Data e postimit: 2016-02-01 17:23:48
Lexime: 4429
ne ajrin e mbremjes
Lloji: Analize letrare
Tema: ne ajrin e mbremjes
Autori: pablo neruda
Shkolla: branko kadia
Klasa: 5a
Qyteti: shkoder
E-mail: niki_theone@yahoo.com


pemet e kopshtit
te amullta rrine ne ajrin e bute te mbremjes
si te ishin piktura
mbi nje pelhurete holle
nje zog i perhimet qe kolovitet
mbi degen e nje pjeshke ne lulezim
keqyr mire se mos terbllon heshtimin
qofte edhe vetem nje klithme
gjithcka eshte ne gjume
dhe hena qe reflektohet ne ujin e liqenit
eshte si nje barke imcake
ne mes te nje livadhi ndricuar me ar

Vepra te ngjashme
Autori: Pablo Neruda · Lloji: Analize letrare · Tema: poezi
Pemet e kopshtit tè amullta rrine né ajrin e bute tè mbremjes,si tè ishin piktura mbi nje pelhure tè holle nje zog i perhimet qe kolovitet mbi degen e nje pjeshke né lulezim ,keqyr mire se mos turbullon heshtimin qofte edhe vetem nje klithme .gjithc...
Autori: Aferdita Lika · Lloji: Poezi peizazhi · Tema: Stinet
Mbi te shkelqen vesa pikturuar mbi nje pelhure te holle, e livadhi me ar, perkedhelje trendafilave u jep, Rrezet e arta amullt i mbeshteten endjes e prehen qete, mbi ajrin e bute te mbremjes. Kaq embel i merr endja, i mbeshtjell, si nje tufe m...
Autori: Stela Dedgjonaj · Lloji: Poezi peizazhi · Tema: Hena
Gjumi iku tok me endrrat mbeta zgjuar,hiç pa gjume, nga kureshtja e veshtroja si shikohej hena ne lume! Me mrekullonte bukuria, hena yjeve u kendoi, ajo t'gjithe i vuri n'gjume, vetem mua s'me mashtroi! Embel buzeqeshi e bukura hene, tinez s...
Autori: fioralba bardhoshi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: vjeshta
sa me pelqejne ditet e embla te vjeshtes.vendi ka veshur nje kemisheze te arte.pemet kane marre ngjyre vezulluese qe pasqyrohet ne ujin e liqenit.pemet me miliona gjethe krijonin nje qilim ngjyrash.shushurima e gjetheve qe binin dukeshin te mrekullueshme...
Autori: Sofi musha · Lloji: Poezi peizazhi · Tema: Natyra
Po vjen pranvera, me lulet si perla. Me pemet e amullta' o sa shume dhurata. Ti pranvere e bukur, plot me lule shqerra. Mire se erdhe o flutur, po troket tek dera.
Autori: sejdi · Lloji: Poezi lirike · Tema: pranvera
Po vjen pranvera, me lulet si perla. Me pemet e amullta' o sa shume dhurata. Ti pranvere e bukur, plot me lule shqerra. Mire se erdhe o flutur, po troket tek dera.
Autori: fiona hymeti · Lloji: Poezi lirike · Tema: stinet
Po vjen pranvera, me lulet si perla. Me pemet e amullta' o sa shume dhurata. Ti pranvere e bukur, plot me lule shqerra. Mire se erdhe o flutur, po troket tek dera
Autori: lorena aliaj · Lloji: Pershkrim · Tema: perendimi i diellit
Perendimi i diellit eshte i bukur kur je afer tokes por me i bukur dhe mbreslendes eshte kur je afer detit ose liqenit.Aty ndien nje kenaqesi te paperseritshme.Dielli qe reflekton mbi liqen e ngjyra e qielli dhe e ujit merr portokalline e embel e cila ta ...
Autori: anna · Lloji: Thenie · Tema: gjykime
une do ti lutesha cdo njeriu qe sa te kete jeten te mos sillet keq ose me sakte te mos jete i keq apo e keqe pasi cdo gje qe ne kemi bere sa kemi qene gjalle do te na shperblehet pasi te kemi vdekur. personat qe kane bere keq do te DIGJEN me SHEKUJ ose p...
Autori: Niko Vincani · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Te fleme heret apo vone?
Gjumi eshte dicka njerezore.Te gjithe njerzit flene padyshim ne orare te ndryshme dhe ne vakte te ndryshme.Mendoj se vakti me i preferuar per te marre nje sy gjume eshte ne dreke dhe te mos harrojme pasaj edhe gjumin e mengjesit qe eshte vertet i embel dh...
Autori: asma · Lloji: Ese pershkruese · Tema: dashuria lindi per te qene e perjetshme
Dashuria eshte nje ndjenje e bukur dhe e delire,e buruar ne shume zemra.Ajo lind si rrjedhoje e miresise dhe bukurise shpirterore .Dashuria eshte nje ndjenje qe nuk mund te pershkruhet dot me fjale dhe nuk mund ta kuptoje kushdo ,sepse ajo mund te kuptohe...
Autori: Elissabeta · Lloji: Ese krahasuese · Tema: Une dhe Hena
Une jam nje vajze e thjeshte ku ndricoj atehere kur duhet, ashtu sikur Hena ne qiellin e pafund. Ne raste e ndryshme une jam ne forma te ndryshme e plote, gjysem, njesoj si Hena. Por kjo gje varet nga njerezit qe me rrethojne.Ndricoj atehere kur gjithcka ...
Autori: Anonim · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Mbremja
Ishte dite e diell.ora 6 e mbremjes.Heshtja kishte pushtuar tere vendin.Degjoheshin vetem shushurimet e gjetheve nga era e lehte qe fryente. Mbremja e quditshme nuk te lejonte te shihje ngjyrat e bukura te natyres.Zogjte kishin ndaluar cicerrimat e tyre. ...
Autori: Elidona Duraku · Lloji: Rrefenja · Tema: Natyra
Natyra na ka ofruar gjithcka ne,nga bimet,pemet e deri te ajri dhe oksigjeni.S`ka asgje ne natyre qe s`mund te preket.Ajo ka natyre lendore.Edhe teshat qe ne varim,njehere jane qull e me vone,kur fryn era,thahen paksa.Por,ne natyre,ka edhe lende qe s`mund...




Komentet e fundit!

Emri: BJORDI
Email: bjordi.bici@gmail.com
Komenti: WAW WAW WAW SHUM BUKUR👑❤️

Emri: dhthf
Email: hrkfhyh@ggmail.com
Komenti: :

Emri: dhthf
Email: hrkfhyh@ggmail.com
Komenti: :



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com