Data e postimit: 2017-11-05 12:28:55
Lexime: 22884
libri dhe lufta
Lloji: Ese argumentuese
Tema: lufta
Autori: klevi
Shkolla: jashar hoxha
Klasa: 9
Qyteti: tirane
E-mail: anxhelaleka12@gmail.com


Libri eshte porta ku hapen horizontet e jetes.ai eshte udhetimi i jone neper bote nga dhoma e leximit permes diellit.gjithcka me e bukur nga kjo bote fshihet ne libra.
Kam mesuar se sa here qe mes njerezve ndihem keq,nje liber me ben te ndihem mire sepse brenda tij dikush ka te njejten dhimbje si une ,vuan si une madje me hap zemren e me thote gjera qe edhe une i mendoj se i ndiej njelloj si ai.Keshtu une duke kerkuar shokun,gjej veten ne liber.Lufta eshte nje nga paradokset me te medha te shoqerise njerezore.
Nje semundje me tmerrshme se murtaja qe ka lindur me njerezimin dhe do te vazhdoje ta shoqeroj ate deri ne zhdukjen e tij.Lufta te le pa shtepi.Ajo eshte shkaterrimi i arsimit sepse gjate luftes femijet nuk kane ne mendje te mesojne,por kane friken se a do jetojne sot apo jo.
me pak fjale du te them qe libri eshte dija e jetes ndersa lufta eshte shkaterrimi i BOTES!

Vepra te ngjashme
Autori: Arte · Lloji: Hartim · Tema: Libri
LIBRI MIKU I JETES TIME! Libri eshte shoku im me i mire qe me percjelle ne çdo hap te jetes time.Te shkruaje per librin eshte vertete nje kenaqesi e madhe sepse libri eshte miku i jetes time. Arsyeja pse e dua librin eshte se ne te mesoje gjerat me te ...
Autori: Kledia · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Rendesia e librit
Librat jane gjerat me me vlere ne jeten tone . Askush nuk di ti mesoj gjerat sic nje liber di. Te lexosh eshte shume bukur sepse meson. Edhe ata qe na mesojne ne kane mesuar nga libri. Libri te meson dhe te jep mesazhe e mesime te cilat te nevojiten gjate...
Autori: xhesika mersinllari · Lloji: Ese argumentuese · Tema: libri
Libri shoku im më I mirë Më thonin dikur: lexo librat e shkollës, lexo se do të të duhen…! Por unë nuk e kuptoja. Unë librin mësova ta dua tani ne keto rrethana . Ndoshta kur njeriu eshte i merzitur , i lodhur , i ngarkuar menderisht , ka ...
Autori: Erta Myrtaj · Lloji: Ese argumentuese · Tema: “Libri, shoku im me i mire”
Më thonin dikur: lexo librat e shkollës, lexo se do të të duhen…! Por unë nuk e kuptoja. Unë librin mësova ta dua tani ne keto rrethana . Ndoshta kur njeriu eshte i merzitur , i lodhur , i ngarkuar menderisht , ka kohë të mendojë më shumë...
Autori: Albiona Thaqi · Lloji: Hartim · Tema: Libri,shoku im i qmuar
Libri per ma eshte gjithqka qe kam ne jete,ai gjithmone eshte shoku im me i qmuar dhe do te jete gjithmone shoku im i ngushte.Libri eshte shoku i disa femijeve,por ai duhet te jete shoku i ngushte i qod femije ne bote.Sepse nese ne nuk e kemi shoke te ng...
Autori: Besiana Shehu · Lloji: Hartim · Tema: E dua librin
Pasuria me e madhe per njeriun eshte libri,ku permes tij ne perfitojme diturine e cila ne te ardhmen na e ndriqon jeten.Libri per mua do te mbetet shoku me i mire.Me kete kuptohet nje krenari qe gjithehere do ta kemi.Nje shtepi pa libra eshte si nje lume ...
Autori: Paula Ceci · Lloji: Analize letrare · Tema: Lufta
Ese:Lufta,fataliteti i jetes njerezore. Lufta.Perfytyrimi i pare qe na vjen ne mendje eshte shkaterrim,arme,gjak dhe kasapane e madhe. Te gjithe e dime qe per te filluar nje lufte nuk duhet shume mundim,por per t’iu shmangur ketij konflikt...
Autori: Lalezare Istrefi · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Libri.
Nje kohe e keqe,me nevoitet ngushellim,me nevoitet ngushellim,me nevitet dike I cili do me kuptoj.Pse asnje ne kete bote nuk eshte aq I forte,i ndergjegjshem dhe I degjueshem. Pse asnje ne bote nuk eshte aq I forte qe te mbaje urrejtjen,mllefin dhe lumtu...
Autori: klesjana topalli · Lloji: Poezi lirike · Tema: libri
disa libra aty ne biblioteke rrine pa prekur, duken pa jete por ne brendesi te tyre sgjendet vec nje bot' aty ka tregjedira dhe bukurira plot libri ka te dhena por edhe sekrete kur lexoj nje liber krijoj nje bote me vete lexo nje liber kur je i ve...
Autori: elia cela · Lloji: Ese vleresuese · Tema: libri
Libripermua eshte miku me i mire ne bote.Libri me jep dije,kulture,informacion,me jep mundesi te fantazoj eshte ndenje dhe emocion. Libri nuk me lene asnjehere vetem sepse ai me shoqeron ne cdo moment te dites time.Libri me ben te zgjuar,te mequr,imagji...
Autori: Ina.Cr7 · Lloji: Ese argumentuese · Tema: libri
Nje proverb thote: "Shtepia pa libra,eshte si dhoma pa dritare". Asgje tjeter nuk mund ta shprehte me bukur rendesine e librit. Libri esht nje jete tjeter , nje udhetim i mrekullueshem qe te con ne bote te ndryshme , te panjohura , te njeh me shume gjera ...
Autori: emi · Lloji: Hartim · Tema: libri
Pasuria me e madhe jona eshte libri,nga ai ne perfitojme shume dituri. E dua librin cdo dite e me shume. Ai hap dyer te rejane mendjen tone. Permes librit ne fitojme gjera shume te rendesishme qe na duken gjate gjithe jetes.Cdo gje ne jeten tone varet ng...
Autori: arbnora gashi · Lloji: Analize letrare · Tema: libri miku me i mir i njeriut
nje dhom pa liber eshte si nje trup pa shpirt te lexosh liber do te thot te pasurosh trurin libri eshte pasqyra e realitetit libri eshte kultur dije libri eshte mesuesi me i mir dhe miku me i dashur ai as nuk te qorton po vetem te pasuron ne liber mesuam...
Autori: Lediona · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Te dim se sa i vlefshem eshte libri
Te flasesh per librin eshte dicka shume e bukur.Libri nuk eshte thjeshte disa copa letre dhe disa shkronja.Per mua libri eshte jete.Libri te tregon boten e vertetet dhe imgjinare.Edhe pse jam e vogel ne trup,libri me ka rritur ne mendje.Me ka bere te logj...




Komentet e fundit!

Emri: 66666
Email: 33333@gmail.com
Komenti:

Emri: Nensi
Email: anisadervishi07@gmail. com
Komenti: Ese e bukur dhe me ndjenja😍😍

Emri: cupat
Email: cupat@shqiptar.kosovar
Komenti: shume kot e ke bere

Emri: Kevin
Email: kevinsela12@yahoo.com
Komenti: bravooo

Emri: franci
Email: franc.franci62@yahoo.com
Komenti: Me ndihmove shum je i papare

Emri: lisa
Email: lisandlena_twins1@gmail.com
Komenti: Me ndihmove pa mase./

Emri: sandri
Email: sandri@gmail.com
Komenti: me kete me ke ndihmu shume fare po a mund te besh edhe nje tjeter libri dhe lufta/

Emri: jorii
Email: jjj.ggg@gmail.com
Komenti: me ndihmove pa mas

Emri: klew
Email: klea.bufi@yahoo.com
Komenti: bravooo

Emri: kejsi
Email: kejsikokoshi2711@gmail.com
Komenti: bravo...shumeeeeeee mire



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com