Data e postimit: 2018-06-10 13:48:12
Lexime: 2844
Si atehere
Lloji: Leter
Tema: Ndjenja
Autori: Gerta
Shkolla: Sami Frasheri
Klasa: 12
Qyteti: Tirane
E-mail: gerta@gmail.com


Edhe sot si atehere me nostalgji kujtoj femijerine time.Sepse ti ishe pjese e femeijerise time,dashuria ime.E c'kuptim kishte?! Zemra ime rrehte fort e askush se dinte,as ti.Te doja nga larg,duke te shikuar.E mrekulluar si asnjeher me pare.E dashuruar me embelsine e buzeqeshjes tende,e hipnotizuar nga shkelqimi i syve te tu.E kisha ushqyer,rritur brenda vetes kete ndjesi e askush nuk e dinte deri atehere kur u zbulua,dhe ta thane dhe ty ne vend qe te ta thoja vet.Por ateher ishim femije dhe nuk kuptonim.Me sikletosur ecja rruges kur te shihja,e zemra gati sa nuk me dilte nga kraharori.Doja te bertisja me te madhe e te ta thoja ty,une te dua cmendurisht,por ti asnjehere nuk e dite se un me te vertete te doja si askend dhe asgje tjeter.Tani as shoke nuk mund te ishim me, dhe kujtoj cdo cast qe kemi kaluar,ato grimca mund te them.Ti ike larg,dhe une nuk di asgje per ty,edhe pse i kam mu desite te mesoj cdo gje per ty,jan te tilla rrethana,ca mure te larta qe nuk me lejojne te bej ze.E sa here e sa here i bej pyetje vetes: a ke menduar ndonjeher te vetme per mua,po sikur te mendosh gjera te keqija,po sikur te te mos kem ardhur asnjeher ne mendimet e tua?! Cfare ben? Si kalon dhe me ke shoqerohesh, ku shkon cgare mendon,?kto sjane as cereku i pyetjeve qe ziejne ne koken time dhe qe me vrasin cdo dite e me shume.une po jetoj ketu por prap nuk me hiqesh nga mendja, une qaj por ti nuk e di.Ti nuk e di as se sa te dua.Dhe kjo me vret me shume se gjithcka tjeter,une thjesht doja qe ti ta dije se cfare mban zemra ime per ty, edhe pse mund te mos me duash,vetem ta dije.E ka kaluar kaq shume kohe qe kur nuk te kam pare.Malli me pervelon dhe kam frike.Them sikur vetem edhe njehere ne jeten time te te takoj.Ky eshte pengu im,deshira ime.Mbase sdo e kem mu desine prandaj kam frike,por une dua.Dua qofte e dhe njehere te shikoj syte e tu qe aq shume me ka marr malli.Edhe pse duket e pamundur, i lutem zotit te te takoj nje dite,my dio.

Vepra te ngjashme
Autori: XXXXX · Lloji: Thirrje · Tema: Miqesia
Miqesia nuk eshte gjithcka,me besoni... Ishte nje periudhe kur kaloja kohe me shoqen time ne shkolle.....isha ne kl e 9te dhe isha shume e merzitur qe nuk do ta takoja me shoqen time. ..... Gjate pushimeve verore i shkrova shoqe time per ta pershendetu...
Autori: florida bufati · Lloji: Poezi dashurie · Tema: do te doja ta ktheja kohen pas
Nje dashuri qe nuk harrohet lehte,nje dashuri te clen nuk e kisha ndjere kurre.Erdhi ne klasen time ne klase te 6 une nuk e njihja dhe nuk i flisja.Ne klasen e shtate fati deshi qe ne te beheshim shoke.U beme shume shoke kur nje dite shoqja ime me rrefeu ...
Autori: Anxhela Hasankolli · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Humbja e guximit
Secilit prej nesh mund t'i kete ndodhur dicka nga e cila mund te jete lenduar apo merzitur.Edhe mua me ka ndoshur te perjetoj caste dhe momente te tilla,shume here e kam ndjere veten te fyer nga dikush,por nuk kam patur kurre guxim te perballem me te.Sa k...
Autori: Aneda · Lloji: Poezi personale · Tema: Feeling
Feeling feeling apo e ndjen ti aromen time ?feeling,zemra ime ka shum dyshimeeee. Isha une larg une shume larg isha aromen me vete e kishaa.ne ato kohe kemi qene ne te ndare fytyren njeri tjetrit sja kemi pare por zemra vazhdon akoma rreh si me pare ne a...
Autori: ansi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: njeriu im i preferuar
cdo mengjes ngrihem dhe shikoj ate ne youtobe.cdo mengjes mendoj per te.syte e zinj qerpiket e gjate floket si mendafsh fytyra e saj engjellore te ben te dashrohesh me shume me te e ardhuroj.e dua pa mase.ajo esht engjelli i jetes time.nuk e kuptoj si mun...
Autori: Alberina · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Ndjenjat
Marr leter dhe lapsin per te shkruar.As vete nuk e di se cfare te shkruaj…perpiqem…perpiqem shume vetem e vetem te mos shkruaj per ty...,por nuk mundem,eshte kaq e veshtire…E di pse?!?!?!sepse kudo ku jam me cilindo..ne mendimet e mia je vetem ti…...
Autori: Krisula Bilo · Lloji: Ese pershkruese · Tema: nje vend aq i afert nga femijeria e larget
Femijeria, eshte mosha me bukur ne te cilen secili pa diskutim ka kujtimet e veta. Femijeria ka kujtimet me te bukura, me te vecanta, me mbrslenese ne jeten tone. Une kam shume kujtime nga femijeria ime. mosha e femijerise per mua do te mbetet tere jeten ...
Autori: Eriola Rama · Lloji: Leter · Tema: Leter mamase
E dashur mami Kjo leter eshte per ty. Perpara se te shkoj ne boten tjeter doja te te thoja shume gjera qe nuk ti kam thene dot gjate gjithe jetes time. Nuk e di pse.....por te pakten me lejo te ti them tani. Ne keto caste te vdekjes pendohesh per shum...
Autori: Geraldo Xhina · Lloji: Ese filozofike · Tema: Femijeria
Cdo dite e me shume po rritem,e cdo dite e me shume po i largohem asaj pafajesise te atij vogelushi qe dinte vetem te qeshte e te lozdronte.Vetem 15 qirinj kam fryre,por nuk e di pse mua me duket aq e madhe diferenca nga ajo frymemarrja e pare e deri me ...
Autori: Glea · Lloji: Tekst pershkrues · Tema: Pse?
Pse? Pse-ja eshte pyetja me e madhe e njerzimit.Sa here mund ta keni bere kete pyetje,prit me lere ta gjej mbi 1 000 000 here apo jo? Nuk eshte e lehte te gjesh kete pyetje apo jo? Per disa gjera ne e kemi nje pergjigje , por per disa te tjera jo.Sa bukur...
Autori: enveida kajushi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: deshira ime
sa bukur do te ishte sikur te kisha mundesi ta ktheja kohen mbrapsht para shume vitesh edhe para se une te lindja dhe te kisha mundesi te behesha nje njeri i padukshem dhe te kisha mundesine qe te ndryshoja gjithcka ne kete bote.sikur te kisha nje shkop m...
Autori: Desara Dedolli · Lloji: Hartim · Tema: Vellai ,gjeja me e shtrenjte ne bote
Vellai im eshte gjysma ime tjeter.E dua pa fund...Me te kaloj castet me te bukura te jetes sime.Ai gjate gjithe kohes me qorton ne gabimet qe une bej dhe per kete e dua edhe me shume sepse do te thote qe ai kujdeset per mua.Ndihem shume krnare qe kam nje...
Autori: Eduart Hoxha · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Sikur te kisha edhe pakez jete
... sa jete mizore! As njehere nuk jam menduar kaq shume sa jam menduar keto dite. As njehere nuk kam provuar ta kuptoj jeten sic e kam provuar ta kuptoj keto dite... Deri dje isha i lumtur, dhe e jetoja jeten ashtu si me vinte ne kuptimin e mire te saj.....
Autori: Melodi · Lloji: Ese filozofike · Tema: Yjet do shuajne etjen e jetes, e jetes pa heshtje
Do te doja... S'e di pse, por sonte... sonte, do te doja te isha vetem une, ne nje vend te larget, e vetme por me shpirtin bosh. Te mos ndjeja asgje, te mos degjoja askend,te mos me kete mbetur me lot! Te me ishin thare, njejte si nje shkretetire ...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com