Data e postimit: 2014-11-15 19:02:07
Lexime: 5539 |
Nje shoqe qe me kishte humbur me kohe le te themi!Zoti qoi qe nje dite te takohemi ne nje dasme.Une me ate(vilmen)nuk flisnim pervec:"pershendetje".Ajo dasem me beri qe te kuptoja se cfare njerzish ka ne kete jete ka shoqe pafund por qe perfitojne nga des...
|
Pavarsi
Mirse erdhe ne shtetin ton,
Urime per shumë mote
Se je shteti ma i ri ne botë,
Urime Kosova nan Pavarsia.
Edhe Skender Begi
E ka ditlindjen bashk me
Pavarsinë Urime me jet
Të gjatë e te lumtur
Per shumë vite suksese
...
|
28 Nentori
Me 28 Nentor
Ismail Qemali
E ngriti
flamurin ne vlor.
Dhe ate flamur
Shqipetar e
Adhuron e tere
Bota mbare.
Nje vajz me
Emrin Marigone e
Qendisi dhe ia
Dha Ismail Qemalit
Ne dore per ta ngritur
Ne vlor.
|
Nana ime është gjeja me e shtrejt per mua, ajo esht engjulli qe me mbron ne xhdo hap te jetes time, esht njeriu qe me ushqeu me edukat dhe me miresi ne jet. Ne gjdo hap qe helli nuk jam une por esht vlera e saj, ajo është frymarrja ime.
|
VIRUSI
Virusi është ajo pjesë e softuerit e cila infekton programet tjera duke i ndryshuar ato,me ndryshim në ketë rast nënkuptojme kopjen e atij virusi në mënyrë që të infektoj programe tjera.Kurse fjala malware vjen si kombinim i fjaleve ...
|
un nje dit po lexoja nje tregim per shoqerin ne ate tregim shkruante qe shoqeria ne jeten tende mund te shkaterroj gjithqka por edhe mund ta bej jeten si ne endrrat e tua te cilat ke pasur deshir gjithmon te behen realitet nje dit un pas nje kohe te gjat ...
|
E di ku ndodhem tani? Nodhem aty ku të takova ty. Aty ku shkëlqimi yt ma mori mendjen, aty ku unë thash më në fund e gjeta atë qe dua. E di ku dua të shkoj ! Të shkoj në ato vende që me ty ëndërroj, aty thjesht ku hëna më mjafton ta shikoj, ...
|
AKIL PELIDI HEROI I FAMSHEM I LUFTES TROJANE,TIPI IDEAL I KOHERAVE HOMERIKE.HOMERI TE ILIADA NA JEP NJE KUADER TE [PLOTE MBI PREJARDHJEN JETEN DHE LUFTEN E ALILIT,KURSE TE ODISEJA SHKRUAN PER NDERIMET QE JU BENE PASI VDIQ. SIPAS MITOLOGJISE KA QENE BIRI I...
|
Kosova jonë
Flakrojn pes pishtarë
Të gjithëve tu ju thanë
Se ne vendin tonë
Pes popuj janë
Këta pesë pishtar
Nga ni zjarr i ke
Këte popull dje
Me luftë e kam nxe
Prej luftes të rrebët
Kryengritjes sonë
Shoki im ka lin...
|
Gjate viteve te fundit ne Shqiperi jane rritur shume temeraturat. Vlerat me te larta te temperatures kane arritur rreth 44 grade c. Muaji me i ftohte eshte janari. Per zonat e uleta dhe bregdetare mesatarja e temperatures per janarin arrin mbi 10 grade ...
|
Shume gabime
Shume po du me shkru
po mdoket se kam mu penu
se ndjenat qe i kam
shume jane mashtru
S'kam mujt me fol
E skom mujt me pa
Nuk e di me mu qa asht tu nodh
Se shume gabime kam ba
Zemra jem ma spunon
Syt kan flejt
Shpirt...
|
Shumë vepra të arrira të letërsisë botërore kanë lënë mbresa të paharrueshme në
kujtesën e njerëzve.Ato kanë krijuar personazhe "kult" që kalojnë si pa kuptuar kufijtë e veprës.Njerëz të shumtë gjejnë veten në ta. Ne menjëherë m...
|
Prirjet dhe aftesite
Jane zotesi qe i kemi perfituar permes pervojes.Sa me shume te kemi aftesi per punen qe deshirojme , aq me shume do te duam te perfitojme nga arsimi , puna , dhe pervoja vullnetare .
Aftesite per punesim jane aftesite e nevojshme...
|
Është nje grua e cila me ka mesuar qe pes Vite është e menqur e dashur nuk na bertet.Ajo per mua është nen e dyt she nuk do ta harroj kurre fare we ajo me mesoi.Nje site I thashe mesueses qe I premtoj Te behem mjeke une fotet e saj do to mbaj ne alb...
|