Data e postimit: 2017-05-09 21:35:18
Lexime: 11293
Libri "mema e dijes"
Autori: Marsida
Lloji: Ese argumentuese
Tema: Libri dhe Leximi
Shkolla: Shkolla e mesme e bashkuar Kolonje
Klasa: 9
Qyteti: Lushnje
E-mail: Email eshte i fshehur!


Librat jane nje det fjalesh i mbushur me dije e imagjinate. Jane celes i cili hap dyert e nje bote ne te cilen humbet, nga e cil eshte veshtire te shkeputesh.
Librat dhe leximi te mesojne te perballesh me jeten , ta sfidosh te dhe te fitosh dyluftimin me jeten.
Te nevojitet nje shembull sprovimi?
Te nevojitet te pershkruash apo imagjinsh nje vend?
Te udhetosh ne mendime derisate mos e gjesh me rrugen per tu kthyer prapa?
Te nevojitet te heqesh mendjen nga realiteti?
Te duhet nje qetesim i shpirtit?
E pra, keto i gjen vetem ne libra , qe shumica e njerezve mendojne se eshte thjesht nje humbje kohe . Ka dhe nga ata njerez te cilet lexojne dhe e mbyllin edhe jeten e tyre se bashku me librat , por jo kjo eshte e rrexikshme sepse e detyron njeriun te vdesi nga brenda dhe te jetoje nga jashte , por njeriu duhet ti veri ne pune ato qe ai ka mesuar qe te mos i shkoj mundi kot .
Fjalori pasqyrohet me fjale te reja : larg realitetit
ne realitet
dhe afer tij.
Arratisja eshte pjese e librave . Librat te cojne ne nje bote te panjohur qe humbet atje dhe te duket sikur je pjese e saj.
NJe nga pjeset me te mira te kalimit te kohes esht te lexosh libra. Eshte dicka shume e bukur kur ti kupton "forcen e fjales" dhe "aftesine e fjales" per te ndryshuar gjithe boten tone. Nisemi nga fjala e urte popullore "Fjala vret me shume se plumbi" . Nje fjale e vetme ben diferecen ne jeten tone .
Libri permban cdo gje ne vetvete madje dhe "jeten tone" . Librat jane "mema e dijes".

Vepra te ngjashme
Autori: Elmedina Deda · Lloji: Ese argumentuese · Tema: "Shoqëria në ditët e sotme"
"Shoqëri" e lehtë ta thuash por e vështirë për disa njerëz për tu mbajtur.Shoqërinë e mirë duhet ta ruajmë sepse në kohën ku ne po jetojmë është e vështirë të gjesh një mik/e të vërtet i cili ose e cila është gjithmonë krah teje p...
Autori: ermal tafoshi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: 28 nentori
Afron dit e madhe Bij te skenderbeut -28 nentori- i dha ngjyr atdheut ngjyrose nje komb kuq e zi valvitur ne ballkan te vlores pavarsi e zbritur. 28 NENZORI KUQ E ZI FLAMURI KOMBETAR:
Autori: Argita Nerpjetri · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Jeta
Jeta eshte gjeja me me vlere qe ka nje person. Ajo eshts thesari me i cmuar per njerezit. Jeta jone eshte shume e shkurter, ne te ka shume gezime e hidherime.Disa njerez nuk e duan jeten e tyre dhe perpiqen qe ti japin fund asaj, por kjo nuk eshte gje e ...
Autori: Klaudia · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Adoleshenca
Nëse i lëmë me një anë dy vitet e para të jetës adoleshneca është periodë kur ngjajnë ndryshimet më të mëdha dhe më të shpejta në jetën e njeriut. Ndikimet sociale dhe kulturore janë jashtëzakonisht të mëdha. Në shoqëritë e më he...
Autori: Fjori · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Gjuha shqipe
Gjuha,identiteti i nje kombi. Te dua,shqipe!Gjuha shqipe, gjuha e 6-milione shqiptarve te tjere,gjuha e cila tregon c'ka Ne jemi. Kaluan vite,shekuj ama,gjuha jone mbijetoi...! Te shumte ishin ata qe deshen ta shkelnin, te shkeputnin nga gjiri i ...
Autori: L.K · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Lufta, fataliteti i jetes njerezore
Shpeshhere jane bere luftra te pergjakshme, te cilat kane sjelle pasoja te renda:pasoja mendore dhe fizike.Njerezit gjejne pretekste per te filluar nje lufte.Disa i fillojne luftrat per interesat e tyre.P.sh vdekja e princ Ferdinantit sherbeu si pretekst ...
Autori: Igli Mehmetaj · Lloji: Ese argumentuese · Tema: imagjinata
njeriu per mijera e mijera vite ka fantazuar.Ato gjera qe jeta nuk ia jepte i enderronte.Sepse jeta keshtu eshte asnjehere nuk ti jepe te gjitha te gatshme.Jeta duhet formuar duhen gjetur shume copera te shperndara kudo ne cdo vend qe ti beshe nje te vetm...
Autori: Ted Reka · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Shkarkimi i këngëve në internet apo blerja e tyre?
Ne të gjithë jemi prezent kur një shoku jonë, ose vetë ne shkarkojmë këngë nga interneti. Por a do të na leverdiste më shumë ti blenim ato neper dyqane ku shesin disqe me një ose edhe një album të tërë brënda? Shkarkimi i këngëve nga in...
Autori: lumta bajrami · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Pse?
Pse? Pse kjo bot ta kthen shpinen?Pse njerzit qe i do me shum largohen?Pse njeriu qe i beson met vertet ësht duke te genjyer Pse pse pse Kjo pytje mund ta bej njeriun qe ti hyr besimeve te kota mete vertet zoti ti jep ato qe don ai kur don te jep diqka ...
Autori: Atea Avdyli · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Vetmia
Te jesh vetem eshte frika me e madhe.Te jesh vetem do te thote te mos kesh dashurine e askujt.Te jesh vetem do te thote te mos kesh askend te flasesh,te qash e te qeshesh.Askush nuk do ta deshironte kete,as per veten e as per dike tjeter. Vetmia eshte nj...
Autori: Xhesika · Lloji: Ese argumentuese · Tema: mosha ideale
Per te jetuar sa me mire ne fillim duhet te njohim 5 fazat e saj te cilat jane:foshnje,femije,adoloshent,i rritur dhe i moshuar, faza e pare fillon menjeher sapo vijm ne jete,ne ate faze nuk dime asgje per jeten dhe kemi nevoj per prindrit ne cdo cast, nu...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Fjalët e huaja
Fjalët e huaja po përdoren në shumë fusha të jetës.Në Shqipëri,veçanërisht përdoren. edhe fjalë të gjuhës turke.Kjo ndodh për shkak të pushtimit 500 vjeçar Osman,i cili ka ndikuar edhe. kulturalisht.Por në fjalorin tonë,si pa kuptuar,zÃ...
Autori: Nuk ka rendesi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: te jesh vetvetja
Secili nga ne ka disa virtyte qe na bejne te ndryshem nga njeri-tjetri.Nje nder keto virtyte eshte edhe guximi. Guximi eshte nevoje e evolucionit te popullit ne mbare boten .Nese sdo te kishte guxim do te egzistontne akoma skllveria , madje ajo do te isht...
Autori: Daris · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Çfare e dallon xhelozine normale nga ajo patologjike?
Shume filozofe mendojne se xhelozia nuk ka asgje te perbashket me dashurine dhe ai qe eshte xheloz ndaj partnerit te tij nuk e dashuron vertete kete te fundit. Per keta filozofe, xhelozia eshte thjesht nje shprehje e ndjenjes se pronesise. Njeriu e...




Komentet e fundit!

Emri: M. S
Email: gjlojn12@gmail.com
Komenti: Shume ese e bukur..... Te uroj suksese ne te ardhmen P. S



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com