Data e postimit: 2014-11-15 15:26:00
Lexime: 4028
Dedikim
Lloji: Leter
Tema: Leter atij
Autori: Arta Lleshi
Shkolla: "e Re"
Klasa: 9b
Qyteti: Durres
E-mail: lleshiarta@gmail.com


Sot mora guximin per te shkruar per ty .E di qe kam shum kohe pa shkruar per ty .ME FAL .Keto dite te ndjej me afer meje.
Me mungon .Ti nuk je ketu me,thjesht nuk je .Dreqin,mund ta di pse ike?
Pse ike lart n'qiell?
Kur mora vesh lajmin e vdekjes tende nuk dija cbeja ,nuk u besoja lajmeve.Lotet me rreshkisinin rreke dhe dukej sikur po gerryenin faqet e mija.Neper mendje me kaloje ti dhe vetem ti.Mallkuar qofte dita kur ti ike ne boten tjeter .E gjithe qenia ime ishte thyer ne mijra copezash,prandaj cdo gje qe gjeta aty afer e theva e coptova. Nuk doja ta pranoja se ti kishe ikur lart.E di un nuk duhet te merzitem,por nuk mundem,merzitja po me kaplon shpirtin.Dhe te tjeret kur me shohin te merzitur mendojne se jam grindur me ndonje shoqe apo dicka qe e trillojne vete me ate trurin prej trumcaku.Ahahaha gaboheni.Un cdo dite jam e merzitur sepse ti nuk je ketu me mua. Me vijne nder mend fjalet qe ti mi the ne takimin tone te fundit:"Me bej krenar".Shpresoj te te kem bere krenar.Para ca vitesh mendoja te vija afer teje.Huh,doja te ikja nga kjo bote.Epo ishte e shkruar qe un te jetoj ne kete bote mizore dhe ti lart duke u kujdesur per mua.Ti me le shum pak kujtime,por une jam e sigurt se imazhi yt nuk do te zhduket asnjehere nga mendja ime.Nje dite te gjith kemi me vdek.Nje dite une do te jem aty me ty.Kan kaluar plot 4 vite qe nga vdekja jote dhe un akoma nuk dua ta pranoj se ti nuk jeton me.Mendoj qe asnjeher nuk do ta besoj. . .

Te dua Kusheri

Vepra te ngjashme
Autori: Arta Lleshi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Nena
Nene,ti je ajo qe gjendesh me mua ne gjithe kete rrugtim te jetes sime,je ajo e cila nuk me braktis kurre.Nene,sot vendosa qe te marr nje flete te bardhe dhe ta shkruaj me ate bojen e zeze, me fal per disa fjale qe jane lagur,por lotet nuk po me ndalojne....
Autori: Arta Lleshi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Nena
Nene,ti je ajo qe gjendesh me mua ne gjithe kete rrugtim te jetes sime,je ajo e cila nuk me braktis kurre.Nene,sot vendosa qe te marr nje flete te bardhe dhe ta shkruaj me ate bojen e zeze, me fal per disa fjale qe jane lagur,por lotet nuk po me ndalojne....
Autori: klea tahiri · Lloji: Hartim · Tema: vellai im
SA DO DOJA TE ISHE KETU AFER MEJE O VELLAI IM I VOGEL. POR TI DHE LAMTUMIRE NE ENYRE TE PAPERSHTATESHME. ME LE KETU NE KETE BOTE KU TE GJITHE ME ME KRITIKOJNE PSE SME MERR ME VET PSE. PSE ME LE NE KETE BOTE TE KEQE ME LE VETEM ME ZHGENJEVE. SA DO DOJA TE ...
Autori: anna · Lloji: Poezi personale · Tema: emri
EMRI IM mora nje X te xixellonja aty gjeta driten, mora nje H te hajmalia aty gjeta fatin, mora nje O te ora aty gjeta korrektesine, mora nje A te arma aty gjeta guximin, mora nje N te nena aty gjeta dashurine, mora nje A te ari aty gjeta...
Autori: Arta Lleshi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Ata u larguan
Ikën... Ai tashme ishte larguar nga kjo bote,nga bota e te gjalleve.Ishte larguar ashtu sikurse largohen dallendyshet ne sezonin e dimrit por ne dallim nga dallendyshet ai nuk do kthej me kurre n...
Autori: Artiola Mehmeti · Lloji: Leter · Tema: Gjysh...
Gjysh...te dua shum edhe pse ti je mbi yje te enderroj gjithmon,je pran meje ne ëndërrat e mia.Kur ti ike ne boten tjeter jeta ime eshte bere e hidhur por edhe shpirti im ka vdekur pa ty.Ti ishe ai qe bente jeten time te lumtur,ti ishe arsyeja qe un jet...
Autori: Ameli.hajdini@gmail.com · Lloji: Tregim · Tema: Nje vajz 9 vejcare
Historia e nje vajze 9 vjecare Shum pak veta mund ta ken perjetuar historin e saje. Ishte nje vajz shum e lumtur ,kur 1 dit kthehet nga shkolla shikon , tek shtepija e saj shum njerës edhe habitet, shkon mbrenda shikon mamin duke qar e pyt! cfar ka ndo...
Autori: Anonim · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Motra
Dhe un si gjith te tjeret kam moter.Por une kam moter me nje lidhje te vecante lidhje zemre.Ajo eshte shoqja ime prej 2vitesh por une e quaj moter,sepse ajo me ka qendruar pran ne cdo moment ne cdo,ka qen afer meje e me ka fshi lotet me ka bere te qesh dh...
Autori: Anarisa · Lloji: Poezi dashurie · Tema: DY PIKA LOTI
DY PIKA LOTI... Dy pika loti, me rrodhen nga syte Mbi letren qe po shkruaja, me rane Thelle me tronditen, ne shpirte Shpejte, nga letra u thane. Mbi fjalen, ku qe shkruar "Te dua" Pikat e lotit tim, rane U treten me bojen e shkruar ...
Autori: Gerta · Lloji: Leter · Tema: Ndjenja
Edhe sot si atehere me nostalgji kujtoj femijerine time.Sepse ti ishe pjese e femeijerise time,dashuria ime.E c'kuptim kishte?! Zemra ime rrehte fort e askush se dinte,as ti.Te doja nga larg,duke te shikuar.E mrekulluar si asnjeher me pare.E dashuruar me ...
Autori: Armando Gega · Lloji: Ese e krahasim-kontrastit · Tema: Pershkrimi i nje dite te re
Duke folur e duke qeshur papritur pashe nje "zjarr ne qiell"... nje vetetime ne qiell. Filloi nje shi i bukur. Te gjithe te mahnitur flisnin se cfare ndodhi!? Mu kujtua se ishte nje dite e stinave te ngjyrave, dita e vjeshtes. Shiu krijonte tingujt ...
Autori: vajza bukuroshe · Lloji: Hartim · Tema: Te dua
Per ty zemra ime… Nuk e di se cfare kam.Kudo qe shkoj djej nje boshllesh ne zemer.Me fal,nese te kam bere qe te ndihesh keq,me te vertete me fal.Nuk eshte se dua por thjesht nuk kam rrugezgjidhje tjeter.Te kam dashur,te dua dhe do te te dua sa te kem...
Autori: Eriola Rama · Lloji: Leter · Tema: Leter mamase
E dashur mami Kjo leter eshte per ty. Perpara se te shkoj ne boten tjeter doja te te thoja shume gjera qe nuk ti kam thene dot gjate gjithe jetes time. Nuk e di pse.....por te pakten me lejo te ti them tani. Ne keto caste te vdekjes pendohesh per shum...
Autori: Mirigj · Lloji: Poezi dashurie · Tema: Poezi Dashurie
Ishte kaq bukur kishte kishte shprese per nje jete te re thurem endrra per jeten tone shpresuam se do te shkoje gjithcka mire i besuam njeri-tjetrit nuk lejuam askend te na ndaj ishte kaq bukur sa qe nuk e kuptoj se si ndodhi ishte nje ...




Komentet e fundit!

Emri: Edita
Email: edita_t@hotmail.com
Komenti: per mrekulli e ke shkruar te lumte dora

Emri: saimir
Email: saimir@hotmail.com
Komenti: bukur



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com