Data e postimit: 2015-01-17 19:30:10
Lexime: 4593
70 vjet clirim
Autori: ana
Lloji: Ese argumentuese
Tema: atdheu
Shkolla: -
Klasa: -
Qyteti: -
E-mail: Email eshte i fshehur!


Keto 70 vjet te cmuara i shijuam nder breza duke patur fatin qe te jemi te lire dhe te pavarur nga askush.Kombi yne ka pasur nje histori teper te gjate te qendisur bashke me flamurin e tij te shtrenjte.Shume pushtues te pameshirshem u perpoqen ta copetonin ne mijera copeza duke lene pas nje Shqiperi te shkaterruar.
Por trimat e memedheut Shqiperi u ngriten te luftonin per ta mbrojtur shtepine e tyre qe ti linin shteg vec lirise e pavaresise .Shume trima rane deshmore dhane jeten e tyre qe e ardhmja e brezave nder vite te jete e pavarur nga asnje pushtues .Por edhe pse shume luftuan dhe lane pas shume familje perseri pushtuesit nuk u mjaftuan .Armiqte naziste e fashiste zune tokat shqiptare padrejtesiht Shqiperia dhe bijte e saj nuk duronin me atehere u ngriten te luftoni per te fituar nje here e pergjithmone.
Luften Nacional Clirimtare partizanet e fituan duke vendosur keshtu lirine e shumpritur dhe te merituar prej kohesh nga cdokush.Dhe brezat qe erdhen paten fatin qe te jene te lire te pavarur te kene te drejta te jen te barabarte .Keto dite fitoreje cdokush i perkujton, keto dite qe te mbushin me gezim e lumturi.Cdo dite e gezojme faktin e te qenit I lire cdo dite hapim syte zgjohemi te pavarur nga asnje pushtus pa patur frike per asgje.
70 vjet te cliruar a te gezuar kane jetuar shqiptaret e do vazhdojne te jetojne keshtu po keshtu edhe vitet qe do pasojne

Vepra te ngjashme
Autori: Erta Myrtaj · Lloji: Ese argumentuese · Tema: “Libri, shoku im me i mire”
Më thonin dikur: lexo librat e shkollës, lexo se do të të duhen…! Por unë nuk e kuptoja. Unë librin mësova ta dua tani ne keto rrethana . Ndoshta kur njeriu eshte i merzitur , i lodhur , i ngarkuar menderisht , ka kohë të mendojë më shumë...
Autori: Renato Ramaj · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Futbolli
Qe i vogel endrra ime ka qene te behesha nje futbollist I zoti dhe u futa ne nje klub sportiv por... me vone e nderpreva per arsye te ndryshme . Gjithsesi futboolli do te mbetet endrra ime.Futbolli per mua eshte nje stil jete!...Toke dhe gure ja ku luan....
Autori: laze · Lloji: Ese argumentuese · Tema: fund ne pasdite
A ka ndaluar dikush për një moment për të parë pasdite? Që prej disa muajsh kam filluar të kushtoj dhe të parashikoj gjithçka që do të më ndihmojë të gjej rrugën time. Në veçanti, deklaroj veten të tërhequr nga pasdite dimërore. Du...
Autori: Elmedina Deda · Lloji: Ese argumentuese · Tema: "Shoqëria në ditët e sotme"
"Shoqëri" e lehtë ta thuash por e vështirë për disa njerëz për tu mbajtur.Shoqërinë e mirë duhet ta ruajmë sepse në kohën ku ne po jetojmë është e vështirë të gjesh një mik/e të vërtet i cili ose e cila është gjithmonë krah teje p...
Autori: Iris Kapo · Lloji: Ese argumentuese · Tema: E shkuara mbetet e shkuar apo ndikon tek e ardhmja ?
E shkuara mbetet e shkuar apo ndikon tek e ardhmja???? Te gjithe e jetojne jeten, mirepo jo te gjithe ne te njeten menyre. Ne dallojme nga menyra e jetes. Disa njerez e jetojne jeten e tyre per te kaluaren dhe nuk brengosen fare per ate qe eshte apo qe...
Autori: Gisi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: atdheu
PSE DUHET VIZITUAR SHQIPERIA? Sepse vendi yne gjithnje e me teper po behet terheqes per pushimet ne bregdet, apo per bukurite natyrore, pasurite arkeologjike etj. Edhe pse Shqiperia eshte vizituar shpesh nga te huajt, per te eshte shkruar shume rral...
Autori: anonim · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Thone se eshte e veshtire t’i ndryshosh pershtypjet e para. A jeni dakort me kete pohim?
Dua ta nis kete pune me shkrim me nje thenie te nje shkrimtari modest afrikan te viteve te fundit. Mendimi i tij per pershtypjen e pare eshte fjale per fjale keshtu: “Ti ke vetem nje shans qe te lesh pershtypjen e pare! Oh, por gjithsesi, cili tha qe ke...
Autori: Danjela Muja · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Familja
Familja Shtepia eshte kudo nese ti je i rrethuar me njerezit qe do,pavarsisht se sa e veshtire mund te behet. Nje qarkullim i gjate dhe paralelisht i shperblyer eshte ai i prinderimit qe dominon,stepjen,skamjen dhe venitjen,duke ofruar mundesine per t...
Autori: Dorina.D · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Bota e Ideve
Nuk sherbente per te qene nje vajze e vogel. Ne vend qe te luante ne rrugen prane shtepise; lexonte. Ne vend qe te kerkonte shoke dhe shoqe; nuk I donte. Historite e librave gjithmone ju duken me interesante se sa realiteti. I ofronin shume gjera qe asn...
Autori: kiara · Lloji: Ese argumentuese · Tema: jata pa teknologji
teknologjia ka ndikuar shume ne jeten tone te perditshme dhe eshte bere nje gje e cila eshte e veshtire per tu ndare nga ne. me kalimin e viteve ajo ka perparuar dhe eshte bere me e rendesishme per jeten tone. teknologjia ka ndihmuar njerezimin ne shume f...
Autori: Elda J.P. · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Liria
Liri… eshte kuptim te cilen mendojme se e njohim mjaft dhe sikur ngre peshe a nje fare krenarie ne ndergjegjen e ne shpirt, por qe ndoshta nuk kemi te drejte te na shfaqet. Sa e njohim lirine ne te vertete? Sa mire njohim historite e sklleverve afrikane...
Autori: Albi Zeqiri · Lloji: Ese argumentuese · Tema: shkolla
Nje pjese e rendesishme e te gjithe jetes eshte arsimimi . Pothuajse cdo gje ne jete lidhet shume ngushte me shkollimin . Shkolla eshte gjithashtu shume e rendesishme per e edukimin e nje njeriu. Prandaj shkolla fillon qe ne moshe shume te vogel . Shume f...
Autori: Shyhrete olluri · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Për njerëzit me aftësi të kufizuara
Jan disas njerëz të cilët nuk jan edhe aq të zgjuar por kanë veqorit e tyre njerëzore.Megjithatë ata përmbajn në vete një esenc karakteristike dhe vezulluese me veprimet,gjestet që bënin(bëjn).Ata bënin dhe ende vazhdojn të bëjn:tregime,po...
Autori: Fjolla Gashi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Jeta
Lindi pyetja pse ? Pse vallë quhet jetë? Kush na krijoi ne ? Pyetje pa fund qe mund ti parashtrojm vetes cdo njeri prej nesh. Lindem , u rritem , dhe ja ku jemi tani duke jetuar ne vitin 2013 . Të harrojm te shkuaren , Të jetojm te tashmen , e te meso...




Komentet e fundit!

Emri: bnkmgbjkmgh
Email: vanesamusa46@gmail.com
Komenti: sa yllllll/

Emri: super*
Email: annastar682@gmail.com
Komenti: bukur

Emri: musawinx
Email: vanesamusa46@gmail.com
Komenti: wow kjo veper eshte e hatashme fantastike art i vertete

Emri: :D wow
Email: princessmeggy313@gmail.com
Komenti:

Emri: joljndm
Email: koojmkjn@yahoo.com
Komenti: bravoooo



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com