Data e postimit: 2013-04-16 21:25:13
Lexime: 16085
Mjafton pak shprese per te prekur te erdhmen, lumturine
Lloji: Ese argumentuese
Tema: e ardhmja
Autori: Mbesha Nazaj
Shkolla: jani minga
Klasa: 12A
Qyteti: Vlore
E-mail: nazajmbesha@yahoo.it


Te gjithe jemi te perfshire ne detin e paane te jetes.Kur jemi femije shpresa jone per te pasur e arritur gjithcka duam , i ngjan nje trageti gjigand , por dalngadale ai fillon te lekundet e te shperbeht nga stuhite e jetes . Ka raste kur e gjen veten mbi vale , e te tjera raste kur humbet per pak poshte ujit . Rendesi ka qe te kesh gjithmone ku te mbahesh , nje shprese te te coj drejt brgut , aq shume te deshiruar drejt se ardhmes . Ndonjehere na shterojne fuqite per te ecur, per te guxuar , lodhemi.Nje njeri ideal eshte ai qe rrezohet dhe perseri ngrihet , qan dhe qesh , jeton dhe pranon si nje sfide te fuqishme te pashmangshmen . Cfare eshte njeriu pa shprese ? Nje qenia qe ndonese merr fryme , ecen , leviz , por eshte nje qenie boshe dhe e humbur.Nuk ka rendesi sa e padrejt eshte treguar jeta me kedo , por e rendesishme eshte se ka shprese dhe ne momentin kur fryma duket sikur po pushon. Duhet te ngrihesh e te ecesh me hapa te sigurta , por te kapesh kohen qe ke humbur, duke i dhene vetes shprese dhe shpreses jete.... Perderisa do te arrijme atje ku duam do te jemi te suksesshem , por meqe do ta duam shume ate qe me dinjitet e arritem,, do te prekim lumturine.

Vepra te ngjashme
Autori: Kaltrina · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Jeta eshte e bukur !
Jeta eshte nje enigme e shtruar ne menyra te ndryshme por me zgjedhje te pakta.Ajo eshte nje udhetim i mundimshem,plot befasira dhe qudira.Ky udhetim percillet me dashuri dhe lumturi por disa njerez e percjellin ate me urrejtje dhe egoizem.Me njerez te ti...
Autori: Anonim · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Ese per" Shpresen"
Shpresa na mban gjalle. Ajo eshte gershetimi i te mirave ne kete jete. Po nuk pate shprese je asgje je nje njeri bosh qe iken vetem ku te te cojne kembet dukesh i pa orientua pa busull .Jeta ka te mira dhe te keqija, ajo eshte e mbushur plpt rreziqe me ...
Autori: Anonim · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Ese per" Shpresen"
Shpresa na mban gjalle. Ajo eshte gershetimi i te mirave ne kete jete. Po nuk pate shprese je asgje je nje njeri bosh qe iken vetem ku te te cojne kembet dukesh i pa orientua pa busull .Jeta ka te mira dhe te keqija, ajo eshte e mbushur plpt rreziqe me ...
Autori: Luljeta Mahmuti · Lloji: Ese filozofike · Tema: ''Te rrosh a te mos rrosh kjo eshte ceshtja?!''
Te rrosh a te mos rrosh?!Valle a s'eshte me mire te reflektosh?! Te lejosh mendimet e strukura ne nje labirinthte heshtur ne erresiren e nates vetmja qe degjon eshte puhiza e lehte mbledhese e pjesezave me te vogla te asaj cfare mbeti! Dje,shume pak amb...
Autori: Amanda Sadikllari · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Per te gjithe femijet e Botes kudo qe ndodhen, Bota per femijen. Si mund te jete ajo?
Prinderit,familja,mjedisi si dje dhe sot e ne te gjithe kohet kane ndryshuar.Ata u japin femijeve dashuri ,kujdes ,mbrojtje.Ne familje femija ritet dhe meson shume norma e vlera .Por a mjaftojne keto?Nje femije e zbulon boten me syte e atyre qe e duan dhe...
Autori: ANXHELA MAHO · Lloji: Ese argumentuese · Tema: problemet e femijeve ne bote
Prinderit,familja,mjedisi si dje dhe sot e ne te gjithe kohet kane ndryshuar.Ata u japin femijeve dashuri ,kujdes ,mbrojtje.Ne familje femija ritet dhe meson shume norma e vlera .Por a mjaftojne keto?Nje femije e zbulon boten me syte e atyre qe e duan dhe...
Autori: Ardisa · Lloji: Ese pershkruese · Tema: ku po shkojme me kaq ligesi
EHH si eshte jeta plot me te papritura .... rrethohemi nga e mira e keqja ligesia qe jane udhetare me ne ne cdo hap qe hedhim. Pra jeta eshte si film ku gjithesecili nga ne mundohet te luaje me bukur rolin kryesor..kemi shume raste qe ne nuk jemi te perg...
Autori: Elvisa · Lloji: Ese pershkruese · Tema: E ardhmja ime
Te gjithe e dime se jeta eshte plot me te papritura dhe sfida. Askush nuk mund ta dije se cfare do te ndodhe te nesermen. Per nje gje eshte e sigurt, per nje te ardhme te lumtur do te duhet shume pune dhe vullnet. Edhe pse ndonjehere ndodh qe jo cdo gje s...
Autori: Klevisa Manovi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: koronavirusi
NE ZEMRA JETON FJALA SHPRESE Boshlleku,vdekja dhe semundja pushtuan vendin. Vdekja po na kalon para sysh dhe semundja eshte bere mbreteresha e vendit,ka vendosur kuroren. Ngado ka rene nje qetesi e madhe. Valle ps...
Autori: Enea · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Shpresa
Nganjehere jeta nuk shkon ashtu sic duhet. Veshtiresite jane gjithmone pjese e saj te cilat na bejne te ecim perpara. Te pakten keshtu mendoj une. Keto veshtiresi te medha qe perbejne jeten perballen gjithnje me shpresen, e cila na ben te besojme se di ia...
Autori: Abriana Memia · Lloji: Analize letrare · Tema: Nena e dyte
E dashur mesuese Ne jemi shume te lumtur qe jemi nxenesit e tu. Edhe pse je pak nevrike ti fal dashuri tek ne pafund. eshte viti i pare bashke por na duket sikur jemi te lidhur bashke prej kohesh. Jemi pak te levizshem dhe te zhurmshem por me kalimin e k...
Autori: serxho kuka · Lloji: Ese argumentuese · Tema: jeta dhe ndjenjat
Jeta eshte nje dhunti nga zoti ! NE duhet ta respektojm dhe ta mbrojm jeten dhe jo ta demtojm me gjera te kota si alkooli droga e gjera te kota! Reth jetes ne dim shum pak gjera mendoj se ...... disa nuk dine asgje!Per disa jeta vuan e per disa jeta nuk e...
Autori: Melodi · Lloji: Ese filozofike · Tema: Nje udhetar i heshtur, ne rruget plot zhurme
Lum qe rrjedh,s'pushon, therret per ne perjetesi por askush s'pergjigjet. Askush s'do te largohet nga bota e miresise, por lumturia asnjehere nuk eshte eterne, e kjo jete bashke me gjithe ligesite e saj perseri mbetet e bukur, pasi edhe po te duam ta quaj...
Autori: Ornela Sinan · Lloji: Tekst shpjegues · Tema: Jeta
Te jetojme cdo dite,qofte ajo me diell,me re ose me shi. Vetem keshtu mund te rrefjme se kemi jetuar. Jeteā€¦ Ndoshta ne dukje te pare duket thjesht nje fjale me kater shkronja por ne thelb permban me shume se aq. Shume prej nesh I adhurojne dhuratat p...




Komentet e fundit!

Emri: shkelqim
Email: shkelqim.alimi@live.com
Komenti: shum tem e mir

Emri: aergh
Email: ina.dena@hotmail.com
Komenti: Po kjo ska te bej fare me te ardhmen per mendimin time duhet te shtoje shume gjera mbi te ardhmen ,cfare enderrron,etj.Shume keq!

Emri: klea
Email: love_you@gmail.com
Komenti: superr!! i bera kopje kesaj ..thnxx me ndihmove shume honeyy ...

Emri: ronaldo
Email: laertometko@hotmail.com
Komenti: shm shm e bkr .. besoj se do marr ndonje 10 me kete ..

Emri: Donika
Email: pati_anto@live.com
Komenti: sa me pelqen mi!!!

Emri: Ina
Email: ina.dena@hotmail.com
Komenti: BUKUR



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com