Data e postimit: 2018-06-01 00:00:02
Lexime: 5231
Detyrë:Përshkruaje si e paramendon takimin me krijesa të ndonjë planeti të largët
Lloji: Ese argumentuese
Tema:
Autori: Alma...Gashi 💙💪
Shkolla: Emin Duraku
Klasa:
Qyteti: Prizren
E-mail: fiona-27@live.com


••••••Alieni Jashtëtokësor•••


Ai kishte sytë e mëdhenj të gjelbër,kishte një pamje të frikshmè.Ndoshta ai ishte i çuditshëm por ndoshta do të ishte mik i njeriut.Ai ndiehej i huaj në planetin Tokë.Ai ka frikë nga të panjohurit....Diçka ngjau!!!💣💣.Ai u bë mik me mua me një njeriqë ka frikë nga dikush tjetër që nuk ka asgjë në jetë.Ai u kthye në vendin e tij ky ishte një alien,i pazakonshëm.😂😊😇

Vepra te ngjashme
Autori: Kevin Çika · Lloji: Tregim · Tema: Natë e frikshme
Prindërit e mi shkuan në Tiranë për një vizitë.Unë do qëndroja me vëllain e madh. U gëzova shumë.Mund ta kaloja kohën duke luajtur bashkë me të,pa u shqetesuar për asgjë.Por vetëm një orë më vonë vellain e thërrasin shokët.Ai d...
Autori: STELINA FIZMANI · Lloji: Poezi personale · Tema: Bukuria e emrit tim
MORA 1 S te stolite aty ishte bukuria, MORA 1 T toka aty ishte jeta, MORA 1 E te era aty ishte freskesia, Mora 1 L te lulja aty ishte aroma, Mora 1 I te inati aty ishte zilia, MOra 1 N te nena aty ishte dashuria, MOra 1 A te ari atu ishte ...
Autori: Edona · Lloji: Tregime erotike · Tema: Nuk u realizua
Qdo gjë qe rrezatonte ndoshta kishte zbritur nje ndriqim nga qielli i pakufishem!.. Frika mbizotronte ne atë natë ato rrengjethje me shumë i perngjanin vdekjes,por i tejekaluam ato gjera qdo gje shkoi per mrekulli. Shkembeve ca fjalë edhe pse ishin...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Fabul · Tema: Fabula për fëmijë
Gjahtari dhe arusha Një ditë një gjahtar po ecte dhe pa një arushë.Ai uli pushkën që të mos e frikësonte atë.Gjahtari shikon sytë e përlotur të arushës.Ai u mallëngjye dhe u trishtua shumë.Gjahtari vuri re një ashkël druri që ishte n...
Autori: Filanja · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Udhetim fantastik ne hapsire
Ishte viti 2145. Qielli I ndricuar nga rrezet e arta te diellit rrembente vemendjen e njerzve. Natyra e gjelbert ishte ngushelluese per njerzit. Deti i kristalt ndriconte si diamant. Por edhe pse jashte natyra permbante gjithe kete bukuri une doja te eksp...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Ese krahasuese · Tema: Agamemnoni dhe Akili
Agamemnoni dhe Akili janë figura shumë të spikatura në "Iliadën" e Homerit.Këto personazhe kanë mjaft veçanti.Dhe ngadonjëherë ata janë në kontradiktë.Në vepër,Agamemoni shfaqet si komandant i ushtrisë akeje.Gjithashtu ai paraqitet si një...
Autori: Megi Hidri · Lloji: Poezi personale · Tema: mendimet
Ngadonjehere mendoj Se si mund te ishte toka pa njerez E erret e frikshme Se si do te ishte livadhi pa peme Bosh Se si do te ishte deti pa uje I pakuptimte Se si do te ishte pema pa lule Idjotsi Se si do te ishte nena pa femije EKZISTON PO...
Autori: unknown · Lloji: Ese argumentuese · Tema: A kishte valle kjo mace me shpirt qengji edhe ambicie njeriu
Nga pikëpamja jonë tingëllon çuditshëm ekzistenca e një krijese të tille. absurditet ose imagjinatë të shfrenuar. Por mbase ajo simbolizon fëmijërinë e autorit. Siç e dimë tashmë Kafka ka pasur një fëmijëri jo fort të lehtë. Ka pa...
Autori: Maria Stopani · Lloji: Poezi peizazhi · Tema: shiu
Nje nate po binte shi ishte ftohte pa kufi nuk kishte drita po pellcisja nga frika po ja shiu pushoi dhe gjithecka mbaroi!
Autori: Blerti Vejuka · Lloji: Ese pershkruese · Tema: KOHa !!
Jam duke udhetuar ne nje vend te ngjashem po krejt ndryshe vendit ku jetoj.Jam duke shkuar ne nje bote tjeter. Po shkoj me nje shpejtesi shume te madhe qe dhe me fut friken, Nuk shikoja dot asgje. Mendja ime ishte e bllokuar. Ishte vetem erresire e pa...
Autori: franko mema · Lloji: Ese argumentuese · Tema: onjengini tatjana
tatjana ishte nje vajze shpirtbute e thjeshte dhe melankolike.kishte nje natyre te matur e te menduar.tatjana ishte e lidhur ngushte me popullin e saj dhe i donte te varferit.ishte heroina ruse dhe shume e kane konceptuar si kunderpeshe e onjenginit nders...
Autori: kasandra · Lloji: Pershkrim · Tema: Bukuria
Bukuria... Ajo që edhe të verbon edhe të kthen shikimin. Ajo së cilës i frikësohen të gjithë, por të gjithë e duan.A thua kemi aq dije sa ta përshkruajm ? C’do të thotë bukuria? Flasim për të bukurën konkrete apo abstrakte? Për një b...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Poezi lirike · Tema: Patriotike
Toka Ime Dashuria për vendin Ndjenjë heroike Që të jetojmë të lirë Në trojet tona etnike Mos të jemi të varur Nga kombet e tjera Mos të na shkelin moralin Mos ardhëshin ditë të vështira Kurrë për shqiptarin Kj...
Autori: Ismail Kadare · Lloji: Thenie · Tema: Thenie
*Ne mund të jemi gjithçka, veç një gjë nuk jemi: ajo që kujtoni ju. *Gjuha, më mirë se gjithçka tjetër, jep shpesh dritën ose mjerimin e një kohe. *Ka gjithmonë kohë që njerëzit të bëjnë diçka për popullin e tyre. *Armiku mbet...




Komentet e fundit!

Emri: SUCK IT SUCKEEEEER
Email: daslgrdsjpdvj@gmail.com
Komenti: SA KOOOOOOOOOOOOOOOOOT



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com