Data e postimit: 2015-01-14 22:03:37
Lexime: 9346
arsimi
Autori: ADRIAN MARDODAJ
Lloji: Ese informuese
Tema: reformat arsimore
Shkolla: Ibrahim Rugova
Klasa: x6
Qyteti: kamez
E-mail: Email eshte i fshehur!


dhe cdo dite pyes veten... cfare ndryshimi do te kishte ne bote nese nuk do te ekzistonte shkolla dhe nivelet e arsimimit? SI DO TE ORGANIZOHEJ BOTA DHE SI DO TE DREJTOHEJ AJO?
A DO TE ISHIN GJERAT ME TE THJESHTA APO ME TE VESHTIRA?
A DO TE ISHTE ME E BUKUR CDO GJE APO JO?
CFARE KUPTIMI DO TE MERRTE JETA DHE VEPRIMTARITE E SAJ BOTERORE?
BOTA PA NJEREZ TE ARSIMUAR DO TE ISHTE SI NJE OPERACION I PAREALIZUESHEM.SHKOLLAT E PARA JANE HAPUR SHUME SHEKUJ ME PARE,DUKE BERE QE CDO GJE PERRETH NJERIUT TE MARRE NJE KUPTIM DOMETHENES.
ARSIMI JO VETEM QE ESHTE NJE NGA FUSHAT QE I PRIN SHOQERISE POR EDHE NDIKOHET FUQISHEM PREJ SAJ DHE NDRYSHIMEVE SHOQERORE.
ME ANE TE ARSIMIT NE ECIM ME KOHEN.ARSIMI SI NE CDO VEND TE BOTES,EDHE NE SHQIPERI PO ECEN PERPARA,GJITHNJE E ME SHUME DUKE NXJERRE NJEREZ ME SHUME VLERA E TE TALENTUAR .
SHQIPTARET JANE SHUME TE ETUR DHE KANE SHUME VULLNET PER NDRYSHIME PERPARUESE TE ARSIMIT NE SHQIPERI.GJITHNJE E ME SHUME PO NXIRREN NJEREZ TE TALENTUAR DHE TE ARSIMUAR NE FUSHA TE NDRYSHME .
CDO REFORME QE NDERMERRET NE ARSIM KA SI QELLIM ZHVILLIMIN E CDO VENDI DUKE I DHENE KUPTIM CDO GJEJE NE TOKE QE PERBEN BOTEN NE TERESI ,DUKE PLOTESUAR CDO NEVOJE TE NJERIUT DHE DUKE KRIJUAR KUSHTE TE MIRA EKONOMIKE .REFORMAT ARSIMORE NE VITET E FUNDIT KANE NDRYSHUAR SHUME E QELLIM ZHVILLIMIN DHE AKTIVIZIMIN E PLOTE SE MENDJES SE NXENESIT.
TASHME PO REALIZOHET NJE NDRYSHIM ARSIMOR I CILI KA SI QELLIM AKTIVIZIMIN E PLOTE TE MENDJES SE NXENESIT NE OREN E MESIMIT,DUKE BERE QE NE PERIUDHAT E MEVOVONSHME TE NXIRREN PERSONALITETE SHUME TE TALENTUARA DHE ME AFTESI TE PLOTA NE FUSHAT E TYRE .
POR NE LIDHJE ME REFORMAT ARSIMORE FLASIM EDHE PER NDERTIMIIN E SHKOLLAVE TE REJA TE CILAT PO SHTOHEN GJITHNJE E ME TEPER,DHE ZGJERIMI I TYRE DUKE BERE TE MUNDUR EDHE REALIZIMIN E AKTIVITETEVE TE TJERA ARGETUESE DHE SHPLODHESE PER NXENESIT SIC JANE : VRAPIMI , KERCIMI , LOJRA TE TJERA , ETJ. KETO REALIZOHEN ME ANE TE INVESTIME QE BEHEN NGA SHTETASIT OSE NGA SHTETAS TE VENDEVE TE NDRYSHME . ARSIMI ESHTE GJITHCKA NE JETEN TONE , ESHTE I JETES NE TOKE DHE PERFUNDIMI I GJITHKLAJE NE UNIVERS DHE NE BOTE .
POR LIND PYETJA : " A KA REFORMA TE CILAT DO TA PERMIRSONIN EDHE ME SHUME NIVELIN ARSIMORE DUKE NDIHMUAR DHE NE KETE MENYRE EDHE NXENSIT ?" .
JAM PLOTESISHT E SIGURT QE KA , DHE QE SE SHPEJTI EDHE KJO REFORME DO TE ARRIHET , POR NDIKIMI QE DO KETE AJO REFORME NE FUSHEN E ARSIMIT NGELET PER TY PARE DHE PER TU VLERESUAR .
NJE MESAZH QE DO JU JEPJA TE GJITHE NXENSVE QE LEXOJEN KETE "ESE" MBI REFORMAT ARSIMORE ESHTE :" KRIJONI PAVARSINE E JETES TUAJ DUKE U ARSIMUAR , SEPSE ARSIMI ESHTE REFORMA ME E MADHE QE MUND TE NDERMERNI NE JETEN TUAJ ".

Vepra te ngjashme
Autori: Arbenita Gecaj · Lloji: Ese informuese · Tema: Biografia e skenderbeut
Gjergj Kastrioti ishte djali më i vogël i Gjon Kastriotit dhe i princeshës Vojsava, fëmija i fundit midis 4 djemve dhe 5 vajzave. Mendohet se lindi më 6 maj 1405 në Mat. U mor peng si nizamë pas thyerjes së të atit nga Sulltan Murati më 1421 dhe...
Autori: Taip Voci · Lloji: Ese informuese · Tema: Ese per Pranveren
Pranvera njera nder stinet e mia me te preferuara, ajo eshte stina e cila te gjithve na e largon monotonine e dimrit, dhe na sjell vetem lumturi e bukuri natyrore siç jane: Gjelbërimi i fushave, Çelja e luleve dhe fillimi i lulëzimit te pemëve. Pra p...
Autori: elsa gashi · Lloji: Ese informuese · Tema: kujtimete matures
Ato emra qe ne banka shkruam.. Ato detyra qe nga njeri-tjetri i kopjuam.. Ato fjal qe njeri-tjetrit i tham.. Ato "grindje"qe i bem.. Ato "ikje" nga oret e mesimit.. Ato britma neper korridore.. Ato gezime ato hidherime.. Te gjitha keto ne klasen time .. 1...
Autori: Franci lasku · Lloji: Ese informuese · Tema: permbajtja
Dy femije moter,vella bejne cmos timbajne prinderit e tyre qe te mos ndahen por babai I tyre ka mare nje sekretare dhe me te do te martohet.mamaja e femijeve ben gati letrat e ndarjes me babain e femijeve .kur gjerat po shkonin shume keq vajza gjen nje gu...
Autori: Kamela Musaku · Lloji: Ese informuese · Tema: Fjala
FJALA eshte baza e komunikimit , zgjerimi i perdorimit te saj si dhe pasurimi kuptimor i saj ka vlera jo vetem edukative dhe kulturore , por edhe jetike, ekzistenciale. Prej njohjes sa me te thelle me fjalen buron komunikimi njerezor, plot informacionete ...
Autori: Anonim · Lloji: Ese informuese · Tema: Si dueht te na ndihmoje familja,shkolla,rrethi shoqeror per tu perballuar me realitetin dhe veshtiresite qe ekzistojne ne te ?!
Jeta!Nje realitet me veshtiresite e medha qe gjnden ne te.Keto veshtiresi te medha qe gjenden ne cdo vend perreth nesh,por nuk eshte dicka e thjeshte,e lehte per tu perballuar.Kjo eshte menyra e te jetuarit.Te jetuarit nepermjet parapergatitjeve te shumta...
Autori: Emilian · Lloji: Ese informuese · Tema: Adoleshenca
Moshataret e mi jane ne fazen e adoleshences, qe do te thote faza me e rendesishme e jetes.Ne kete faze ne mesojme shume gjera çka e ben kete fazen me te rendesishme. Ne marrim drejtimin e e jetes nga çka mesojme ne te tashmen.Ne gjithashtu jemi te ndry...
Autori: Kevin Sota · Lloji: Ese informuese · Tema: Une jam qytetar i Evropes
Te drejtat e njeriut dhe te cdo femije duhet te jene te barabarta.C'do kush prej nesh duhet te jet i arsimuar,te ket nje familje dhe te jete qytetar i nje vendi.Disa femije bejne pjese ne kontinentin e Azise,Amerikes jugore,veriore,Australise,Afrikes,Anta...
Autori: Danjela · Lloji: Ese informuese · Tema: Stop bullizmit
Nje vajze 12 vjeç ishte e bulliziuar nga klasa e saj .Ate e ofedonin shume e shanin e tallinin. Psh:: i thoshin qe ti ke hap instagram dhe i ke shkruajtur shokeve te klases qe ti i don .ajo u betonte qe nuk kishte hap ato thoshin po Dhe nje dite kjo va...
Autori: xhoana hoxha · Lloji: Ese informuese · Tema: Une dhe televizioni
Jetojme ne shek XXI dhe teknologjia ka bere shume shpikje si psh.celulare,tv ,kompjutera ,tablete e shuem te tjera te cilat u perkasin dimensioneve e programeve te ndryshem.Si te gjithe moshataret e mi edhe une jam futur brenda ketij zhvillimi ,ku per ...
Autori: Dani Dan · Lloji: Ese informuese · Tema: Ema Bovari
A ekziston ende dikush si Ema Bovari ne ditet e sotme? Ema Bovari ishte nje grua e cila donte me te miren per veten e saj. Ajo zgjodhi Sharlin per burre si kandidatin me te mire, ajo e zbukuronte shtepine e kopshtin me trendafila. Donte te vishej sa...
Autori: Xhulja Nikolla · Lloji: Ese informuese · Tema: Te rinj dhe duhani : Anet pozitive dhe negative te duhan pirjes
**Të rinjtë dhe duhani: Anët Pozitive dhe Negative te duhanpirjes** Të rinjtë janë ndër grupet më të prekura nga duhani dhe efektet e tij. Në disa raste, përdorimi i duhanit mund të perceptohet si një formë e shprehjes së pavarësisë ap...
Autori: TheSepirothOftheOrigin · Lloji: Ese informuese · Tema: Informacion mbi Nene Terezen
Mesues dhe prinder. Ka ardhur koha qe te ndryshoni qendrimet ndaj femijeve. Mos i mesoni te respektojne ose te mburren me figura te njohura. Ju besoj se e dini mire se respekti fitohet dhe nuk eshte per mburrje.Ndiqni mendjen tuaj dhe gjykimin tuaj. Nene...
Autori: Gresa xhepmetaj · Lloji: Ese informuese · Tema: Vjeshta
Vjeshta eshte nje stine imagjinare.Ne fshatin ku une jetoj eshte shume bukur sepse kur bien gjethet e gjithe toka mbulohet.Mollet piqen,rrushi,geshtenjat e shume fruta te tjera.Vjeshta eshte stina e preferuar e bujqve sepse ka shume gjera per te vjele.Por...




Komentet e fundit!

Emri: erty
Email: erty@yahoo.com
Komenti: Bukur

Emri: hahaha
Email: hah.haha@hotmail.com
Komenti: 17

Emri: erty
Email: erty@yahoo.com
Komenti: po mos te ishte arsimi planeti do kishte mbet si ne kohet e lashta.



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com