Data e postimit: 2021-03-12 14:25:01
Lexime: 1442
Ma tan bregut ma tan detit
Lloji: Analize letrare
Tema: Deti dhe bregu
Autori: SAIDE PNISHI
Shkolla: HAJDAR DUSHI
Klasa: 8
Qyteti: ROGOVA
E-mail: fatlumpnishi@gmail.com


Ma tan bregut ma tan detit



Ndihet kanga e fuqishme
Sjemi ma nërobri×2

Kët kën na pëlqen ne zemra
Sepse sot në liri na jemi

Edhe ne vendin ton
Oooooòoo
Edhe ne vendin ton


Dit fatëbardha kan ague
Prangat dhe zingjirat


Robi sot naj ka shkatrru
Sot naj kan shkatru

Kët kang na pëlqen na
pëlqen ne zemra


Sepse sot në liri na jemi
Edhe ne vendin ton oooo
Edhe në vendin ton.

Vepra te ngjashme
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Poezi lirike · Tema: shoqërore
Të udhëtoj Më pëlqen të udhëtoj Vende të bukura të vizitoj Përreth botës të lundroj Të vizitoj Amerikë ,Gjermani Austri e Suedi Më pëlqen të udhëtoj me aeroplan Vendet nga lartë unë ti shikoj Gjër...
Autori: Aaaa · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Stina e ëndrrave
Kjo ese është për të gjithë ata persona të cilët ju pëlqen stina e verës por jo vetëm. Mua si person më pëlqen stina e verës plazhi, ajo nxehtësia që të jep dielli që kur sa zgjohesh në mëngjes.Unë pushimet e mia verore zakonisht i k...
Autori: IMAD VELIU · Lloji: Poezi peizazhi · Tema: PRANVERA NE FSHATIN TIM
PRANVERA NE VENDIN TIM Erdh pranvera ne vendin tim U gezuan banoret e fshatit tim Shndrit fshati Shndrit qyteti Filluan punen gjith mileti Erdh pranvera ne vendin tim Na zbukuroj fshatin me gjelbrim.
Autori: Saide pnishi · Lloji: Poezi kolone · Tema: Shi
Bore shi tuj ra Bore e shi tuj ra Fusha me lule Kroje të argjenta Ka ne vendin tim, Burra vigana Djem si petrita Gra vasha te bukura Ka ne vendin tim Si za bilbyli Por si val deti Vjen gjuha shqipe Ka ne vendin tim.
Autori: Kevin Çika · Lloji: Tekst filozofik · Tema: Si ndihem kur jam vetëm ?
Më ka qëlluar të rri shpesh vetëm në heshtje.Vetmia më pëlqen.Ajo është për shpirtin si dieta për trupin.Por edhe dieta një kufi e ka.Nëse abuzon me të,bëhet e dëmshme.E megjithatë unë vazhdoj të rri vetëm.Rri e mendoj.Rri e kujtoj.Ndo...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Tekst pershkrues · Tema: Përshkrim rreth vetes
Mua më pëlqen shumë shkolla,ndonëse është e lodhshme.Sepse ajo di të përgatisë njerëz të aftë për jetën dhe thellon njohuritë për botën tonë.Lëndët që preferoj më shumë janë matematika dhe letërsia.Mendoj që kam arritur të përb...
Autori: Rea · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Atdheu
te gjithe shqiptaret rralle e shprehin dashurine per vendin e tyre si edhe krenarine qe ndien per te.Shprehja jam krenar qe jam shqipetar shpreh ndjenjen e autonomise per vendin tone .Une dua qe ne te ardhmen vendi yne te zhvillohet si edhe ne gjithashtu....
Autori: Klea · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Analiza e poezisë
Bagëti e bujqësi Poema "Bagëti e bujqësi" është shkruar nga Naim Frashëri,një prej poetëve më të shquar të kohës së Rilindjes.3 motivet kryesore të kësaj poeme janë:1.Malli për atdheun;2.Dashuria për natyrën;3.Misioni:Përhapja e Gj...
Autori: SAIDE PNISHI · Lloji: Analize letrare · Tema: Per kosoven
Kosova jonë Flakrojn pes pishtar Gjithve tu ju than Se ne kosoven ton Pes popuj jan Kta pesë pishtar Nga ni zjarr i ke Kkte serbia dje Me luft e ka nxe Prej luftes te rrept Kryengritjes son Shoki im ka lindun Adheu i jon Lexoj këta...
Autori: SAHIDE PNISHI · Lloji: Analize letrare · Tema: Kosovo
Kosova jonë Flakrojn pes pishtarë Të gjithëve tu ju thanë Se ne vendin tonë Pes popuj janë Këta pesë pishtar Nga ni zjarr i ke Këte popull dje Me luftë e kam nxe Prej luftes të rrebët Kryengritjes sonë Shoki im ka lin...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Poezi lirike · Tema: shoqërore
Vendi i huaj Në vendin e huaj Nuk mund të rroj Kur s'kam asnjë kujtim Jam i etur për vendlindjen Në këtë botë të tretur Jam larg si një yll Mbi pyll në prill Që s'flen Që pret të kthehet në vendi...
Autori: Edona Elshani · Lloji: Analize letrare · Tema: kombi
Jemi Nje Komb Sa bukur esht Te flasesh per Kombin ton Shqiptar. Sepse Vuajtja E Shqiptarve Su ndal Plot 5 Shekuj Me rradh , Ahh Sikur Do mundeshim Ti Harronim Keto Vuajtje qe U ben Koh me par . Un si Nje Nxense Qe Jam jam Krenare qe kam Nje Gjuh te Embel...
Autori: Armondaa · Lloji: Ese argumentuese · Tema: kjo dhimbje e thell mund te sjell fryte paqeje
Qfardo qe kemi perjetuar ka qen e dhimbshme,por kjo dhimbje beri qe sot fjala pavarsi te mbizotroj ne vendin ton. Deshmoret jan ata te cilet sollen ket fjal ketu ,ata kaluan shum sfida,sfida te cilat nuk jan te lehta per tu perballur, ata madje dhan jet...
Autori: Blerona Gavazi · Lloji: Poezi lirike · Tema: Dita e deshmoreve ne komunen e Ferizajit
Mè 28 Shtator nè Epopejen e Jezercit shume njerez mbeten te vrare e shume te tjere braktisen vendin Nuk degjohej zè femije as edhe nje ze kenge ate e kishte zavendesuar nje ze i tmerrshem bombe Mirpo ne kishim trimat tane qe nuk u do...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com