Data e postimit: 2015-01-27 19:51:04
Lexime: 6854
Per ty Vellai im qe me nuk jeton .
Autori: Rudina Gurra
Lloji: Leter
Tema: Vellai im .
Shkolla: Universiteti "Aleksander Xhuvani"
Klasa: Viti 2
Qyteti: Librazhd
E-mail: Email eshte i fshehur!


Ike vella !
Me le vetem !
Si nuk mendove per mua te shkreten !

Qaj !
Nat ,dit pa pushuar .
Dashuria ime per ty nuk ka te mbaruar .

Nat e dit vuaj shum.
Vec ne enderr te perqafoj pafund.

Nuk ngopem dot duke te perqafuar .
Se malli im per ty nuk ka te shuar.

Ah mo Zot dhum me lendove!
Vellan tim nga un e largove.
Per mua aspak nuk mendove.

Vuaj ,vuaj papushim
se nuk do e shoh me vellan tim. :'(

Nuk kam forc me te jetoj .
Dua vellan tim ta perqafoj.

Nuk kam forc me ta harroj.
Jam e motra e tij dhe shum e adhuroj.

Tre vjet kisha pa e takuar.
Kur erdhi dita ne arkivol te kam perqafuar,
e ballin tend ate dite te kam ledhatuar,
e nje puthje te kam dhuruar.

Therrita fort !
Cohu vellai im.

Mos rri shtrire shpirti im,
kam nevoj nga ty per nje perqafim,
mos me ler vetem ne kete bot,
pa ty jeta esht e kot.

Syt e mi pikoj lot .
Per vellan qe me se shoh dot .

Vepra te ngjashme
Autori: xhesika toska · Lloji: Leter · Tema: nena
te flasesh per ty eshte bukur por edhe veshtire se je nje person i papershkrueshem.Sot mendova qe te mar urimet e gjith botes e te uroj por pak e pamundur se te pershkruash ty me pikpamje do kohe.Kur numeroj gjerat e cmuara qe kam ne jete ty te numeroj d...
Autori: Arta Lleshi · Lloji: Leter · Tema: Leter atij
Sot mora guximin per te shkruar per ty .E di qe kam shum kohe pa shkruar per ty .ME FAL .Keto dite te ndjej me afer meje. Me mungon .Ti nuk je ketu me,thjesht nuk je .Dreqin,mund ta di pse ike? Pse ike lart n'qiell? Kur mora vesh lajmin e vdekjes ten...
Autori: Ledd · Lloji: Leter · Tema: Shoqja ime😍
Kjo nuk eshte nje leter dosido . Eshte nje leter dedikuar shoqes sime me te mire . Ajo quhet V.T 😇. E falenderoj zotin qe me njohu me te . Mike e di qe do habitesh kur ta lexosh kte leter .🥰 Jo me kot po e shkruaj . Keto kohe ti ke qene personi me...
Autori: S.M · Lloji: Leter · Tema: Tallja
Jeni ndjer ndoonjehere te vetmuar?Une po.Nuk e di po mendoj qe njerezit jane shume te padrejte ata dine vetem te tallin,perqeshin,dhe tu duket vetja me mire se te tjeret.Nuk e kuptoj se perse njerzit nuk shohin punet e veta,te merren me veten dhe t'i lene...
Autori: Bleona Gjinovci · Lloji: Leter · Tema: Dashuria per mesuesen
E dashur, mesuese! Si je dhe si po kalon? Sot ne u pershendetem... sepse ti nuk do te jesh me mesuesja ime.Mezi i mbajta lotet.Shpresoj te jesh ndare e kenaqur me rezultatet tona per pothuajse nje vit shkollor. E dashur mesuese, faleminderit shume per bas...
Autori: dhurata · Lloji: Leter · Tema: kjo leter eshte nje kerkese ndaj drejtorise se shkolles per shkak te ...
e nderuar z.drejtoreshe, une quhem ... dhe jam ne klasen e 7.. sic jeni ne dijeni ne shkollen tone mungon nje kend sportiv.gjithmone kemi deshiruar te kemi nje fuhe futbollime bar artificial, nje rrjete volejbolli,disa paralele , nje piste te vogel vrap...
Autori: Andi Hibroj · Lloji: Leter · Tema: Ditari
E hënë 19/03/2018 I dashur ditar Ja ku po takohemi sërisht pas kaq shumë vitesh. Jam ulur përsëri në të njejtin vend ku ulesha kur isha i vogël dhe po të shkruaj sërisht. Pothuajse e kisha harruar se si ndihesh kur shkruan një ditar. B...
Autori: Orgita · Lloji: Leter · Tema: Për mikeshën time.
17.04.2020 E dashur Meri Sa e lumtur jam që të shkruaj përsëri.Sa dua të di se si ja ke kaluar këto kohë .A e di se sa malli më ka marrë për...
Autori: Erjona Krasniqi · Lloji: Leter · Tema: Per arsimtaren Fane Shala
Klasen tone e meson nje Amerikan dhe Arsimtarja Fane per gjuhen angleze. Papritmas... Erdhe arsimtari Garret=Amerikani.Ai na tha se arsimtarja Fane ka thyer doren. Nuk e di ate qast perfituam habitje dhe dhembje te madhe. Nuk e di si rrodhi loti.Ate c...
Autori: Arbnora Ceka · Lloji: Leter · Tema: Shoqe
Gjylsime! E di,se si ndihesh kur e ke nje shoqe të zemres? Ndihesh si te jesh me e pasura ne bote!Nuk frikesohesh nga askush! Ngaqe e di se dike e ke pas vete! Duhet te falenërosh Zotin qe te ka sjelle nje shoqe si un! Si un ti smundesh të gjesh k...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Leter · Tema: Letër vetes sime 8 vjeç
I dashur Kevin ! Po ta shkruaj këtë letër ,duke shpresuar që ta lexosh me vëmendje dhe pa lënë asnjë rresht pa lexuar,siç e ke zakon.Do përpiqem të të them ngjarjet që do të të shënjojnë jetën tënde gjatë këtyre 8 viteve.Por edhe dis...
Autori: E. D (m)❤️ · Lloji: Leter · Tema: Leter per ty dashuri
Hey ( M )❤️ Zemra ime prej momentit qe te njoha e ndjeja nje lloj simpatie per ty , por se mendoja se do ishim si tani ! Fillove ngadale te hyje ne zemren ime , ne endrrat e mia , ne jeten time !!! Te ti gjeta veten dhe kuptova se cfare eshte das...
Autori: argjira ajeti · Lloji: Leter · Tema: shoqja ime
kete leter fillova te shkruaj shkaku i dashuris ndaj teje endrita kjo leter ndoshta mund te te tregoj se sa vler ke ti per mua ndoshta fjalet qe un ti kam thene disa kohe me par mik kane qene te kuptimta por ta dish se ne jeten time skam pasur kurr shoqe ...
Autori: Anaili · Lloji: Leter · Tema: Urim per motren time
… Padyshim qe per mua je bekim! Ndoshta tani ti po feston 20-vjetorin tend,ndersa une po festoj diten qe ti erdhe ne kete jete, ne jeten tone dhe mbi te gjitha ne te timen. Faleminderit qe je motra ime! Personi perballe se ciles “dashuria” largohet ...




Komentet e fundit!

Emri: ema
Email: emaema@yahoo.com
Komenti: vertet shume prekese mu mbushen syte me lot kur po e lexoja

Emri: asma
Email: sukaj@mail.com
Komenti:

Emri: ai
Email: ai@yahoo.com
Komenti: shume prekese

Emri: Rudina
Email: gurrarudina@gmail.com
Komenti: kam ber nje gabim te vogel me fjalen "dhum" dhuhet te jet " shum "



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com