra, kjo eshte qenia njeri jam un dhe te dhe te gjithe njerezit qe kam njohur qe kur kam hapur syte ne kete je...
Autori: elena.L · Lloji: Ese argumentuese · Tema: shoqja
shoqja ose shoku eshte gjeja me e vlefshme qe ne kemi.Shoku i mire gjithnje te gjindet ne dite te veshtir.Po ashtu me ka ndodhur dhe mua,nje dite isha vetem dhe isha ne nje dite te veshtire nuk dija se si ti zgjidhja disa detyra por pastaj erdhi shoqja im...
Autori: Olgert Doci · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Vendlindja ime
Vendlindja ime” për të gjithë shqiptarët kudo në botë Vendlindja! Gjëja më e shtrenjtë! Vendi ku u lindëm e u rritëm, ku morëm mësimet e fëmijërisë, ku jetuam gëzimet dhe hidhërimet tona. Aty u formuam, hodhëm hapat e parë dhe nis...
Autori: REI KONDI · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Teknologjia
Adoleshentet e kane harruar komplet sportin sepse teknologjia i ka bere vares te saj.Teknologjia vitet e fundit po ze nje vende gjithmon e me te madhe te adoleshentet.Qjo ka ndryshuar cilesine e jetes.Varesia ndaj teknologjise po na shkatron,pak e nga pak...
Autori: KLEVENTINA GUGAJ · Lloji: Ese argumentuese · Tema: pavarsia e Kosoves
KOSOVA EDHE PSE NJë SHTET I VOGEL,KA VUAJTUR E KA PERJETUAR LUFTRA SHUME TE MEDHA.VITI 2008 PER KOSOVEN KA QENE VITI ME FATLUM DHE ME I MBARE.PATRIOTET DERDHEN GJAKUN LUM PER NENEN E TYRE KOSOVEN E BUKUR.TANI KOSOVA PO JETON NE PAQE BASHKE ME ATDHETARET ...
Autori: klara · Lloji: Ese argumentuese · Tema: prinderit
"Bashkeudhetaret e rruges sone!" Ne vijme ne jete me te qarat e nje femije qe kerkon nje strehe prane familjes se tij. Familja eshte ajo qe na mbeshtet gjithmone ne kete udhetim te gjate qe na pret. Udhetimi me i gjate eshte jeta,nje loje sfiduese e vit...
Autori: Ardita Gashi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Libri im
Libri im eshte miku im me i dashur.Dhe miqte e mi jane:Lapsi, Letra, Goma, etjj.., jane te dashurit e mi qe sa here e shpreh mendimet e mia te thella. Ndersa mbi letren e bardhe Pikturoj me laps te zi.Libri im eshte gjera me e rendesishme e jetes sime.Dh...
Autori: E.C · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Lidhja ndermjet dashurise dhe librit
Shprehja „Ashtu si dashuria, edhe libri nuk vdes kurrë“, edhe pse disi e vështirë në dukje për vetë faktin se në kontaktin e parë nuk mund të gjesh një lidhje konkrete ndërmjet dashurisë si koncept dhe librit të parë sipas k...
Autori: Ted Reka · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Shkarkimi i këngëve në internet apo blerja e tyre?
Ne të gjithë jemi prezent kur një shoku jonë, ose vetë ne shkarkojmë këngë nga interneti. Por a do të na leverdiste më shumë ti blenim ato neper dyqane ku shesin disqe me një ose edhe një album të tërë brënda? Shkarkimi i këngëve nga in...
Autori: Anonim · Lloji: Ese argumentuese · Tema: 100 vjet pavaresi
Shekuj me radhe,brez pas brezi,lufte pas lufte,humbje nje mbas nje per te arritur vetem nje qellim,per te pasur ate cka e kerkonim...e deshironim. Sa gjaku u derdh,sa jete u humben,por prape se prape luftuan sypatrembur,pa u ndale deri sa erdhi dit...
Autori: klini ibrahimi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: jam krenar qe jam shqiptar
Per mua te qenurit shqiptar ma ploteson kuptimin e jetes. Te qenurit shqiptar per mua eshte sublime. Krenaria ime shkelqen, pse i perkas kesaj race fisnike, te zgjuar e trime, krenaria ime shkelqen pse i perkas popullit me te lashte ne Evrope, krenaria im...
Autori: Dorina.D · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Nje vend i quajtur Bote
Oqeanet tkurren, shtrihen. Detet praktikisht nuk ekzistojne. Ajri nuk eshte vetem autostrada e zogjve dhe e kafsheve te ndryshme te veshur me pupla dhe te pajisur me krahe, me krahe nga ato te vertetat jo nga ato te endrrave. Kontinentet vrapojne vetem ...
Autori: Ilian · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Jeta
Flasim shpesh ne jeten e përditshme se si ta jetojm jeten por pyetja eshte a po e jetojme ne jeten ashtu si duam? Jo. Normalisht qe pergjigja eshte jo. Ne mudoheni te jetojme me tendencen se nese e bejm kete ose ate çfar do mendojn te tjeret qe po me ...




Komentet e fundit!

Emri: elmar berisha
Email: elmarberisha@live.com
Komenti: Transporti eshte levizja e njerzve dhe te mirave materiale nga nje vend ne vendin tjeter.Njerezimi gjithmone ka gjetur menyra per te lehtesuar levizjen e tij apo te objekeve te ndryshme.Transporti eshte shume i rendesishem ne jeten e njeriut.Ai na transporton ne cdo cep te botes ne nje afat kohor te shkurter.Transporti gjithnje ka zbuluar menyra apo metoda te reja per te permiresuar udhetimin apo per te shkurtuar kohen.Sipas shume shkencetareve,mendohet se ne te ardhmen ,transporti do te arrije nje zhvillim mjaft te madh.Per te shmangur aksidentet e shumta mjetet e transportit do te jene mjaft te zhvilluara.Madje jo vetem kaq,por mjetet e transportit ne te ardhmen do te drejtohen ne menyre automatike.Transporti do ti vije ne ndihme njerezimit gjithmone,do te jete si nje drite ne fund te tunelit,pra i domosdoshem per cdo individ.



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com