Data e postimit: 2015-01-16 20:37:50
Lexime: 4338
70 vjetori i clirimit te shqiperis
Autori: adela drushku
Lloji: Ese argumentuese
Tema: atdheu
Shkolla: andon xhoxha
Klasa: 9b
Qyteti: fier
E-mail: Email eshte i fshehur!


70-vjetori i clirimit te shqiperise

Dielli mengjesor depertonte me fasha te shndritshme dhe reflektonte drite mbi cdo qytet.Ne keto vite te lavdishme pavaresie qytetet u veshen me pelhuren e ngrohte dhe me lirine mbi supe,shqiponjen dykrenare.Vlora,qyteti i flamurit,ne kete dite duket e mbuluar nga nje kupole e kalter dhe perkul ballin mbi detin qe kendon nen kembet e tij.Ne nje qoshe te natyres eshte grumbulluar e gjithe melodia e kesaj dite.Si nje kalerim legjendar permes koheve te perhumbura ne nje kohe reflektimesh drite ben figura e kreut Ismail Qemalit.
Vlora kete dite duket si te jete rrembyer nga nje ekstaze hyjnore dhe nga nje shperthim tonalitetesh ne flakerimin e diellit.Nen veshjen e qytetareve nga te gjitha qytetet e Shqiperise reflektohej i gjithe flakerimi i qiellit.Si nje bote deshiruese larmia e gjerave bente qe minutat te rrokulliseshin ne floket e pashpleksur te kohes.
Dicka cirrej ne largesi,ne kete kohe te bekuar,ne kete qytet ku u be me madheshtor fale kesaj dite.Ajo ''dicka'' ishin gurgullima qeshjesh.Ne Vlore u krijua nje sfere familjare,ku denonconte udhet pa krye dhe ku fosforeshonin kujtimet.Libri antik i jetes shembellen ne kete qytet ku ndrin me bukuri krenare dhe ku qan vete liria.
Ne Vlore,derdhe kenga ne argjend bore dhe me shume ia shtonte nurin.Duke iu bere balle tallazeve te jetes ne te mire te njerezimit,kudo derdhej vera e gezimit.Festimet ushtoheshin nga bisedimet hakatare.Ky qytet fali per krejt shqiptaret ne cdo skaj te cdo qyteti te Shqiperise nje mesim:''Fillo te ecesh,,,kembet do te lodhen dhe rendohen,,,me pas vjen casti kur te ndjesh krahet qe ke rritur,,,te ngrihen''.

Vepra te ngjashme
Autori: laze · Lloji: Ese argumentuese · Tema: fund ne pasdite
A ka ndaluar dikush për një moment për të parë pasdite? Që prej disa muajsh kam filluar të kushtoj dhe të parashikoj gjithçka që do të më ndihmojë të gjej rrugën time. Në veçanti, deklaroj veten të tërhequr nga pasdite dimërore. Du...
Autori: E.C · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Lidhja ndermjet dashurise dhe librit
Shprehja „Ashtu si dashuria, edhe libri nuk vdes kurrë“, edhe pse disi e vështirë në dukje për vetë faktin se në kontaktin e parë nuk mund të gjesh një lidhje konkrete ndërmjet dashurisë si koncept dhe librit të parë sipas k...
Autori: aaann · Lloji: Ese argumentuese · Tema: ju lutem lexojeni dhe perpiquni te komentoni
eshte gjaegjeze zinxhir. kini vemendje 1. eshte nje helikopter qe ka brenda 5 tulla. bie 1. sa ngelen? 2. eshte 1 frigorifer qe nxe brenda kafshe. futet lopa. me sa hapa futet dhe cilat jane ato? po te ndihmoj. hyn me tre hapa. ti me thuaj tani se cilat...
Autori: Ana Kodra · Lloji: Ese argumentuese · Tema: flet per pyllin e vetmuar kur njerezit e shkaterrojne
E cesht ky pyll kaq i vetmuar ku ska asnje njeri?E cesht kjo bote kur ska asnje pasterti?Kjo sesht pyetje e persosur per ti thene lamtumire pislleqeve.Ja ky esht momenti per tju thene stop plehrave.Pse?Sepse toka eshte vendi ku ne jetojme ku ne hedhim te ...
Autori: Ariel bici · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Jeta e meparshme
Qe ne kohet e para,femra konsiderohej gjithmone ne thundren e mashkullit.Kjo per arsye se ishte shoqeria dhe shume faktore te tjere qe e kishin ndare femren nga mashkulli duke e lene ate pas ne cdo gje si psh femra ishte e detyruar te mos te kerkonte te d...
Autori: Greselda Baci · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Adoleshenca
Ese: Adoleshenca I kuptoj te gjithe adoleshentet,dhe pse ? Sepse,une jam pjese e tyre,jam adoleshente me 5 milion deshira me 5 milion halle Koti . Periudha e cila te ben te urresh per gjene me te vogel dike, qofte dhe nje fjale qe ta degjon vesh...
Autori: Jugerta · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Nje shkrim per dike
Ishin rralluar ditët , kur mbizotëronte I ftohti dhe acari, pasi tashmë po merrte fund dhe sina bardhë e zi e dimrit. Dita ditës, klima po ngrohej e thahej sa më shume. Pasi peisazhi, sa vinte e zbukurohej me teper , pasi vete stina e praneveres n...
Autori: Arta Lleshi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Shoqja e ngushte
O gje e ngrenshme ... Ckemi !! Mmm nuk eshte mire ta nis kshu apo jo !! Shiko teksa mora guximin te shkruaj per ty u bllokova !! Sepse nuk eshte e thjeshte te shkruash per 8 vite miqesi .. Nuk eshte e mundur qe te gjithe ndjenjat te mblidhen ne nje shkrim...
Autori: Enada Methasani · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Mjedisi
Kur flasim per natyren,nje mike te vlere per njerezimin,duhet te permendim dhe rendisim gjithmone te mirat qe na jep ajo ne formen me te mire per ekzistencen e jetes ne planet.Ne kurre ama nuk rendisim shkaqet apo pasojat qe kryejme ne te mire te vetes po...
Autori: serxho kuka · Lloji: Ese argumentuese · Tema: jeta dhe ndjenjat
Jeta eshte nje dhunti nga zoti ! NE duhet ta respektojm dhe ta mbrojm jeten dhe jo ta demtojm me gjera te kota si alkooli droga e gjera te kota! Reth jetes ne dim shum pak gjera mendoj se ...... disa nuk dine asgje!Per disa jeta vuan e per disa jeta nuk e...
Autori: Orient Maha · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Racizmi sipas meje
Racizmi është besimi në superioritetin e një race mbi tjetrën, e cila shpesh rezulton në diskriminim, segregacion dhe paragjykime ndaj njerëzve në bazë të racës apo përkatësisë etnike, kombëtare, fetare, etj. Sot, përdorimi i termit "raciz...
Autori: anjeza balidemaj · Lloji: Ese argumentuese · Tema: shoket shoqet
une shoket dhe shoqet e miiii i dua shume se nese une apo dikush ne e ofrojme njeri tjetrin prandaj ne duhet ta ofrojme njeri tjetrin ti ndimojme njeri tjetrit kjo dashuri quhet dashuri rreciproke
Autori: Jeta Zguri · Lloji: Ese argumentuese · Tema: "PERRALLAT JANE PASQYRA E JETES TONE"
Kur isha e vogel me pelqenin perrallat qe me tregonte gjyshja kur me vinte ne gjume. Ajo ish nje grua e thjeshte pa shume arsim por perrallat i tregonte bukur me ze te ulet sikur donte te me krijonte kushtet qe te me zinte gjumi, por ne fakt rralle ndodht...
Autori: Adriola · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Shkolla
Shkolla ndonjehere mund te na duket e merzitshme ose e veshtire , por ne nuk e kuptojme se aty kalojme vitet me te bukura te jetes sone.Vitet kalojne shume shpejt dhe ne as nuk e kuptojme se si ikin ato por ne duhet te dime vlerat e tyre.cdo shok cdo shoq...




Komentet e fundit!

Emri: ana
Email: annastar682@gmail.com
Komenti: ese ineresante ka te perdorura shume epitete, kuptime te fig ,fjale shume te bukura per vleresimin tim do te kishe marre nje dhjete shume e bukur sidomos ajo fjalia me te cilen e nis esene shume bukur



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com