Data e postimit: 2015-02-25 21:38:27
Lexime: 3169
vellai
Lloji: Analize letrare
Tema: vellai
Autori: ana
Shkolla: 1 qershori
Klasa: 7a
Qyteti: kukes
E-mail: anaana@gmail.com


vellain tim te vetem shum e dua une
me floket e arta si ngjyre floriri
duani vellane o ju qe e keni
mos mohoni vellane se eshte jeta per ju
duaje ate tani qe e ke

Vepra te ngjashme
Autori: ALEHANDRA · Lloji: Ese pershkruese · Tema: VELLAI DHE MOTRA
TE VDESESH ESHTE NORMALE POR TE VDESESH PER VELLAIN ESHTE FANTASTIKE . VELLAI ESHTE ENGJELLI QE TE MBRONE POR ESHTE EDHE AI QE ME SHUME XHELOZONE.AI PER MOTREN E JEP JETEN SIC E JEP MOTRA PER TE ♥. TORNADOT JANE TE FUQISHME POR KUR NUK MUND TE MPOSHT...
Autori: SEJHAN SHABAN · Lloji: Poezi dashurie · Tema: O MESHIRUES O GJITHFUQISHEM
ME KRIJOVE MUA NENEN E BABANE GJYSHIN TIM TE DASHUR POR EDHE VELLANE TE GJITHE JEMI BASHKE PER TY BESOJME ME NAMAZIN TONE TY TE ADHUROJME EMRIN TEND E PERMEND CDO PUNE KUR FILLOJ FALIMINDERIME TE SHPREHI CDO PUNE KUR MBAROJ
Autori: sofokliu · Lloji: Poezi dramatike · Tema: kthimi ne proze
antigona , heroina e vepres, guxon te thyeje urdhrin barbar te tiranit , kreonit,i cili kishte urdheruar qe vellai i saj,poliniqi te lihej i pavarrosur. pra antigona e kishte varrosur vellane e saj poliniqin . she per kete shkelje antigona denohet egersis...
Autori: .... · Lloji: Tekst pershkrues · Tema: zemra jon
Jeta qenka shum e veshtir paska shum sfida ato sfida duhet qe ti durojm sepse duhet te kemi shpres por jeta qenka nje gje shum interesante ndoje her na gezon nganjher edhe na hidheron. Jeta mua me ka dhuruar shum sende te reja por ato sende nuk po...
Autori: _J · Lloji: Ese pershkruese · Tema: mami im
Ne kete ese mund te them se nuk eshte vetem subjektive por eshte SUPER subjektive pasi perfshihen te gjitha ndjenjat e mia karshi ketij personi .. Ai person eshte MAMI IM , ajo eshte personi me unik ne bote...
Autori: Fitore Bungu · Lloji: Poezi dashurie · Tema: Per Familjen
Familja Ime Familja oshtt Gjeja ma e qmuar ne jet per familjen Ku do qe te ndodhemi na mungon familja po ashtuu Edhee kur jemii sa me larg Familjen Kem shum fjal per me i falenderu edhe sdi qysh me ja kthy Qka kan bo ataa per mu po ashtuu ku o...
Autori: Malko · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Pablo dhe Franceska
Mbasi Virgjili I tregon Dantes hijet e Semiramisit , Kleopatres, Helenes, Paridit e Tristanit, Ai i kerkon prijesit leje Qe Te flase me nje cift shpirtrash, Te cilet vorbulla e eres I mban Te mberthyer me Njeri- tjetrin. Ata Jane Pablo Malatesta dhe Franc...
Autori: Sayda Büyüküstün · Lloji: Fjale te urta · Tema: jeta
1.Duaje jeten se jeta eshte e bukur,mundesisht behu presidentja e amerikes. 2.duaje jeten dhe behu aktore dhe modele e famshme ne stamboll si Tuba ve Beren si dhe ndiqni filmin e famshme CESUR ve GÃœZEL,qe po aktrohet nga dy aktorët e famshem:TUBA BÃœYÃ...
Autori: Megi Llulla · Lloji: Analize letrare · Tema: Pershkrim
Pershendetje,un jam ne Megi Llulla nje vajze ne klasen e 4.Sot vendosa te pershkruaj vellain tim i cili quhet Halim.Ai eshte 3 vite me i madh se un dhe eshte ne klasen e 7.I kryejm studimet ne te njejten shkolle.Kryefjala i shkrimit te sotem esht vellai i...
Autori: Megi Harizi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Udhetime
Ji vetvetja! Për këtë arsye ke ardhur në këtë botë – asnjë tjetër nuk ka lindur si ty dhe asnjë tjetër nuk do të jetë saktësisht si ti. Kur shikon një fushë të gjerë me lule dele, ajo që të bën përshtypje ështe ajo lulkuqja e vogÃ...
Autori: Anonim · Lloji: Pershkrim · Tema: Shoqja
. Pershkrimi objektiv. Njeriu qe kam perpara syve eshte nje vajze, shoqja ime me e afert. Ajo qendron e ulur ne krahun tim te majte duke kryer veprimtarine e saj si nxenese. Ne pamjen e saj te bie ne sy nje gjatesi e mjaftueshme, rreth 167 cm. Eshte 15 v...
Autori: Armonela · Lloji: Leter · Tema: Fatkeqesia
E dashur vetja ime, Po te drejtohem ty sepse e kam ven re se si jeta po abuzon me ty. E di se ajo buzeqeshja jote e perditeshme tani eshte shuar. Gjithashtu e di se shum persona te rendesishem jane larguar nga jeta jote dhe nuk kan ndermend te kthehen pa...
Autori: Gisel Gorani · Lloji: Pershkrim · Tema: Medina Shijaku
Shoqja ime e ngushte quhet Medina Shijaku.Ajo eshte shume e rendesishme per mua.Medina eshte e gjate dhe elegante.Ngjyra e lekures se saj eshte ezmere.Ka sy te vegjel ne ngjyre te erret dhe vetulla te bukura.Buzet e saj jane te holla dhe hunda e saj eshte...
Autori: shqiponje shkembi · Lloji: Poezi personale · Tema: jeta ime
JETA JETA ESHTE E LIR BLEJE JETA ESHTE E BUKUR DUAJE ...




Komentet e fundit!

Emri: mira
Email: vogelzaelezi@gmail.com
Komenti: shume bukur moj ana



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com