Data e postimit: 2014-08-26 19:03:56
Lexime: 7298
Gjyshi
Lloji: Leter
Tema: Gjyshi
Autori: Xhava Mema
Shkolla: Qemal Stafa
Klasa: 11A
Qyteti: Tirane
E-mail: xhoanamema@outlook.com


I dashur gjysh,
Kjo letër të dedikohet ty Gjysh, për të dëshmuar se ishe dhe do të mbetesh për gjithmonë më i miri… Zoti te mori nga une ne daten 31.12.2009 ora 18;00.Nje dite shue e trishtuar per mua.Nje dite ku me humben forcat per te perballuar ngjarjet e tjera qe me duhej te peballesha .Nje dite ku bashke me frymen tende u ndal dhe fryma ime.Nje dite ku shpresa u shua.Nje dite ku une qe prej asaj dite nuk shkoj me ne dyqan per te blere pakete sepse skam kujt tia blej.Nje dite ku lotet mu mbaruan. Edhe pse ti nuk jeton me une e di qe ti me shikon nga lart. Me ka marre shume malli per ty.Shpresoj te jesh mire.Gjithashtu shpresoj ti kem mbajtur premtimet qe te kam bere 1 ore pare se zoti te te merrte nga une.Me the qe te kujdesesha per motrat dhe vellezerit e tu ,qe te behesh vajze e mire ,qe te mesosh shume dhe qe babi dhe mami te jene krenare per mua.Nje gje me ka ngele ne zemer qe ti nuk munde ti shohesh dhe dy djemte e tu te martuar,por po te jap une pak informacion per to.Xhaxhi Liman u martua me nje grua qe te le pa fjale nje grua e mrekullueshme,nje grua qe rralle gjendet.Gjysh,tani ata do te behen me djale dhe shpresoj tia ngjisin emrin ne emrin tend.Xhaxhi lad dhe ai u martua me grua shume te mire , puntore. Shpresoj ti kesh pare dhe ti nga lart. Te gjitheve na mungon shume .
Te puth fort,mbesa jote.

Vepra te ngjashme
Autori: Shkurta Xheladini · Lloji: Hartim · Tema: Nena
Nena eshte nje nga gjerat me te shtrenjta dhe me vler. Ajo eshte nje grua e cila punon nate e dite qe ne te kemi nje te ardhme me te mire e me shume njohuri.Nena eshte mrekullia me e bukur qe zoti ka krijuar ndonjehere.Zoti ka krijuar ate gruan e ndjeshme...
Autori: Riad Misini · Lloji: Leter · Tema: Gjyshi Im
Gjyshi Im Gjysh I Dashur Sa Fort Te Dua Sa Fort O Gjysh Me Mungon Mua Lojrat,Mesimet E Tua Kurr Si Harroj Me Mesove Mua Gjysh Si Te Veproj Gjysh More Gjysh Tasht Ti Ku Qendron Ne dhe te Ferizajit Aty Po Pushon
Autori: Denisa Nisa · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Xhaxhi im
Te Kesh nje xhaxhi do te thote te Kesh te gjithe pasurine e botes😍😍...Une jam shume e lumtur qe kam xhaxhin me te mire ne bote 💖💖💖...💖💖💖,,Xhaxhi im eshte ai njeri qe gjithmone I pelqen te jete I thjeshte..dhe eshte I kenaqur me gje...
Autori: N.Mjeda · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Nena
Kur isha e vogel gjithmone ishte nje dore qe me ledhatonte,nje dore qe me ushqente,nje dore qe kujdesej per mua kur une isha e semure,dhe mendoja me vete:"Cila eshte kjo grua qe kujdeset per mua?"Tani qe jam rritur e kam kuptuar qe kjo grua kaq e paster n...
Autori: Inn · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Babi ♥
Shpresoj qe kjo leter te jete nje nga kujtimet me te bukura per ty Baba. E bej kete gjest edhe pse cdo dite te shoh por me pelqen te shprehem nepermjet fletes. Prandaj doja te thoja qe te dua shume e je krenaria dhe shpresa ime.Kur te shoh aq te lum...
Autori: Griselda · Lloji: Leter · Tema: Babi im ❤
Shpresoj qe kjo leter te jete nje nga kujtimet me te bukura per ty Baba. E bej kete gjest edhe pse cdo dite te shoh por me pelqen te shprehem nepermjet fletes. Prandaj doja te thoja qe te dua shume e je krenaria dhe shpresa ime.Kur te shoh aq te lumtur d...
Autori: Fortesa Jeliqi · Lloji: Analize letrare · Tema: nje urim
Sot nje dite e veqant per ty,eshte dita kur ne kete bote erdhi nje engjull,eshte dita kur kesaj bote iu shtua nje YLL qe shendrit ne menyren me te mir te mundshem ne jeten ton.Shpresoj qe fati lumturia ,dhe sukseset te te percielli ty ne qdo hap te jetes ...
Autori: MARIA MARKU · Lloji: Ese argumentuese · Tema: XHAXHI IM I SHTRENJTE
Nje njeri i cili ka sjelle ndryshim ne jeten time eshte xhaxhai im.Ai i ka shpetuar jeten babait tim.Kur babai im ishte ne gjendj te rende per jeten ai nuk hezitoi dhe beri gjithcka per jeten e babait tim.Ne momentin kur mami me tha:"BABI KA SHPETUAR dhe ...
Autori: Inn · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Nene
Dhembshuria ne syte e tu,me keput shpirtin sa here te shikoj,NENE.Je dielli qe me ngroh,je peisazhi qe me fal qetesi,je deti qe me frymezon,je shpirti,qe me mban gjalle.Ishe ti qe qe me solle ne jete,ishe ti qe u kujdese per mua,ishe ti qe rrije zgjuar ku...
Autori: Rexhina Beba · Lloji: Ese informuese · Tema: Nena e vetmja mbeshtetje ne jete
Nena , ajo grua ne te cilen me dha jete nga jeta e saj.Ajo grua qe te mbeshtet dhe te qendron prane ne momentet me te bukura dhe me te shemtuara. Naten qe e beri dite dhe qiellin qe e beri det. Kjo qenie e pazevendesueshme ne bote qe me beri te qesh kur p...
Autori: Altin · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Enderra ime
Enderra ime eshte qe ne te ardhmen e afert te behem nje lojtar profosional ne sportin e futbollit dhe te luaj ne pese ligat me prestigjioze te Evropes.Eshte nje enderr dhe pasion te cilen shpresoj ta realiozoj qe nje dite te luaje per ngjyrat e flamurit t...
Autori: Drin · Lloji: Analize letrare · Tema: Endërra ime
Enderra ime eshte qe ne te ardhmen e afert te behem nje lojtar profosional ne sportin e futbollit dhe te luaj ne pese ligat me prestigjioze te Evropes.Eshte nje enderr dhe pasion te cilen shpresoj ta realiozoj qe nje dite te luaje per ngjyrat e flamurit t...
Autori: Arta Lleshi · Lloji: Leter · Tema: Leter atij
Sot mora guximin per te shkruar per ty .E di qe kam shum kohe pa shkruar per ty .ME FAL .Keto dite te ndjej me afer meje. Me mungon .Ti nuk je ketu me,thjesht nuk je .Dreqin,mund ta di pse ike? Pse ike lart n'qiell? Kur mora vesh lajmin e vdekjes ten...
Autori: blerta haziri · Lloji: Tregim · Tema: vetmija
Historia ja fillon ne nje pylle te lashte . Nje grua e lind nje vajze te bukur ,ajo vendosi ta le vajzen ne pylle sepse burri i saj e deshironte nje djale.Burri i tha nese lind vajze do ta vras me duart e mija .Nena nuk duroj qe vajza e saj te vdes dhe...




Komentet e fundit!

Emri: xhovana
Email: mirtezan.mema@hotmail.co.uk
Komenti: shum bukr

Emri: xhovana
Email: mirtezan.mema@hotmail.co.uk
Komenti: shum bukr

Emri: xhovana
Email: mirtezan.mema@hotmail.co.uk
Komenti: shum bukr

Emri: xhovana
Email: mirtezan.mema@hotmail.co.uk
Komenti: shum bukr

Emri: xhovana
Email: mirtezan.mema@hotmail.co.uk
Komenti: shum bukr

Emri: qefser
Email: qefser. ser@shtmail. com
Komenti: nena eshte fashuria jone ajo na yshqen, na pastron, na kreh, na vesh etj por edhe diqka ajo kujdeset per ne kur ne kemi nevoj

Emri: qefser
Email: qefser. ser@shtmail.com
Komenti: une e di se edhe gjyshin dhe gjyshen duhet ti respektojme por me pare duhet ti respektojme prinderit pastaj gjyshin dhe gjyshen

Emri: qefser
Email: qefser. ser@shtmail.com
Komenti: une e di se edhe gjyshin dhe gjyshen duhet ti respektojme por me pare duhet ti respektojme prinderit pastaj gjyshin dhe gjyshen

Emri: orges
Email: orges_m@yahoo.com
Komenti: :

Emri: Ana Xhihani
Email: anna.xhihani@hotmail.com
Komenti: e prekshme,terheqse por te tregohemi realiste nk te kan ikur vetem ty personat me te dashur por gjithsesi ishte nje leter e shkruar bkr dhe me ndjenje te lumte


Emri: arberita
Email: arberita.rita@hotmail.com
Komenti: ua me ke bere per te qajtur shum e bukur kjo leter me vjen keq qe gjyshi jot si ka arritur do per ti par dy djemt shume e ndjeshme qenke klm letra me e bukur qe kam lexu najher kjo eshte



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com