Data e postimit: 2021-11-29 15:20:57
Lexime: 1149
Jeta
Lloji: Analize letrare
Tema: Jeta
Autori: Erbuna Hajdari
Shkolla: Tefik Çanga
Klasa: 7A
Qyteti: Ferizaj
E-mail: erbunahajdari@gmail.com


Ndonjëher jeta të bënë të lumtur, ndonjëher të bënë ta urresh edhe veten.
Ndonjëher lodhesh,lodhesh duke parë veten si zhgënjehesh nga personat
që i don dhe i vlerson, lodhesh duke ecur me kokën lartë sikur asgjë ska ndodhur,
por në fakt i/e shkatrruar nga mbrenda , lodhesh duke parë qdo ditë ndryshojn njerzit me dy fytyra , lodhesh duke vrapuar drejt dikujt që nuk bënë asnjë hap për të ardhur drejt teje, lodhesh duke pritur diçka që ndoshta sdo të vijë kurr,
vi një moment që lodhesh nga gjithqka që të rrethon.
Por duhet të jemi të fortë dhe të. pregaditur me testet dhe provat që ti sjell. jeta.

Vepra te ngjashme
Autori: Erjola · Lloji: Poezi personale · Tema: Nena
Mami im e dashur Sa shume lodhesh per mua Kujdesesh pa fund Me duart e tua Jam shume me fat Qe te kam ty prane Dashuri do te te fal Gjitmon,ne cdo rast Gjithe bota je per mua Un te adhuroj Je me trimeresha Nga te gjithe heronjte!
Autori: Simona Shalcanj · Lloji: Poezi dashurie · Tema: Dashuria
Çdo natë të ëndërroj edhe pse ende s’të kam parë, apo ndoshta të kam parë sa e sa herë dhe nuk e kam ditur që je ti, ai që kërkojë. Po nuk ka gjë, këtë do ta mësoj me kohë. Ne mund të kalojmë pranë njëri - tjetrit e të mos përsh...
Autori: Kristi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Jeta ime
Kam falur gabime gati te pafalshme, kam provuar te zevendesoj persona te pazevendesueshem dhe harruar persona te paharrueshem. Kam reaguar per impuls, jam zhgenjyer nga persona qe nuk e prisja, por edhe une kam zhgenjyer. .. Kam qeshur kur nuk ka qene e n...
Autori: Elmedina Deda · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Shprehu
E sot po e filloj me një shkrim të ri dhe shpresoj se do mund ta gjeni veten në këtë tekst. Mund të ju ket ndodhur ndonjëherë,të përballeni me ndonjë person e të thoni me vete: "unë jam zero në krahasim me atë?"E të mendoni se ai apo ajo...
Autori: Desara Dedolli · Lloji: Hartim · Tema: Shprehje
1-Jetojme ne nje bote ku njerezit nuk e thone ate qe ndjejne dhe nuk e ndjejne ate qe thone 2-Mos luaj me dike qe ka shume durim! Sepse kur ti te lodhesh do te filloje ai te luaj me ty 3-Cdo njeri mban dicka te fshehte ne shpirt qe nuk e di askush p...
Autori: Anna Cani · Lloji: Poezi dashurie · Tema: Dashuria
U bënë ditë pa të shkruar Dhe besomë,malli më këput Ndonjëherë them : Duhet harruar Por harresa më bën me vujt Ndonjëherë them: Pranoje vuajtjen Se do ta kesh mikeshë në jet. E ndonjëherë them : Hiqe lutjen Për një dashuri ...
Autori: Samina Beqiraj · Lloji: Tekst pershkrues · Tema: AI
Ai asht Ai Aj asht bekim prej zotit e fat i jemi Aj asht rrezatus i miresis e reflektim i dashnis Aj asht Fmi plot gjallni Po asht edhe trim plot drejtesi Aj asht i brisht , aj asht i durushem, aj asht kokfort , aj asht drit Vec me pa n'syt e t...
Autori: Anna Çani · Lloji: Ese filozofike · Tema: Zhgënjimi
Zhgënjimi...Të zhgënjehesh...ç'do të thotë?! Hë...Të zhgënjehesh do të thotë të humbasësh besimin,të gënjehesh nga dikush duke të parë në sy etj...Për mua zhgënjëmi është një lloj ndjenje e veçantë. Them kështu sepse zhgënjimin...
Autori: Nedreta Fetahi · Lloji: Ese filozofike · Tema: Jeta
Të gjithë të vërtetat kuptohen,por e vërteta e jetës është një enigmë e vërtetë.Është fakt se së pari duhet ta kalosh erësirën për ta parë dritën,duhet ta provosh të hidhurën për ta kuptuar të ëmblën,duhet të lëndohesh për ta ...
Autori: Blerta Sinanaj · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Nene mos qaj
Nene mos qaj mos ma dhuro lotin edhe mua mos lejo te lendohet zemra ime nene fjalet per ty nuk mund te jene te pakta . NENE ma dhuro buzeqeshjen ne fytyre dhe une ta dhuroj gezimin ne zemer mos ma dhuro lotin ne fytyre qe te mos mund te te therras ne emer...
Autori: Anonime · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Jeta um mallkoj
Çfarë të bëjmë kur gjendemi në mes të një mjegulle, një mjegull që shoqërohet me erëra të forta që lehtë ma prekin fytyrën , nuk po mundem ti hap sytë ose ndoshta nuk lo i hap ndonjëherë por nga era më mbyllen menjëherë dhe shpejtë ...
Autori: xhesi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: cfare eshte per ju te qenit i/e dashuruar?
Dashuria eshte ndjenja më universale,me e paster dhe me e sinqert ne bote; eshte lidhje shpirterore mes dy personave qe i falin jete njeri tjetrit. Cdo njeri dashuron duke perjetuar ndjenjen e dashuris ne nje apo ne te gjitha ndarjet e saj,si: dashuria ...
Autori: Hajdar Bafti · Lloji: Poezi meditative-filozofike · Tema: "Jeta"
Jetoje jeten ashtu sikur ç'të vjen Asnjeher mos u dorëzo leht ,nganjeher Të vijn edhe mendime që veten e gënjen , Por gjithmon qëndro me të drejt. Jetoje çdo sekond, sikur të ishte fundi I botës se është e gjitha jeta jote dhe, Bë...
Autori: Elmedina · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Jeta
Jeta është kopertinë e librit në të cilën bën pjesë jeta dhe vdekja.Ne çdo ditë përballemi me nga një sfidë që mund të nxjerrim mësim nga ajo që kemi kaluar.Nganjëherë ndalemi e mendojmë a thua vallë, pse na duket që jeta është qa ...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com